Henriette Skrevet 24. August 2010 Rapporter Skrevet 24. August 2010 For de som har Retriever er nok dette et kjent fenomen En skitten Emma Jackie er like skitten, men det viser liksom ikke så godt :rolleyes2: Og hvordan blir de så skittne spør du? jo: *dele opp*
Henriette Skrevet 24. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 24. August 2010 Vakkert syn :rolleyes2: Ooog slik ser vi ut etter å ha løpt av oss det verste:
Poter Skrevet 24. August 2010 Rapporter Skrevet 24. August 2010 :rolleyes2: så herlige! Ser nesten ut som de bader i sjokolade
Bambings Skrevet 24. August 2010 Rapporter Skrevet 24. August 2010 :rolleyes2: så herlige! Ser nesten ut som de bader i sjokolade Eller noe annet brunt...neida Herlige bilder!
Midas Skrevet 24. August 2010 Rapporter Skrevet 24. August 2010 Tro meg, jeg vet alt om lykkelig skitten hund :rolleyes2: Midas legger seg flat i gjørmebad når det er varmt. Han elsker det, og jeg ser ingen grunn til å ta fra han den gleden . Det som er komisk er at vi kan komme fra skogstur med Midas som en sort liten gjørmeklump, mens Dina ikke har så mye som et støvkorn på seg Hehehe, godt de er forskjellige
SFX Skrevet 25. August 2010 Rapporter Skrevet 25. August 2010 Det der er ikke en retrieverting, for sånt gjør min og. Men en må jo bare bli glad selv når en ser hvor fornøyd hunden er - og heller ha et par håndkler i bilen, og vite at en effektiv hundeblåser venter på deg hjemme. :rolleyes2:
Synnikken Skrevet 25. August 2010 Rapporter Skrevet 25. August 2010 Herlige! Mener at Siri har noen pene skittenbilder av Willy og? :rolleyes2:
Tuskelusken Skrevet 25. August 2010 Rapporter Skrevet 25. August 2010 Psss, trenger ikke retriever for å få en sånn hund... :rolleyes2: Men herlige bilder, da!
potifa Skrevet 25. August 2010 Rapporter Skrevet 25. August 2010 Hi hi hi! :rolleyes2: Det var ett velkjent syn
lucy Skrevet 25. August 2010 Rapporter Skrevet 25. August 2010 Lykkelige, skitne hunder er noe av det beste jeg vet
Lola Pagola Skrevet 25. August 2010 Rapporter Skrevet 25. August 2010 Trodde det var en dalmatinerting jeg
Gåsa Skrevet 25. August 2010 Rapporter Skrevet 25. August 2010 hihi! Labrador blandings frøkena her er totalt sjokkert over at det der går ann!Fikk ikke det Labrador genet gitt!Liker ikke regn,hopper over søledammer og såvidt vasser litt i sjøen.
Gjest Skrevet 26. August 2010 Rapporter Skrevet 26. August 2010 Som den store retriever (og kooiker)elskeren som jeg er, så blir jeg helt myk i hjertet av sånne bilder... Forøverig gjelder ikke sånt bare retrievere; kooikern gjør det samme;) Da vi gikk tur i går, gikk Linux hele turen NEDI den sølete grøfta med sølevann til magen, og stoppet av og til opp for å riktig kose seg litt ekstra med å dra opp råtne pinner av søla, og riste de utover hele seg.... Oh lykke:)
Monica123 Skrevet 26. August 2010 Rapporter Skrevet 26. August 2010 Herlige bilder ingenting er som en møkkete hund som stor koser seg Collie tispa her hjemme ser på bildene og rister på hodet for det går vel ikke ann å bli møkkete for hun selv går store omveier for og unngå vanndammer og går ikke ut hvis det regner
Midas Skrevet 26. August 2010 Rapporter Skrevet 26. August 2010 Hahaha, jeg kan jo bare tenke meg det er digg med en berner sennen som røyter og bader i gjørme Da tror jeg både jeg og bikkja hadde blitt kastet på dør her i huset Jeg ser jo hvor Midas koooooser seg når han kan rulle seg inn i gjørma, og smake på den. Da er livet herlig!
Banshee Skrevet 30. August 2010 Rapporter Skrevet 30. August 2010 Akkurat nå savnet jeg ikke å ha golden Veldig koselig å se bildene da, flotte hunder til tross for gjørmebad (det skal jo være så bra for huden...)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar