Gå til innhold
Hundesonen.no

Caius - Min Saluki

Synnikken

Recommended Posts

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer så myyyye :icon_redface: Gleder meg til å få treffe ham!

You better do! Svarte ikke på melding igår du :D

Gratulerer så mye med å ha ham hjemme! Han er fin :lol:

Heelt enig! :D

og takk for grattiser! :lol:

Han er helskjønn, virkelig noe for seg selv. Smelter inn i de flestes hjerter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You better do! Svarte ikke på melding igår du :lol:

Nei, beleilig nok hadde jeg brukt opp alt av penger på kortet på å sende meldinger til Finland *fnise* Det var vel en mening med det :icon_redface: Selv om lille Fly hadde vært et koselig tilskudd her :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Caius klar for sitt første myndetreff? Det er nemlig myndetreff på Totland på søndag! Helt sikkert en god gjeng halvgale whippets, saluki, og kanskje en eller to irske ulvehunder. Det blir Hermes sitt første møte med myndegjengen i området.

http://bergenmyndeklubb.com/ (se kart over området det er her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Gud for en søt liten fyr, er noe helt spesielt :) Trodde virkelig jeg var over lukis-forelskelsen min til jeg traff "lille vismann". Heeelt nydelig, og for et vesen! :getlost:

Sniker med et bilde jeg, gud for et blikk!:

4968839737_3b5b3a100b_o.jpg

En lukis-forelskelse er en forelskelse som aldri går over den ;) Og radar-paret Synnøve & Caius gjør jo ikke sitt for å minske den forelskelsen da, slik som de sjarmerer i øst og vest :wub: Så ta til fornuft og skaff deg en, hihi.

Flott bilde du, kan jeg stjele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lukis-forelskelse er en forelskelse som aldri går over den ;) Og radar-paret Synnøve & Caius gjør jo ikke sitt for å minske den forelskelsen da, slik som de sjarmerer i øst og vest :getlost: Så ta til fornuft og skaff deg en, hihi.

Nei, den satt visst litt dypere enn jeg var klar over ;) Dog tror jeg jeg holder meg til belgere for øyeblikket :)

Og klart du kan stjele :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lukis-forelskelse er en forelskelse som aldri går over den ;) Og radar-paret Synnøve & Caius gjør jo ikke sitt for å minske den forelskelsen da, slik som de sjarmerer i øst og vest ;) Så ta til fornuft og skaff deg en, hihi.

Hihi! :)

Noe så nydelig ;) Han er så vakker altså! Sjekk de lange beina a ;)

Jaa, han er heerlig!

Han er nydelig. ;) Hvor stor er han nå? Høyde? Vekt?

Erhm.. Hvor mye han veier er jeg heller usikker på, men kan dra meg til "korset" å veie meg, så Caius senere idag.. Høyde.. erhm.. *finne meterstokk* ett sted mellom 33 og 35 cm? ca ish? ;)

Nei, den satt visst litt dypere enn jeg var klar over :getlost: Dog tror jeg jeg holder meg til belgere for øyeblikket ;)

Og klart du kan stjele :wub:

Du har jo Caius maskot nå :P *ler* til du blir.. erhm.. "lei" av belgere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du spurt han om hvor stor han har tenkt til å bli? :getlost:

Spurte han nettopp, men da bare sutret han..

;) Jeg håper han kommer til å ligge på rundt 68-70, stor men innenfor standard! :wub:

Har ikke pipling på hvor store foreldrene er i cm da ;) såå..

Men men, time will show.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag når vi var innom vetrinæren veide jeg Caius, han veier 6,5 kg og er 37 cm høy ;)

Lille mannen min ;) Har også hønemoret meg litt og vært redd for at han er for tynn.. men neida.. vetrinæren (som har mynde selv) sa han var i perfekt mynde-valp hold! :wub: Yeey :)

*stolt mamma*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor blir det av bilder av ham sammen med tjukkeBoris og Frida froskefrøken?

Boris er ikke så leken av seg lengre, men slår til engang i blant.

September046-Kopi.jpg

September047-Kopi.jpg

Her er de midt i hopp og sprett lek.

September053-Kopi.jpg

Frida bor ikke hos meg lengre :) Kan ta det på PM om du vil vite hvorfor :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...