Gå til innhold
Hundesonen.no

DeepEyes Sleepless Malice II, "Ikke"


Benedicte
 Share

Recommended Posts

  • Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

NKK Hamar i dag! 14 mnd gammel og opprykk til LP3, og det med 0 på fellesdekk! Har ikke karakterarket her, men hun fikk 10 på fri ved foten, innkalling med stå, apportering, hopp over hinder, avst

Tusen takk Har dessverre ikke film! Fellesdekk: 0 - vi gikk ut av ringen og opp trappene. Etter å ha stått der i 2 sekunder hører jeg "brrrrrrp!" opp trappene og der kommer Ikke halvsmygende, men

Her er film fra treningen i dag! Vi har hatt en lang pause i vinter, så fremgangen er ikke så stor. Er allikevel superfornøyd med hvordan avstanden hennes har blitt! http://www.youtube.com/watch?v=5

Søteste langbein med innebygd sprettball :aww: Tusen takk for fin tur og bilder i dag! Hun blir mindre og mindre stygg for hver dag ( :aww: ), så kanskje vi får til et pent oppstillingsbilde en gang :icon_confused:

Lange ben kan løpe fort de!!

SNart blir hun Stnygga :lol: (dårlig nattevakt humor)

Ser ut som hun vokser seg fortere til enn Mammaen :lol: Veldig søt med den nisseluen da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg målte henne akkurat til 43 cm i mankehøyden ca, kan det stemme? :aww:

Tja det hørtes litt mye ut, men samtidig så vokser faktisk AK veldig fort i høyden. De er somofest omtrent ferdig med den værste høydeveksten etter tannfelling, da går det sakte etterpå.

Ingvil, kan du sende ett par av bildene på mail til meg? De er så små, også kunne jeg tenkt meg å redigere de pittelitt om jeg får lov :icon_confused:

Nummer 1, 4 og 6 + det siste oppstillingsbildet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingvil, kan du sende ett par av bildene på mail til meg? De er så små, også kunne jeg tenkt meg å redigere de pittelitt om jeg får lov :icon_confused:

Selvfølgelig får du lov! Jeg var lat og gadd ikke å redigere i det hele tatt, omtrent. :aww: Alle orginalfilene ligger ute på Flickr: http://www.flickr.com/photos/ingvildbs/5263510717/ (og trykk på thumbnailsene nede til høyre for å bla)

Du finner bildene i flere størrelser ved å trykke på pluss-tegnet over bildet, og deretter "view all sizes" øverst til høyre. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig får du lov! Jeg var lat og gadd ikke å redigere i det hele tatt, omtrent. :icon_confused: Alle orginalfilene ligger ute på Flickr: http://www.flickr.com/photos/ingvildbs/5263510717/ (og trykk på thumbnailsene nede til høyre for å bla)

Du finner bildene i flere størrelser ved å trykke på pluss-tegnet over bildet, og deretter "view all sizes" øverst til høyre. :aww:

Ah sånn det funker, fikk ikke til å kopiere først. Takk :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeanette: Hun har skutt i været de siste to ukene, og hun ser ut til å snart være ferdig med tannfelling (mangler hjørnetennene). Også har hun vokst seg litt ut av saksebittet sitt, men satser på at underkjeven kommer etter :aww:

Ingvild: Hva gjør du i denne tråden når du burde lese til eksamen? :icon_confused::aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeanette: Hun har skutt i været de siste to ukene, og hun ser ut til å snart være ferdig med tannfelling (mangler hjørnetennene). Også har hun vokst seg litt ut av saksebittet sitt, men satser på at underkjeven kommer etter :aww:

Ingvild: Hva gjør du i denne tråden når du burde lese til eksamen? :icon_confused::aww:

Alle mine 3 AK har fått overbitt før hjørnetennene kommer opp. Så det hadde jeg ikke bekymret meg for :lol:

Har hun fulltbitt? Utenom hjørnetennene selvsagt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg målte henne akkurat til 43 cm i mankehøyden ca, kan det stemme? :aww:

I så fall har hun vokst fra Opsis :icon_confused: Jeg er redd jeg får en minikelpie, for hun er fortsatt ca 41, og det har hun vært en stund.. Hun som skal bli 50 cm!

Ellers er bare Ikke veldig raskvokst. Og Ops har også overbitt for tiden :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mine 3 AK har fått overbitt før hjørnetennene kommer opp. Så det hadde jeg ikke bekymret meg for :aww:

Har hun fulltbitt? Utenom hjørnetennene selvsagt :P

Jepp, alle tennene som skal være der er på plass :aww:

I så fall har hun vokst fra Opsis :icon_confused: Jeg er redd jeg får en minikelpie, for hun er fortsatt ca 41, og det har hun vært en stund.. Hun som skal bli 50 cm!

Ellers er bare Ikke veldig raskvokst. Og Ops har også overbitt for tiden :lol:

Syns Ikke kan legge seg på 47-48 et sted :lol: Men målte igjen, og tror hun ligger mer på 41-42 nå. Blir spennende å se om hun skyter enda mer i været eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, alle tennene som skal være der er på plass :aww:

Så bra :aww:

Syns Ikke kan legge seg på 47-48 et sted :icon_confused: Men målte igjen, og tror hun ligger mer på 41-42 nå. Blir spennende å se om hun skyter enda mer i været eller ikke...

Syns jeg også! Det er for mange, både tisper og hannhunder, som ligger på maks (inkluder mine) og noen på maks +. Begynner bli ett ganske høyt gjennomsnitt som egentlig er for store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...