Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Drammen?


TineSimbaNana

Recommended Posts

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar
  • 3 weeks later...

Lørdag 25.September blir det lydighets trening, endten på berskog eller på lier videregående, jeg kan si ifra når det er bestemt hvor vi skal trene :lol: Man kan godt bare komme for å sosialisere også. Noen som vil komme? Er 9 stk som har trykket 'deltar' på facebook, og 24 stk som har trykket 'kanskje'. Så kanskje vi blir en gjeng :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag 25.September blir det lydighets trening, endten på berskog eller på lier videregående, jeg kan si ifra når det er bestemt hvor vi skal trene :P Man kan godt bare komme for å sosialisere også. Noen som vil komme? Er 9 stk som har trykket 'deltar' på facebook, og 24 stk som har trykket 'kanskje'. Så kanskje vi blir en gjeng :ahappy:

Kanskje Tinka og jeg slenger oss med, for å trene litt og sosialisere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Tinka og jeg slenger oss med, for å trene litt og sosialisere :P

Ja, sendte deg invitasjon på facebook som du kanskje har sett? Håper dere dukker opp, artig med flere små raser som trener lydighet :ahappy: Da får du også kosemose Marianne's valp :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sendte deg invitasjon på facebook som du kanskje har sett? Håper dere dukker opp, artig med flere små raser som trener lydighet :P Da får du også kosemose Marianne's valp :P:P

Hmm.. har ikke sett det på FB.. men så har jeg kanskje klikket det bort :ahappy::P har hatt litt problemer med sånne forespørsler og sånn :S

Meeen vi er så godt som med.. nå har jeg jo bil :P

Edit: Ahhhhh den har jeg jo sett, men så gikk den i glemmeboken :D Har jo svart kanskje :D Men vi sier at vi kommer vi, så lenge ingenting kræsjer med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med, vi trenger det!

Så bra, da sees vi :P

Hmm.. har ikke sett det på FB.. men så har jeg kanskje klikket det bort :ahappy::P har hatt litt problemer med sånne forespørsler og sånn :S

Meeen vi er så godt som med.. nå har jeg jo bil :P

Edit: Ahhhhh den har jeg jo sett, men så gikk den i glemmeboken :P Har jo svart kanskje :D Men vi sier at vi kommer vi, så lenge ingenting kræsjer med det.

Hehe :P Da sees vi mest sannsynlig :D

Kommer tilbake til hvor vi skal møtes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...