Angilja Skrevet 2. September 2010 Rapporter Skrevet 2. September 2010 Her er vår onsdag 01 september. 08.00 - Tid for frokost og ikke minst te i koppen fra Disneyland! 09.00 - Ut å fore hester og føll 10.00 - Frost synes kontorarbeid er litt trøttende å være med på. 11.00 - Fore litt flere dyr 12.00 - Fore høner og se til hestene ute 13.00 - Tid for lunch, flere som vil ha ser det ut til... 14.00 - Julie får sin andre porsjon for dagen 15.00 - Skulle ut å trene hest, så jeg tok inn Selja 16.00 - Ble ikke tid til å trene hest, måtte hente restemat på butikken (til dyrefor) 17.00 - Tid for middag, mange wannabe kokker 18.00 - Sløve litt på sofaen, sånt kan en hovawart like! 19.00 - Nytt forsøk på å ut med Selja, børsta og pussa og der mangla en sko. Orka ikke banke den på nå, så da ble det geite-sosialisering i stedet. 20.00 - Ut på tur sammen med Huldra, Tulla og Nenya. 21.00 - Fremdeles på tur med Huldra, mørket faller på. 22.20 - Hjemme og folk og hunder er godt planta i og rundt sofaen. Tidene er litt sånn ca, men får duge. Dårlige bilder= dårlig mobilkamera.
Marianne&Java Skrevet 2. September 2010 Rapporter Skrevet 2. September 2010 Så koselige bilder Herlighet altså, sånn vil jeg bo
edlitam Skrevet 2. September 2010 Rapporter Skrevet 2. September 2010 Så fine bilder Jeg vil også ha en liten gris, så lenge den forblir liten
Yodel Skrevet 2. September 2010 Rapporter Skrevet 2. September 2010 Åh, så mange flotte dyr du har!! Bare elsker islandshester Får du restemat fra butikkene? Så praktisk
SFX Skrevet 2. September 2010 Rapporter Skrevet 2. September 2010 Den geita var jo bare til å spise opp, søte lille!
Toril Skrevet 2. September 2010 Rapporter Skrevet 2. September 2010 Mange flotte dyr,men Fenris tar kaka,vakker er han
SoppenCamilla Skrevet 2. September 2010 Rapporter Skrevet 2. September 2010 Så søte dyr du har! Bortsett fra hønene, såklart. Makan til skumliser, verre enn argyros sine, jo!
Guest Dratini Skrevet 2. September 2010 Rapporter Skrevet 2. September 2010 Det lunsj-bildet, er det Coda og Shira som er der sammen med Fenris? Mange flotte dyr,men Fenris tar kaka,vakker er han Jepp, verdens fineste Fenris det (sånn helt nøytralt tenkt altså Men verdens fineste Fenris er han! ).
Symra&Pippin Skrevet 2. September 2010 Rapporter Skrevet 2. September 2010 Lille Julie var snuskesøt! Håper hun ikke heter Julie fordi hun er en julegris?
Sanne Skrevet 2. September 2010 Rapporter Skrevet 2. September 2010 Så ut som en herlig dag ja! Men du, hadde et lite spørsmål, trenger ikke svare altså! Lever Hera fremdeles?
Wanderlust Skrevet 2. September 2010 Rapporter Skrevet 2. September 2010 Tenk å bo sånn a Ser ut som en skikkelig koselig dag hvertfall
Aussieglis Skrevet 2. September 2010 Rapporter Skrevet 2. September 2010 Grisen Julie Og lille geita og hesten med de snille øynene Og søte hunder som gliser så fint når det er lunsj-tid :)
Angilja Skrevet 2. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2010 Åh, så mange flotte dyr du har! Bare elsker islandshester Får du restemat fra butikkene? Så praktisk Takk! Ja islandshester er topp! Får restemat fra en butikk, frukt og brød 4 dager i uka, utrolig kjekkt for oss som har så mange dyr! Og veldig godt for dyra! Så søte dyr du har! Bortsett fra hønene, såklart. Makan til skumliser, verre enn argyros sine, jo! Jeg synes også hønene er skumle...og alt annet med nebb Såeh, de er jeg ikke så mye borti du, men på onsdager er det ingen andre på jobb her, så, må man så må man Har alle mulige nebbdyr, ender, kalkuner, påfugl og div høner, ikke helt i min gate... Det lunsj-bildet, er det Coda og Shira som er der sammen med Fenris? Frost er herved sur på deg men den super-blide er Coda ja, så det var en riktig Lille Julie var snuskesøt! Håper hun ikke heter Julie fordi hun er en julegris? Nei hjelpes! man spiser ikke mini-gris til jul vel! Nei, hun heter Julie fordi vi har en annen minigris som heter Romeo Så ut som en herlig dag ja! Men du, hadde et lite spørsmål, trenger ikke svare altså! Lever Hera fremdeles? Ja Hera er med oss enda! 27 år og seg selv lik. Nyter pensjonstiværelsen hos naboen hun nå, vi rir henne ikke mer da hun begynte å ømme seg litt i ryggen for noen år siden, så da ble hun selskapshest for naboens shettis. Masse gress og kos, bedre kan hun vel ikke ha det. Tenk å bo sånn a Ser ut som en skikkelig koselig dag hvertfall Kjempekos, men masse masse jobb! Koselig jobb da
Guest Dratini Skrevet 3. September 2010 Rapporter Skrevet 3. September 2010 Frost er herved sur på deg men den super-blide er Coda ja, så det var en riktig De er ganske like, ikke værst med 1 rett da Er vel bare Frost og Coda jeg har hilst på
Angilja Skrevet 3. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2010 De er ganske like, ikke værst med 1 rett da Er vel bare Frost og Coda jeg har hilst på Hehe, ja de er typelike de to, gleder meg til å se hva som kommer etter den kombinasjonen. Oj, ja det stemmer nok at det er bare Frost og Coda du har møtt! Får vel møtt flere når du kommer på valpesosialisering (for det regner jeg med du gjør???).
Guest Dratini Skrevet 3. September 2010 Rapporter Skrevet 3. September 2010 Hehe, ja de er typelike de to, gleder meg til å se hva som kommer etter den kombinasjonen. Oj, ja det stemmer nok at det er bare Frost og Coda du har møtt! Får vel møtt flere når du kommer på valpesosialisering (for det regner jeg med du gjør???). Klart jeg kommer på valpesosialisering! Små hvite fleeceballer
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar