Gå til innhold
Hundesonen.no

Vår EFIT 1.september


Angilja

Recommended Posts

Her er vår onsdag 01 september.

08.00 - Tid for frokost og ikke minst te i koppen fra Disneyland!

08.jpg

09.00 - Ut å fore hester og føll

10.jpg

10.00 - Frost synes kontorarbeid er litt trøttende å være med på.

09.jpg

11.00 - Fore litt flere dyr

11.jpg

12.00 - Fore høner og se til hestene ute

Uten%20navn.png

12.jpg

13.00 - Tid for lunch, flere som vil ha ser det ut til...

13.jpg

14.00 - Julie får sin andre porsjon for dagen

14.jpg

15.00 - Skulle ut å trene hest, så jeg tok inn Selja

15.jpg

16.00 - Ble ikke tid til å trene hest, måtte hente restemat på butikken (til dyrefor)

16.jpg

17.00 - Tid for middag, mange wannabe kokker

17.jpg

18.00 - Sløve litt på sofaen, sånt kan en hovawart like!

18.jpg

19.00 - Nytt forsøk på å ut med Selja, børsta og pussa og der mangla en sko. Orka ikke banke den på nå, så da ble det geite-sosialisering i stedet.

19.jpg

20.00 - Ut på tur sammen med Huldra, Tulla og Nenya.

20.jpg

21.00 - Fremdeles på tur med Huldra, mørket faller på.

21.jpg

22.20 - Hjemme og folk og hunder er godt planta i og rundt sofaen.

22.jpg

Tidene er litt sånn ca, men får duge.

Dårlige bilder= dårlig mobilkamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lunsj-bildet, er det Coda og Shira som er der sammen med Fenris?

Mange flotte dyr,men Fenris tar kaka,vakker er han :)

Jepp, verdens fineste Fenris det :) (sånn helt nøytralt tenkt altså :lol: Men verdens fineste Fenris er han! :) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så mange flotte dyr du har! Bare elsker islandshester :)

Får du restemat fra butikkene? Så praktisk :D

Takk! Ja islandshester er topp! Får restemat fra en butikk, frukt og brød 4 dager i uka, utrolig kjekkt for oss som har så mange dyr! Og veldig godt for dyra!

Så søte dyr du har! Bortsett fra hønene, såklart. Makan til skumliser, verre enn argyros sine, jo! :o

Jeg synes også hønene er skumle...og alt annet med nebb :lol: Såeh, de er jeg ikke så mye borti du, men på onsdager er det ingen andre på jobb her, så, må man så må man :) Har alle mulige nebbdyr, ender, kalkuner, påfugl og div høner, ikke helt i min gate...

Det lunsj-bildet, er det Coda og Shira som er der sammen med Fenris?

Frost er herved sur på deg :) men den super-blide er Coda ja, så det var en riktig :)

Lille Julie var snuskesøt! Håper hun ikke heter Julie fordi hun er en julegris? :o

Nei hjelpes! man spiser ikke mini-gris til jul :) vel! Nei, hun heter Julie fordi vi har en annen minigris som heter Romeo :)

Så ut som en herlig dag ja! :D

Men du, hadde et lite spørsmål, trenger ikke svare altså!

Lever Hera fremdeles?

Ja Hera er med oss enda! 27 år og seg selv lik. Nyter pensjonstiværelsen hos naboen hun nå, vi rir henne ikke mer da hun begynte å ømme seg litt i ryggen for noen år siden, så da ble hun selskapshest for naboens shettis. Masse gress og kos, bedre kan hun vel ikke ha det.

Tenk å bo sånn a :D Ser ut som en skikkelig koselig dag hvertfall :o

Kjempekos, men masse masse jobb! Koselig jobb da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ganske like, ikke værst med 1 rett da :) Er vel bare Frost og Coda jeg har hilst på :lol:

Hehe, ja de er typelike de to, gleder meg til å se hva som kommer etter den kombinasjonen. Oj, ja det stemmer nok at det er bare Frost og Coda du har møtt! Får vel møtt flere når du kommer på valpesosialisering (for det regner jeg med du gjør???).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja de er typelike de to, gleder meg til å se hva som kommer etter den kombinasjonen. Oj, ja det stemmer nok at det er bare Frost og Coda du har møtt! Får vel møtt flere når du kommer på valpesosialisering (for det regner jeg med du gjør???).

Klart jeg kommer på valpesosialisering! Små hvite fleeceballer :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...