SaraS Skrevet 15. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Gjør du noe for å forhindre inbilt på henne? Søte valper, det skal hun ha Nei, hva kan jeg gjøre? Hun blir heldigvis fort lei av bamsene, og virker litt småforvirra i ett par dager. Men vi har gått en lang fin tur i dag uten at "valpen" måtte bli med. Hvis det er noe jeg kan gjøre for å forhindre dette så hadde det jo vært flott, men som sagt det går fort over. Det er ikke noe melk heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Etter å ha sett premierekken til Selma vil jeg gjerne stå på valpeliste til neste kull.Ønsker meg en hund som ikke drar i båndet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 15. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Etter å ha sett premierekken til Selma vil jeg gjerne stå på valpeliste til neste kull.Ønsker meg en hund som ikke drar i båndet Det skal bli! Neste kull er ventet om ca ett halvt år. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 15. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Glemte å si at jeg har gått NKK`s oppdretterskole, så jeg kan da UMULIG være useriøs! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Finnes de i doodle også? Jeg er allergisk Foreslår at du bruker denne hannen som avlspartner til Selmas neste kull Kjekk kar dette. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Finnes de i doodle også? Jeg er allergisk Foreslår at du bruker denne hannen som avlspartner til Selmas neste kull Kjekk kar dette. Oooo... hvis den blir far, vil jeg gjerne stå på valpeliste. Jeg ønsker meg en dansende Timmy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LittleLight Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Er det sånn Russisk Tøy Terrier som er faren til disse valpene? Det ser slik ut på valpene hvertfall! 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Uuuuhuu! For et rålekkert kull! Jeg blir alt for valpesyk av slike tråder gratulerer så mye! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Ååh, hadde det bare passet med valp nå! Hvordan går det med den lille? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Finnes de i doodle også? Jeg er allergisk Foreslår at du bruker denne hannen som avlspartner til Selmas neste kull Kjekk kar dette. Hvis dette blir neste far må jeg nesten spørre om jeg kan få kjøpt to?Gjeterhund har jeg,men mangler noe som ligner sau Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krokus Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Stakkar den valpen som bar litt pjusk da, -jeg er enig i at den ikke så helt pigg ut. Hvordan gikk det med den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2012 Øy! Den valpen som så litt pjusk ut MÅ jo være avkom etter bestevennen til Leja (les- en pjuskete kar vi har boende under sofaen)! Som snytt ut av nesa på far sin, sier jeg bare. Han er grå og heter Ikea's Excuse Me. Kanskje Selma har vært en snarvisitt i Ås? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2012 *ler* Denne tråden er så søt Stå på, SaraS! Med en så bra tispe, er det klart at hun bør ha mange kull! Dessuten, det kommer jo bare en eller to, det er jo ikke rare belastninga for tispa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2012 Og jeg som trudde det hadde kommet et kull med puddelvalper. Toy, liksom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 16. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2012 NY OPPDATERING Alt er vel med mor og barn. Begge valpene lever ennå. Jeg var sikker på at vi skulle miste den lille brune, men den er med oss videre den. Nå er også navnene bestemt, og det blir et Disneykull Det blir altså: Minnie & Mickey`s bear Duffy og.. Cinderella`s mouse Jack Og ja, Jack var med på morgenturen på 20 minutter i dag tidlig 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2012 Åh, jeg blir så rørt! For en vakker historie, og ikke minst for noen vakre valper! Jeg håper du finner gode hjem til dem alle. Hadde det ikke vært for at Tinka var aggressiv, skulle jeg gjerne tatt dem alle sammen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2012 Har du ikke kennelnavn? Er ikke det litt useriøst? Ellers ville jeg ikke bekymret meg så mye for at det er fire tette kull - det er jo lov til å parre to ganger etter hverandre om det er små kull, og dette er jo veldig små kull, så fire på rappen er vel ikke noe verre enn et stort kull med åtte valper??? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 16. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2012 Har du ikke kennelnavn? Er ikke det litt useriøst? Har ikke kennelnavn, men SE så mange cert hun har da. Er nok seriøs da ja for tenk. Og det med at jeg har kull på hver løpetid er jo fordi jeg bare har én hund å avla på da. Dumminger, dere skjønner jo ingenting jo! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2012 Men du! Hvis jeg har de i bur hele dagen så kan jo ikke Tinka drepe dem. Kan jeg få kjøpe de da?????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2012 Hvis noen lurer på hvordan det går med Ratatouille fra B-kullet, så kan dere se en liten filmsnutt her: LINK Wow! Han er blitt kjendis jo! Oppdrettet ditt må være drit bra! Skulle ønske jeg kunne få en hund som Ratatouille! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2012 Og det med at jeg har kull på hver løpetid er jo fordi jeg bare har én hund å avla på da. Dumminger, dere skjønner jo ingenting jo! Har ikke de eldste fått sin første løpetid enda? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2012 Kanskje vi skal begynne en aldri så liten idémyldring på kennelnavn til oppdrettet ditt? Jeg er enig med SFX - et ordentlig kennelnavn gjør at du virker enda mer seriøs. Kanskje det er den ene lille detaljen som skal til før du får NKKs oppdretterpris? For at du har et veldrevet og effektivt avlsprogram, det er det jo ingen tvil om Jeg foreslår "kennel Fortune Mill" - syns mølle er slikt et sjarmerende ord 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 16. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2012 Men du! Hvis jeg har de i bur hele dagen så kan jo ikke Tinka drepe dem. Kan jeg få kjøpe de da?????? JA! Du er jo en skikkelig problemløser du Kanskje vi skal begynne en aldri så liten idémyldring på kennelnavn til oppdrettet ditt? Jeg er enig med SFX - et ordentlig kennelnavn gjør at du virker enda mer seriøs. Kanskje det er den ene lille detaljen som skal til før du får NKKs oppdretterpris? For at du har et veldrevet og effektivt avlsprogram, det er det jo ingen tvil om Jeg foreslår "kennel Fortune Mill" - syns mølle er slikt et sjarmerende ord Ja, jeg liker mill godt jeg også! Hva med kennel Puppy Mill? Og SFX de eldste har ikke fått løpetid enda, men jeg lar de parre som de vil så om jeg er heldig så kommer det noen valper der også *krysse fingre* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2012 Hahaha, jeg elsker denne tråden! :lol: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2012 Denne tråden minner meg om hun som hadde hybelkaninopdrett med kennelnavn og allt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts