Gå til innhold
Hundesonen.no

Flat coated retrieveren Pøbel


Bananen
 Share

Recommended Posts

Er så gøy hver gang det kommer nye bilder av dem, de er liksom et småsært radarpar :D :D

De er det. De er ganske sammensveiset, som et gammelt ektepar. Jeg er sikker på om de hadde vært folk, hadde de vært mann og kone. Pøbel er kona med hastverk i fronten, og Kamar surrer etter bak og prøver så godt han kan å holde tritt med kona si (men han er litt dement, så han glemmer av og til å følge etter). Og de holder sammen i tykt og tynt. Antropomorfisme ftw. :lol:

jeg digger begge guttene dine :wub:

:heart:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 621
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lenge siden jeg har oppdatert her nå, så her kommer noen rykende ferske bilder tatt i dag! Det var litt snø oppå "toppen" vår rett i nærheten, og Pøbel elsker snø. Snø er nemlig det beste han vet, sån

SnøPøbel! Ja, han elsker snøen. Han får ekstremt mye mer energi (og man skulle ikke tro at han kunne få mer ...) av det. Han nærmer seg 7 år i juli, og ei vi møtte trodde jeg mente 7 måneder, for det

Stjeler bilde, jeg! Kamar og Yodeldoodle har jo vært på utstilling i Kongsberg på søndag! BIR, ble han. Kritikk: "M. spenstig og elegant. Bra proposjoner. Godt hode. Velstående ører. Bra hals

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Har vel lov til å spamme egen tråd, vel? :lol: Bare fordi jeg har fine gutter!

Søte Pøbel. Det er så kaldt at det kommer røyk ut når han puster.

8291668504_5fa215edc3_z.jpg

Kamaren i tyve minusgrader. Venter på Pøbel som skal dynke ham i snøen.

8290611677_de421989c3_z.jpg

Kamar liker ball!

8290809339_a8138a9ba0_z.jpg

Full fart, sier Kamar.

8290809981_f38af697ab_z.jpg

For denne fyren liker å dynke Kamarer i snøen. :lol:

8291866178_6c8af09820_z.jpg

Pøbel liker også ball.

8290810587_235a4970fc_z.jpg

Pøbel lurer på om noen kan kaste ut flere godbiter.

8290811393_9d9f39bd6b_z.jpg

Verdens beste!

8291868060_6251a8f42a_z.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakre er de! Sitter de potesokkene ordentlig godt på?

Det er de potesokkene jeg er aller mest fornøyd med. De sitter veldig godt på. Jeg har mistet en eller to engang, første gang var fordi jeg bestilte for stor størrelse til Kamar, og ikke festet den godt nok. Samme med Pøbel sin. Nå har begge en størrelse mindre, og de sitter som støpt. De er store i størrelsen, så Kamar har den aller minste (XXXS), og Pøbel har M (har vanligvis L i andre sokker). :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Pøbelen har klipt seg! Jeg synes det er så kjedelig å klippe, men nå trengte han det. Afropelsen gikk alle veier. Får vel bare begynne å bli flinkere til å klippe titt og ofte, så jeg ikke fyller en hel bæsjepose med pels fra ørene (nesten!).

8369589611_404d6ed266_o.jpg

Må selvsagt ta med et Kamarbilde også. Han synes det var kaldt ute i dag (ok, -18 er ganske kaldt, sånn egentlig!). For tenk.

8370998954_b799492468_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

For en liten stund siden fant jeg Kamar oppå tørkestativet. Jeg tror han var lysten på kaninballene og kaninskinnene som ligger i garderobeskapet. For den var åpen, men jeg har lagt de så høyt jeg kan for at han ikke skal nå opp. Så Kamar prøvde seg heller på kreative metoder for å nå opp til ballene og skinnene. Og merkelig nok klarte han å holde tørkestativet på plass mens han var der oppe. Tror han kanskje er født med ninjagener også.

Men her om dagen hadde jeg lagt en vanlig tennisball oppå tørkestativet. Gutta herjer sånn inne om de får en tennisball, og akkurat den dagen synes jeg herjing burde heller være ute. Kamar ville ha ballen, det samme ville Pøbel. Men Pøbel prøvde bare å gå under tørkestativet og dytte den opp, så ville den ramlet ned. Næææh. Så han ga seg til slutt. Kamar, derimot, dro nytte av at Pøbel hadde dyttet den så nærme kanten, at han dro tak i genseren som hang på stativet, og dro stativet til seg! Han er ikke dum, den lille trefargede ninjaen. Jeg tror de samarbeider vel og vitende om det, av og til ...

Jommen fikk jeg et bilde av det også, der han drar til seg tørkestativet. Sniken!

8418462439_2b82d87d28_o.jpg

Men han er nå pen, da!

8412477734_81078b2d0b_o.jpg

Sniker, begge to.

8411381001_38b89a69b0_o.jpg

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg blir helt varm og myk inni meg av å se hodebilder av Kamar, altså... :wub:

Utrolig morsomt hvor smart Kamar er! Det der er sånne ting jeg egentlig forbeholder katter. :lol:

Kuro har skjønt at det er dørhåndtaket vi tar i når vi åpner dører han, så nå er det like før han kommer seg inn på badet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg blir helt varm og myk inni meg av å se hodebilder av Kamar, altså... :wub:

Utrolig morsomt hvor smart Kamar er! Det der er sånne ting jeg egentlig forbeholder katter. :lol:

Kuro har skjønt at det er dørhåndtaket vi tar i når vi åpner dører han, så nå er det like før han kommer seg inn på badet.

Han er en liten kattehund. Han har heldigvis ikke helt skjønt hvordan man åpner dører enda, mest sannsynlig fordi han ikke rekker opp selv om han står på to. Men han er ekstrem på å åpne skap som står på bakkenivå, eller bur (utenifra).

Så søte sniker! De kler hverandre :wub:

De gjør det! Gode samarbeidspartnere. Og innmari søte sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Tenk at Pøbel snart er 3 år og Kamar bikker 2 år! Tiden flyr med verdens beste gutter. I går fant jeg igjen en gammel video. Her er vel Kamar 8 uker og Pøbel litt over året. De har ikke forandret seg mye i lekestilen sin. :lol: Eneste nå er at Pøbel står litt mer oppreist, men Kamar klatrer fortsatt like mye på bestekompisen sin. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler og ler av kamar som åpner døra buret!

Av og til er det for mye av det gode! Jeg har lagt noen margbein inni der, for det er det eneste stedet de er trygg og slipper og bli gravd ned overalt. Men så var det det, han finner nye taktikker hver gang. Snart får jeg fikse hengelås. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Vi tåler vel litt bildespam av verdens fineste gutter? Litt mindre av Pøbel, da. For Pøbel er svart, og ser alltid vill ut når han gjør noe (må gjøre veldig mye ut av seg!). :P

Kamaren fikk prøve seg på valpedummyen til Pøbel. Stor hit! Han er så kul.

8700136100_ee53ae3eb1_o.jpg

Viktig å ta seg en solpause også.

8699013455_c41bda3c4d_o.jpg

Sun, sun, suuun.

8700135598_0241010784_o.jpg

Kamar prøver seg på dummyen til Pøbel. Pøbel må fortsatt sitte og vente før han får lov til å hente den. Kamar var god til å distrahere, kan man si! :lol:

8699013021_c26bd21f90_o.jpg

Litt lettere å bære denne.

8699013431_a4625175e7_o.jpg

Verdens godeste Pøbel i farta.

8700134542_c8a20f3bf9_o.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...