Gå til innhold
Hundesonen.no

Hurrtas nye kolleksjon, lifeguard!


Crush

Recommended Posts

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Dette blir dyrt! Ååååh så mye fint! Og nå som hundene har fått seg hurtta sele, halsbånd, kobbel og refleksdekken... ;) Hahahah, det kan se ut som det blir dobbelt opp gitt! Sssshhhhhh ikke si noe til Morten :)

Den vesten skal jeg ha! Jeg har sendt mail til en nettbutikk i Sverige som selger mye hurtta for å spørre om de tar det inn. Dina skal få rosa regndekken, Midas skal få orange sele, og jeg skal ha rosa treningsvest!! Morten kommer seriøst til å freake ut! Hehehe

Ja.. det var litt slemt, og veldig snilt å legge ut denne linken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh - vinne i lotto! (Yep, jeg kom endelig inn på den riktige siden etter mye om og men, en liten stund). Snusern trenger definitivt masse rosa, og så får gutta krangle om hvem som skal være orange og hvem som skal være gul. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere ikke får opp linken kan dere gå inn på hurttacollection.com og videre på lifeguard :P

Kunne virkelig tenkt meg å sett det i real life før jeg bestiller noe... Googlet litt, og i tyskland så har de begynt å selge det. Der ligger halsbånda til ca 30 dollar, regndekkena til mellom 60-80 dollar. JEG VIL HA TISPE OG RÅÅÅSA! :P

Kan liksom ikke pakke på mine macho hunder noe sånt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...er jeg den eneste med tispe som skal ha knallgul? *føler meg litt rar* :P

Næsj du er ikke rar. Hadde jeg ikke hatt to hanhunder så skulle Snusern hatt knallgul. Men siden eneste damen i flokken er den som ser minst femi ut, så må hun ha litt hjelp på veien. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næsj du er ikke rar. Hadde jeg ikke hatt to hanhunder så skulle Snusern hatt knallgul. Men siden eneste damen i flokken er den som ser minst femi ut, så må hun ha litt hjelp på veien. :P

Jeg gleder meg som en liten unge til å dra å prøve fluroriserende sele :D:P

Montro når butikkene får det inn, må nesten prøve for å se hvilken farge som blir bra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, nice! Gjett om jeg skal tråle noen butikker når jeg kommer hjem en tur i November :D Men, med min flaks er det meste sikkert for stort til Bajazen.. Men håper ikke! Turbo kan iallefall få seg litt :P Også, tror jeg at jeg må skaffe meg en tispe. Knallfin rosafarge :P

Edit: regndekkenet finnes jo i 25, kaanskje det er ett bittelite håp om at det vil passe Bajazen! *håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...