TonjeM Skrevet 17. Desember 2010 Rapporter Skrevet 17. Desember 2010 Hun er søøøøøt lillesøster - og vakker (husk Labbis: kelpier er vakre!) Og så nett og vever da, Strider er mer grovere i sammenlikning han (macho!) og mangler fremdeles å miste en "småtann" i overmunnen og hjørnetennene - de sylspisse små nålene - sitter fremdeles godt fast. Han har sånn "tannfellings-ånde" om dagen, lukter liksom lymfevæske av den.. Men hvordan måler man høyden på dem på greiest/mest nøyaktig måte? edit: vi ser jo likheten med Talli, men hvordan er Ikke sammenliknet med Blaze? Har du noen valpebilder av Blaze å slenge ut Jeanette? Siter
Guest Jonna Skrevet 17. Desember 2010 Rapporter Skrevet 17. Desember 2010 edit: vi ser jo likheten med Talli, men hvordan er Ikke sammenliknet med Blaze? Har du noen valpebilder av Blaze å slenge ut Jeanette? Det er en av mine store sorger egentlig. Jeg hadde en data kræsj som gjor at alle bildene mine, som ikke var i photobucket, forsvant i det store intet. Ettersom jeg ikke begynnte blogge før Blaze var rundt 1 år så er det svært få bilder i photobucket også. Her er vel Blaze, sammen med Hexa, rundt 4 mnd. Blaze er til høyre. Her er vel Blaze akkurat 1 år. Det er vel hennes første påske og sammen med "brødrene" som hun vokste opp med Blaze 11/12 uker Blaze litt over 1 år Siter
Guest 2ne Skrevet 18. Desember 2010 Rapporter Skrevet 18. Desember 2010 Edit: Må bare slenge inn et "gammelt" bilde. 2ne får visst gjennomgå av disse kelpiene Kanskje det er arvelig? Her er mor og bestemor, liksom: Men kelpiene er kjempefine de, jeg er glad i de jeg Siter
Benedicte Skrevet 19. Desember 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Desember 2010 Kanskje det er arvelig? Her er mor og bestemor, liksom: Men kelpiene er kjempefine de, jeg er glad i de jeg Jeg tror det, men kanskje det er noe med deg også? Siter
Marianne Skrevet 19. Desember 2010 Rapporter Skrevet 19. Desember 2010 Jeg tipper 2ne er heeeelt uskyldig i disse Kelpie-kampene Ekornene er fiiine de, både som små og store Siter
Guest 2ne Skrevet 22. Desember 2010 Rapporter Skrevet 22. Desember 2010 Jeg tror det, men kanskje det er noe med deg også? Hæ? Noe med meg? Jeg tipper 2ne er heeeelt uskyldig i disse Kelpie-kampene Selvsagt er jeg det, jeg bare går der og bryr ingen jeg, også blir jeg overfalt av morderekorn sånn helt ut av det blå Men ekornene er fine de Ikke er jo en liten Talliban-kopi, og det er helt riktig det, i min bok Siter
Marthe Skrevet 22. Desember 2010 Rapporter Skrevet 22. Desember 2010 Jeg synes hun er rålekker Hvor lenge blir du i Bergen? Mulig jeg tar meg en luftetur opp dit Siter
Benedicte Skrevet 22. Desember 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Desember 2010 Jeg blir her til rundt 9 januar. Hadde vært VELDIG koselig om du kom en tur oppover Siter
MegaMarie Skrevet 22. Desember 2010 Rapporter Skrevet 22. Desember 2010 Her noen bilder fra turen jeg og Benedicte gikk sammen i dag Det var litt dårlig lys ute, og meg vi pratet så mye at kamera ikke fikk knipset nok. Og som de fleste vet, så er kelpiesaker vanskelig å ta bilde av! Ikke venter på nam fra matmor. Hodebilde av Ikke Flyge-ekorn Av og til så syns jeg at man kan se likheter mellom Ikke og en lemur Takk for turen Det må gjentaes! Jeg føler fremdeles at jeg har mer å prate med deg om Det stoppet jo aldri opp. Bortsett fra når jeg måtte konsentrere meg litt om bilkjøring Siter
Benedicte Skrevet 22. Desember 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Desember 2010 Så flotte bilder! Takk for en fin tur! Og ja, jeg kan se likheten Tur må gjentas Siter
Caroline Skrevet 22. Desember 2010 Rapporter Skrevet 22. Desember 2010 Hun er bare SKUMMELT lik på Talli Siter
Benedicte Skrevet 22. Desember 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Desember 2010 Ja, ryktene går jo om at Jeanette driver med kloning *lur smiley* Siter
Caroline Skrevet 22. Desember 2010 Rapporter Skrevet 22. Desember 2010 Ja, ryktene går jo om at Jeanette driver med kloning *lur smiley* Burde hun ikke fått flere tispevalper da? Siter
MegaMarie Skrevet 22. Desember 2010 Rapporter Skrevet 22. Desember 2010 Burde hun ikke fått flere tispevalper da? Det er første gangen hun prøver seg på dette, det er da dømt til å komme noen feil. Slik som nedentil? Siter
Guest janson Skrevet 22. Desember 2010 Rapporter Skrevet 22. Desember 2010 Her noen bilder fra turen jeg og Benedicte gikk sammen i dag Det var litt dårlig lys ute, og meg vi pratet så mye at kamera ikke fikk knipset nok. Og som de fleste vet, så er kelpiesaker vanskelig å ta bilde av! *klippe en hel masse* Definitivt! Jeg er imponert over hva du fikk til! Og så mye Ikke har vokst i det siste - hvor gammel/stor er hun nå? Siter
Carina Skrevet 22. Desember 2010 Rapporter Skrevet 22. Desember 2010 Hun er bare SKUMMELT lik på Talli Enig, det er helt sykt! Men om hun er som Talli inni hodet sitt også, så er ikke det noen ulempe akkurat. Siter
Benedicte Skrevet 22. Desember 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Desember 2010 Hun er 4,5 mnd gammel nå, kom vel frem til at hun var ca 42 cm høy. Vekten vet jeg ikke, men rundt 8,5 kg? Siter
Marianne Skrevet 22. Desember 2010 Rapporter Skrevet 22. Desember 2010 Selvsagt er jeg det, jeg bare går der og bryr ingen jeg, også blir jeg overfalt av morderekorn sånn helt ut av det blå Helt klart, det er akkurat sånn det foregår, det tror jeg også...! *flir* Ikke er fiiiiiin hun, og har ca nesten ikke noe særlig intenst blikk Siter
MonicaT Skrevet 22. Desember 2010 Rapporter Skrevet 22. Desember 2010 Kjempe fin Hva slags sele er det og er du fornøyd med den ? Siter
Benedicte Skrevet 22. Desember 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Desember 2010 Det er en puppia-sele, veldig fornøyd med den til valp hvertfall Spesielt den typen. Noen av puppiaselene har tendens til å få en "plagsom flapp" (på en måte ) bak albuen, og den kan gi gnagsår. Siter
MegaMarie Skrevet 22. Desember 2010 Rapporter Skrevet 22. Desember 2010 Det er en puppia-sele, veldig fornøyd med den til valp hvertfall Spesielt den typen. Noen av puppiaselene har tendens til å få en "plagsom flapp" (på en måte ) bak albuen, og den kan gi gnagsår. Hvilke puppia-seler lager denne flappen? Jeg har nemlig kikket på den svarte med plush kant som du hadde til Ikke da hun var enda mindre. Siter
Benedicte Skrevet 22. Desember 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Desember 2010 Det er den med plush som lagde lapper hos oss hvertfall, men det var ikke et stort problem. Kommer nok mye an på hvor godt den sitter på hunden. Siter
Recommended Posts