Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Drammen?

TineSimbaNana

Recommended Posts

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar
  • 3 weeks later...

Lørdag 25.September blir det lydighets trening, endten på berskog eller på lier videregående, jeg kan si ifra når det er bestemt hvor vi skal trene :lol: Man kan godt bare komme for å sosialisere også. Noen som vil komme? Er 9 stk som har trykket 'deltar' på facebook, og 24 stk som har trykket 'kanskje'. Så kanskje vi blir en gjeng :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9/19/2010 at 8:18 PM, Tine Therese skrev:

Lørdag 25.September blir det lydighets trening, endten på berskog eller på lier videregående, jeg kan si ifra når det er bestemt hvor vi skal trene :P Man kan godt bare komme for å sosialisere også. Noen som vil komme? Er 9 stk som har trykket 'deltar' på facebook, og 24 stk som har trykket 'kanskje'. Så kanskje vi blir en gjeng :ahappy:

Kanskje Tinka og jeg slenger oss med, for å trene litt og sosialisere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9/19/2010 at 8:33 PM, Siri Eveline skrev:

Kanskje Tinka og jeg slenger oss med, for å trene litt og sosialisere :P

Ja, sendte deg invitasjon på facebook som du kanskje har sett? Håper dere dukker opp, artig med flere små raser som trener lydighet :ahappy: Da får du også kosemose Marianne's valp :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9/19/2010 at 9:14 PM, Tine Therese skrev:

Ja, sendte deg invitasjon på facebook som du kanskje har sett? Håper dere dukker opp, artig med flere små raser som trener lydighet :P Da får du også kosemose Marianne's valp :P:P

Hmm.. har ikke sett det på FB.. men så har jeg kanskje klikket det bort :ahappy::P har hatt litt problemer med sånne forespørsler og sånn :S

Meeen vi er så godt som med.. nå har jeg jo bil :P

Edit: Ahhhhh den har jeg jo sett, men så gikk den i glemmeboken :D Har jo svart kanskje :D Men vi sier at vi kommer vi, så lenge ingenting kræsjer med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9/19/2010 at 10:03 PM, MolllyC skrev:

Jeg blir gjerne med, vi trenger det!

Så bra, da sees vi :P

På 9/19/2010 at 10:07 PM, Siri Eveline skrev:

Hmm.. har ikke sett det på FB.. men så har jeg kanskje klikket det bort :ahappy::P har hatt litt problemer med sånne forespørsler og sånn :S

Meeen vi er så godt som med.. nå har jeg jo bil :P

Edit: Ahhhhh den har jeg jo sett, men så gikk den i glemmeboken :P Har jo svart kanskje :D Men vi sier at vi kommer vi, så lenge ingenting kræsjer med det.

Hehe :P Da sees vi mest sannsynlig :D

Kommer tilbake til hvor vi skal møtes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...