Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Drammen?


TineSimbaNana

Recommended Posts

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Okay, nååå skjønner jeg hva du mener siri! okayokay, hvor,når etc? Jeg henter min mor på Torp kl 10, så jeg blir isåfall kjørende innover etter dette :)

Er det vanskelig å finne disse stedene for oss ikke drammensere? Jeg har gps :hug:

Tihi :)

Mener å huske kl 12 jeg? Ved Lier skole.. har dere forresten en addresse som gps-brukere, og gulesider/kart-brukere som meg kan plotte inn :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar med bånd sånn at vi kan lage ringer. Noen formening om når vi skal møtes? Kl.?

Oi, så bra! :icon_redface: Har du mulighet til å ta med noe vi kan fest ringbåndene med? Satt fra kl.12.00 :hug:

Det er på Lier Videregående Skole. Satt fra kl.12.00 til 16.00 :) Det er ikke vanskelig å finne frem om man har gps, men kanskje noen kunne møtt dere et sted i Drammen, og kjørt sammen til Lier vgs.? Jeg har verken lappen eller bil, så jeg blir kjørt. Kanskje dere kunne møtt Marianne et sted? Eller om jeg evt. kunne møtt dere i Drammen å sittet på med en av dere ut dit?

EDIT: Tror adressen er: Jensvollveien 16, 3400 Lier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da møter vi opp ved 12 tiden hunden,kamera og jeg..Vi skal ikke trene noe,men vesla har gått av litt sosialisering og jeg noen trenings tips osv siden jeg er ny i hunde verden :icon_redface:

Så bra, da sees vi :)

I går var det meldt sol på lørdag, men i dag ser det ut til at det blir regn i morgen. Det kan jo forandre seg fort. For min del gjør det ikke noe om det det regner, må jo trene i sånt vær også, det trenger vi :)

Siri: Tror du at du finner frem? :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal finne frem ja, hvis ikke ringer jeg bare, har ihvertfall nummeret til anettehe.. har jeg Marianne sitt montro.. sjekke..

Hjelper jo lite med mitt nummer når jeg kommer senere/om jeg kommer :icon_redface:

(antar jeg bare dumper muttern i et rent pent hus og snur nesa mot drammen :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper jo lite med mitt nummer når jeg kommer senere/om jeg kommer :hmm:

(antar jeg bare dumper muttern i et rent pent hus og snur nesa mot drammen :lol: )

Så sant så sant...

Og jeg har ikke Marianne sitt nummer.. så da trenger jeg ihvertfall et nummer å ringe, men ellers tror jeg nok det skal gå bra :icon_confused: Hmmm.. komme på i farten at jeg har GPS på mobilen.. den kan jeg jo egentlig bruke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...