Bananen Skrevet 12. September 2010 Rapporter Skrevet 12. September 2010 Og sånt blir det bilder av! Men jeg sliter jammen med å ta bilder av svart hund, merker jeg. Og valp, selvsagt! Pøbel finner noe superinterresant som må inspiseres nærmere. Og han viser det gladelig frem! "Sjekk denne 'a, mutter'n!" Stolt, liten krabat. Snusar på blommorna. Sa du no'? Kommer jeg, mutter'n! Inspiserer vannpytten nærmere. Wuhuuu! Her kommer jeg! Pøbel synes ikke vann er no' skummelt. Vanner faktisk ganske kult. Sjekk 'a, mutter'n! Jeg blir våt på labbene! Du burde også prøve! Kommer til deg igjen, jeg, mutter'n! Pøbel fant seg en fin stein å ligge ved. Også må man vaske potene sine.
Banshee Skrevet 12. September 2010 Rapporter Skrevet 12. September 2010 Awww gratulerer med valp, han er nydelig.
Raksha Skrevet 12. September 2010 Rapporter Skrevet 12. September 2010 Åh grattis! Endelig Kos deg masse masse den lille søte sorte.
Synnikken Skrevet 12. September 2010 Rapporter Skrevet 12. September 2010 Sååå nydelig liten sak! Gratulerer så masse
PsychoLynx Skrevet 12. September 2010 Rapporter Skrevet 12. September 2010 Å helledussen! Gratulerer så mye med valp!!
PsychoLynx Skrevet 12. September 2010 Rapporter Skrevet 12. September 2010 Men, bosted RAUFOSS sier du????
Lola Pagola Skrevet 12. September 2010 Rapporter Skrevet 12. September 2010 Gratulerer så mye! Nydelig liten tass
MonicaT Skrevet 12. September 2010 Rapporter Skrevet 12. September 2010 Nydelig. Han er til å spise opp
Bananen Skrevet 12. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2010 Men, bosted RAUFOSS sier du???? Jepp - Raufoss! Takkelitakk, folkens. Han er en søting!
Gjest Skrevet 12. September 2010 Rapporter Skrevet 12. September 2010 Åhh.. han ser ut som en ordentlig going Lurer på om han der noengang blir ordentlig rampete..
Bananen Skrevet 12. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2010 Tro meg, han er et skikkelig bøllefrø. Og sta som pokker'n. Han skal helst ha alle tingene han finner på bakken i munn på engang. Og jeg kan sikkert fjerne ham til andre siden av gårdsplassen, så børner han fart mot samme stedet hver eneste gang. Også gjentar vi litt til. Også får han ofte en real rumperakett, og lar det gjerne gå utover huseieren sin hund. Jeg misunner han ikke å kjenne skarpe valpetenner, for å si det sånn!
Marianne&Java Skrevet 12. September 2010 Rapporter Skrevet 12. September 2010 For en herlig liten sak Gratulerer så mye Ååååh, endte du opp med mitt navneforslag?! Da blir jeg litt stolt altså
Mari Skrevet 12. September 2010 Rapporter Skrevet 12. September 2010 Nææh, har banandamen endelig fått seg valp? Så grattis at det tyter ut av øra! Også flat da, det tipper jeg er en kjempematch jeg. Du må si ifra når du skal på sosialiseringstur til storbyen altså. Pøbelen kan få møte baby og greier så lenge han ikke tygger så hardt at det blir grining, og Fydamen er faktisk flink med valper hun. Ååh, dette var artig altså. Ånkli ånkli artig! Og så fine bilder'a gitt!
Bananen Skrevet 13. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 13. September 2010 Ja, valp at last! Føles veldig bra. Takkelitakk! Valpis biter ganske hardt, og liker å gnage på fingre og knoker. Vi kan sjekke ut hvordan han oppfører seg når vi kommer? Så kanskje han får lov til å hilse på beibis. Og Fyda, selvsagt! Har tenkt meg en tur i starten av oktober, vi kan jo kakles litt før det og se?
Gjest Skrevet 13. September 2010 Rapporter Skrevet 13. September 2010 JEG får bare lyst på Flat igjen! En helt egen en...
HHC Skrevet 15. September 2010 Rapporter Skrevet 15. September 2010 For et herlig bøllefrø! Håper han får samme attitutde og utseende som sin far
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar