Synnikken Skrevet 27. August 2010 Rapporter Share Skrevet 27. August 2010 Woow! så nyydelig! Kommer han til å beholde de blå øynene sine tror du? *nysgjerrig og uten peilig.. så måå jo spørre * Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 27. August 2010 Rapporter Share Skrevet 27. August 2010 Woow! så nyydelig! Kommer han til å beholde de blå øynene sine tror du? *nysgjerrig og uten peilig.. så måå jo spørre * Ser ikke om han er blå på begge, men det øyet som vises godt her på bildene kommer ihvertfall til å forbli blått De har en helt annen blåfarge hvis de kommer til å forandre seg. My hadde møøøørkeblå øyne til hun var 4-5 uker, da ble de mer og mer brune og nå er de jo nesten røde Veldig søt tass Caroline Syns han er veldig lik Tibra! Mye typelikhet på disse thornapple aussiene. Har han halv hale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 27. August 2010 Rapporter Share Skrevet 27. August 2010 Virkelig en lekker gutt Det blir nok spennende og moro å følge han her videre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 27. August 2010 Rapporter Share Skrevet 27. August 2010 Vakring, ordentlig go'gutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 28. August 2010 Rapporter Share Skrevet 28. August 2010 Han er nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 28. August 2010 Rapporter Share Skrevet 28. August 2010 Utroooolig vakker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 28. August 2010 Rapporter Share Skrevet 28. August 2010 Hællandussen, denne karen var da søt ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 29. August 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2010 Woow! så nyydelig! Kommer han til å beholde de blå øynene sine tror du? *nysgjerrig og uten peilig.. så måå jo spørre * Ser ikke om han er blå på begge, men det øyet som vises godt her på bildene kommer ihvertfall til å forbli blått De har en helt annen blåfarge hvis de kommer til å forandre seg. My hadde møøøørkeblå øyne til hun var 4-5 uker, da ble de mer og mer brune og nå er de jo nesten røde Veldig søt tass Caroline Syns han er veldig lik Tibra! Mye typelikhet på disse thornapple aussiene. Har han halv hale? Han har faktisk brune flekker i begge øynene Det synes mer tydelig når det ikke er så sterkt lys på bildene. Men de kommer nok til å forbli hovedsaklig blå, så får han bare se litt skjeløyd ut *ler* Han er jo halvbror til Tíbrá, og de ligner begge veldig på mamma Mirage/Morfar Diablo i type. Men ikke så rart at to halvsøsken er typelike da Og ja, han har halv hale Tusen takk for alle kommentarer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 1. September 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2010 Vi var på besøk hos Jeanette i går, og også hun fikk leke litt fotograf Ble veldig fornøyd med bildene! 3 mnd. gammel er han nå, og hele 40 cm. allerede! Veie skal vi få gjort snart, kanskje idag da jeg kommer til å passere veterinæren senere. Det er litt morsomt å sammenligne med Tíbrá på samme alder, de er jo tross alt halvsøsken. Hun var sååå mye mer baby da hun var 3 mnd., og så ikke ut som dette med litt lange bein og sånt før hun var 4 mnd. Tíbrá 3 mnd. Tíbrá 4 mnd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saphire Skrevet 1. September 2010 Rapporter Share Skrevet 1. September 2010 Hjelpes så skjønn han er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 1. September 2010 Rapporter Share Skrevet 1. September 2010 Oi, det var forskjell på de to ja! Tibra var jo kjempebaby enda, Cirius så ut som han var en mnd eller to eldre. Blir spennende å se hvordan de blir som helt voksne, jeg ser allerede for meg deg i BIR/BIM, en hund i hver arm! Det er vel det som kalles dobbelthandling.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 1. September 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2010 Oi, det var forskjell på de to ja! Tibra var jo kjempebaby enda, Cirius så ut som han var en mnd eller to eldre. Blir spennende å se hvordan de blir som helt voksne, jeg ser allerede for meg deg i BIR/BIM, en hund i hver arm! Det er vel det som kalles dobbelthandling.. Hehe, ja Avalon ser mye eldre ut for alderen Også er han skikkelig gutt! Spørs vel om jeg må trene litt på dobbelhandling ja Det hadde jo kanskje sett litt morsomt ut om man fikk til noe sånt da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 1. September 2010 Rapporter Share Skrevet 1. September 2010 Hehe, ja Avalon ser mye eldre ut for alderen Også er han skikkelig gutt! Spørs vel om jeg må trene litt på dobbelhandling ja Det hadde jo kanskje sett litt morsomt ut om man fikk til noe sånt da Hehe, Avalon var det ja.. Det hadde unektelig sett bra ut; to veltrente hunder; en foran og en bak kanskje, oppstilt på hver sin side av deg når de skal stilles opp. Du burde i alle fall fått ekstrapoeng for det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 1. September 2010 Rapporter Share Skrevet 1. September 2010 WOW for en lekker hund... jeg blir helt fasinert når jeg ser på bildene jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 27. September 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. September 2010 Avalon har nå blitt hele 4 mnd. gammel og debuterte på valpeshow i går for Aud Fossum. Det var nesten 90 valper totalt på valpeshowet. Han klinte til med BIR, vant gruppe 1/3 (sammenslått) og ble jaggu 2 best in show! Litt av en debut! Oppførte seg helt eksemplarisk også Kritikken var som følger: "4 mnd, herlig hode og uttrykk. Vel ansatt skulder, velutviklet forbryst. Meget god rygglinje og halefeste. Velvinklet, meget god beinstamme. Vakker profil. Velstelt vakker pels og fin farge. Herlig temperament. Meget velvist. Meget gode poter. Beveger seg parallellt med herlig driv. En flott ekvipasje." Bilder tatt av MollyC: Sånn ellers så er han nå målt til 44,5 cm. og veier 15,1 kg, og tenner og ører flyr i alle retninger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 30. November 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. November 2010 Så har lille Avalon blitt en stor gutt på 6 mnd. allerede. Han måler 51 cm., vekta er uviss, en han er minst like tung som Tibra, så jeg tipper rundt 20 kg. (hun veier 19). Alle tennene er på plass (det er vi glade for), og ørene holder på å sette seg heldigvis. De har flagret alle veier under tannfelling, og jeg er ikke videre begeistret for rosenører på aussie, selv om det er aldri så tillatt, så jeg håper nå de setter seg "riktig". Noen nye bilder er vel på sin plass. Synes selv han utvikler seg veldig fint! Tar en liten bildekavalkade først jeg Hodebilder: 3 mnd: 5 mnd: 6 mnd: Ståbilder: 8 uker: 12 uker: 3 mnd: 5 mnd: 6 mnd: Synes jeg har en riktig så kjekk liten mann jeg Han er utrolig trivelig også, og elsker å jobbe! Nå som tennene er på plass er han blit mer gira på lek igjen også, så dette tror jeg blir en morsom hund å jobbe med il helga skal vi på nok et valpeshow, og det gleder vi oss til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 30. November 2010 Rapporter Share Skrevet 30. November 2010 Han er så fin og glad! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 30. November 2010 Rapporter Share Skrevet 30. November 2010 Han er flott, idag fikk vi kosemose litt, og han koset med Amiga også. Pene gutten det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 30. November 2010 Rapporter Share Skrevet 30. November 2010 Så stor og fin han har blitt Han er ikke lenger den lille pelsbamsen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 30. November 2010 Rapporter Share Skrevet 30. November 2010 Fy så vakker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 30. November 2010 Rapporter Share Skrevet 30. November 2010 *smelt* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 30. November 2010 Rapporter Share Skrevet 30. November 2010 Nydelig ung herremann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 1. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2010 nydelig han blir nok en skikkelig kjekk herremann med åra ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 1. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2010 Rålekker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gry83 Skrevet 1. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2010 WOW, for en utrolig vakker gutt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts