Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Drammen?


TineSimbaNana

Recommended Posts

Skrevet

Jeg tar med bånd sånn at vi kan lage ringer. Noen formening om når vi skal møtes? Kl.?

Dette lurer jeg også på altså klokke slett man skal møtes?

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Okay, nååå skjønner jeg hva du mener siri! okayokay, hvor,når etc? Jeg henter min mor på Torp kl 10, så jeg blir isåfall kjørende innover etter dette :icon_confused:

Er det vanskelig å finne disse stedene for oss ikke drammensere? Jeg har gps :whistle:

Skrevet

Okay, nååå skjønner jeg hva du mener siri! okayokay, hvor,når etc? Jeg henter min mor på Torp kl 10, så jeg blir isåfall kjørende innover etter dette :)

Er det vanskelig å finne disse stedene for oss ikke drammensere? Jeg har gps :hug:

Tihi :)

Mener å huske kl 12 jeg? Ved Lier skole.. har dere forresten en addresse som gps-brukere, og gulesider/kart-brukere som meg kan plotte inn :icon_redface:

Skrevet

Jeg tar med bånd sånn at vi kan lage ringer. Noen formening om når vi skal møtes? Kl.?

Oi, så bra! :icon_redface: Har du mulighet til å ta med noe vi kan fest ringbåndene med? Satt fra kl.12.00 :hug:

Det er på Lier Videregående Skole. Satt fra kl.12.00 til 16.00 :) Det er ikke vanskelig å finne frem om man har gps, men kanskje noen kunne møtt dere et sted i Drammen, og kjørt sammen til Lier vgs.? Jeg har verken lappen eller bil, så jeg blir kjørt. Kanskje dere kunne møtt Marianne et sted? Eller om jeg evt. kunne møtt dere i Drammen å sittet på med en av dere ut dit?

EDIT: Tror adressen er: Jensvollveien 16, 3400 Lier

Skrevet

Er det gress, kan jeg kanskje få tak i disse stengene, eller vi kan feste dem i bakken med teltplugger. Stengene egner seg ikke på grus og asfalt.

Kl. 1200 er helt fint.

Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg får kommet før jeg har hentet min mor, men jeg har nummeret til marianne så jeg lar meg lyde fra.isåfall er jeg der til ca 13.

Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg får kommet før jeg har hentet min mor, men jeg har nummeret til marianne så jeg lar meg lyde fra.isåfall er jeg der til ca 13.

Den er god. Så koselig at dere også kommer :icon_redface: Ser jo ut som vi blir en gjeng, morro :)

Skrevet

Da møter vi opp ved 12 tiden hunden,kamera og jeg..Vi skal ikke trene noe,men vesla har gått av litt sosialisering og jeg noen trenings tips osv siden jeg er ny i hunde verden :icon_redface:

Skrevet

Da møter vi opp ved 12 tiden hunden,kamera og jeg..Vi skal ikke trene noe,men vesla har gått av litt sosialisering og jeg noen trenings tips osv siden jeg er ny i hunde verden :icon_redface:

Så bra, da sees vi :)

I går var det meldt sol på lørdag, men i dag ser det ut til at det blir regn i morgen. Det kan jo forandre seg fort. For min del gjør det ikke noe om det det regner, må jo trene i sånt vær også, det trenger vi :)

Siri: Tror du at du finner frem? :hug:

Skrevet

Tror jeg skal finne frem ja, hvis ikke ringer jeg bare, har ihvertfall nummeret til anettehe.. har jeg Marianne sitt montro.. sjekke..

Hjelper jo lite med mitt nummer når jeg kommer senere/om jeg kommer :icon_redface:

(antar jeg bare dumper muttern i et rent pent hus og snur nesa mot drammen :) )

Skrevet

Hjelper jo lite med mitt nummer når jeg kommer senere/om jeg kommer :hmm:

(antar jeg bare dumper muttern i et rent pent hus og snur nesa mot drammen :lol: )

Så sant så sant...

Og jeg har ikke Marianne sitt nummer.. så da trenger jeg ihvertfall et nummer å ringe, men ellers tror jeg nok det skal gå bra :icon_confused: Hmmm.. komme på i farten at jeg har GPS på mobilen.. den kan jeg jo egentlig bruke :)

Skrevet

Gleder oss masse til i morgen og til å bli kjent med nye mennesker i hunde verden :icon_confused:

Møte mer collie! JA! :hmm:

Gleder oss vi også, nå må vi bare få skjønnhetssøvnen vår!

Skrevet

Jeg kan kun svar for Bærum, og her er det opphold, men overskyet. Blåser lite, men står faktisk meldt 6-8 m/s

Ser ann når jeg kommer fra flyplassen da, har ingen intensjon om å være druknet rotte og bli syk igjen :icon_confused:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...