Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

  • Svar 780
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lille gærningen! Vi har enda langt igjen, men det går sakte fremover. Takk til @MegaMarie for trening og filming

Først; Harly er påmeldt til agility 1 og hopp 2 (debut) på Voss i begynnelsen av april, gleder meg! På tirsdag var Lykke 10 uker, vi skal prøve å få tatt oppstillingsbilde i løpet av helgen. På o

Helsestatus på Lykke: HD: A AD: A Patella: u.a Rygg: u.a :jump:

Posted Images

Skrevet

Utrolig flinke dere er! Som Ingvild sier, det er skikkelig behagelig å se på, uten masse stresslyd osv :)

Jeg skjønner meg ikke på agility, men har dere napp nå? Er det ikke mindre enn 5,99 feil man må ha?

Skrevet

Det er så behagelig å se på, det er liksom bare enkelt og greit målrettet, fokusert og raskt. Kjempeflinke! :)

Takk takk! :)

Så bra, så rask og så samlet dere var begge to :)

Takk! :D Jeg bør få gjort noe med løpsformen min da, men forhåpentligvis kommer det seg etterhvert ;)

Utrolig flinke dere er! Som Ingvild sier, det er skikkelig behagelig å se på, uten masse stresslyd osv :)

Jeg skjønner meg ikke på agility, men har dere napp nå? Er det ikke mindre enn 5,99 feil man må ha?

Takk takk! :)

Nei vi har ikke napp, reglene ble endret 01.01.12, så vi må være feilfri i kl 1 for å få napp nå.

Men før fikk man napp i kl 1 så lenge man hadde mindre enn 5,99 feilpoeng.

Skrevet

Det der var bare rått :D

Så fline dere er Monica og gratulerer med et flott løp :D

Takk takk, er knallfornøyd jeg! :D

Skrevet

Kjempefint og ryddig løp! Tipper nappene kommer som perler på ei snor..

Ja er godt fornøyd med gjennomføringen! :) Håper du har rett!

Herregud for en fort! Dere er så dyktige!

Takker :D

Grattis, flinkiser!

Takk takk! :D

Skrevet

Gratulerer igjen, enig i at det er helt nydelig å se på. :D

Hva er napp? :icon_redface:

Tuuusen takk søte du! :ahappy:

Opprykksnapp, eller pinne som de sier i Sverige.

For å rykke opp til kl 2 må man ha 3 x feilfritt løp i kl 1.

For å rykke opp til kl 3 må man ha 3 x feilfritt løp i kl 2, samt plassert seg blandt de 3 beste i klassen.

Skrevet

Tuuusen takk søte du! :ahappy:

Opprykksnapp, eller pinne som de sier i Sverige.

For å rykke opp til kl 2 må man ha 3 x feilfritt løp i kl 1.

For å rykke opp til kl 3 må man ha 3 x feilfritt løp i kl 2, samt plassert seg blandt de 3 beste i klassen.

Oi det høres litt vanskelig ut, men det klarer dere :D

Oog dere har jo god tid også. :)

Skrevet

Tuuusen takk søte du! :ahappy:

Opprykksnapp, eller pinne som de sier i Sverige.

For å rykke opp til kl 2 må man ha 3 x feilfritt løp i kl 1.

For å rykke opp til kl 3 må man ha 3 x feilfritt løp i kl 2, samt plassert seg blandt de 3 beste i klassen.

For det første grattis! Rene lynene dere.. Du har all grunn til å være kjempefornøyd, ikke bare med Harly-gutt men deg selv også, så flinke dere er! Og LP ble straks veldig mye lettere når man så det der!

Men disse nappene det snakkes om, er det det samme som opprykk?

Skrevet

Grattiiiiiiis, flinkeste Mokken! :bananas:

Takktakk! :D

Oi det høres litt vanskelig ut, men det klarer dere :D

Oog dere har jo god tid også. :)

Det skal gå greit tror jeg ja, og vi har goood tid ja :)

For det første grattis! Rene lynene dere.. Du har all grunn til å være kjempefornøyd, ikke bare med Harly-gutt men deg selv også, så flinke dere er! Og LP ble straks veldig mye lettere når man så det der!

Men disse nappene det snakkes om, er det det samme som opprykk?

Takk takk! Lp er jo kjempevanskelig i forhold *ler*

3x napp = opprykk :)

Skrevet

Gratulerer :D Det ser så fint og ryddig ut når dere går :) Jeg gleder meg til å se hva det blir ut av Harly´n etterhvert :D

Skrevet

Gratulerer :D Det ser så fint og ryddig ut når dere går :) Jeg gleder meg til å se hva det blir ut av Harly´n etterhvert :D

Takk takk, ja han er en drøm å føre! :heart:

Skrevet

gratulerer med kjempe fin debutt!

Elsker single-steppingen hans i slalåmen :wub:

Tusen takk!

Ja han har fått en fin teknikk der :)

  • 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...