MegaMarie Skrevet 7. November 2011 Rapporter Share Skrevet 7. November 2011 Haha, han lot seg ikke stoppe av det da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 7. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. November 2011 Haha, han lot seg ikke stoppe av det da Mat, jo! Kan'ke gi seg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 14. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. November 2011 Stjeler bilde, jeg! Kamar og Yodeldoodle har jo vært på utstilling i Kongsberg på søndag! BIR, ble han. Kritikk: "M. spenstig og elegant. Bra proposjoner. Godt hode. Velstående ører. Bra hals og overlinje. Fører halen godt. Ok hylle. Stram fin front. God benstamme. Bra musk. lår. Skal enda sette seg i bev, det kommer. Godt handlet. Meget lovende valp!" Pen, er'n! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 18. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2011 Pøbel er fiiin, han. Spesielt når han får løpe fra seg energien sin. Også lurer han fælt på om noen har godis! Pøbel i et nøtteskall. Gladmongo. Han har EGENTLIG ikke tid til å stå der, altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 18. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2011 Kamar lurer også på om noen har godis. Og er godt påkledd med ullgenseren sin. Godt når man har kortkort pels, det! Og det er maaange minusgrader. It's me and mah brother from another mother! Søtis. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 18. November 2011 Rapporter Share Skrevet 18. November 2011 *smelt* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 18. November 2011 Rapporter Share Skrevet 18. November 2011 *smelt* Ja ikke sant 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 18. November 2011 Rapporter Share Skrevet 18. November 2011 Pøbel er kjempefin Har du tenkt å stille han i fremtiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 18. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2011 Pøbel er kjempefin Har du tenkt å stille han i fremtiden? Trooor ikke det. Kanskje en eller annen gang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 18. November 2011 Rapporter Share Skrevet 18. November 2011 Åååå, så pen han er blitt Håper han kjenner meg igjen når jeg treffer han igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 18. November 2011 Rapporter Share Skrevet 18. November 2011 Staselig kar han Kamar altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 18. November 2011 Rapporter Share Skrevet 18. November 2011 Kan jeg få kidnappe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 18. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2011 Kan jeg få kidnappe? Nei!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 20. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Rak har laget potesokker til Kamar, og vi gleeeder oss til å bruke de når snøen kommer! Han var ikke så innmari samarbeidsvillig da jeg skulle ta på OG ta bilde samtidig, da skulle de helst lekes med. Ullsokker på to poter. Med to ullsokker og to fleecesokker (vi har fire ullsokker og fire fleecesokker, altså! ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Fnis, stakkars basselusken! Men hils han og si at når det er ordentlig kaldt så er det godt med potesokker, hilsen Kasko. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 25. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. November 2011 Sokkene blir nok suuupre når vinteren kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 25. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. November 2011 Gutta har vært i skooogen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 25. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. November 2011 Gutta har vært i skooogen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 25. November 2011 Rapporter Share Skrevet 25. November 2011 Hyl! Den derre isgåinga så skummel ut altså Tassen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 25. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. November 2011 Hyl! Den derre isgåinga så skummel ut altså Tassen! Jeg hadde litt mild panikk mens jeg stod der, kan man si! Heldigvis er han en flinkisklinkis og kommer når jeg roper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 25. November 2011 Rapporter Share Skrevet 25. November 2011 Hyl! Den derre isgåinga så skummel ut altså Tassen! Jeg hadde litt mild panikk mens jeg stod der, kan man si! Heldigvis er han en flinkisklinkis og kommer når jeg roper. ih! Skjønner godt panikken, hatt den selv noenganger Flotte gutter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 25. November 2011 Rapporter Share Skrevet 25. November 2011 Fineste basselusken jeg har sett, som nevnt før Kjempefine bilder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 27. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 Kamar sier at rodager er oppskrytt! Innmari teit! Kom igjen, 'a, broder'n! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 27. November 2011 Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 Likte filmen best, jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 27. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 Jammen, da kommer filmen hit også, da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts