Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny her!


Sussie

Recommended Posts

Hei alle sammen! Jeg heter Sussie, er helt ny her ( ganske ny med data også forresten). Jeg er en ung og sprek Irsk Setter tispe på 8 år og selvfølgelig sjefen i gata. Noen av naboene mine tror til og med jeg er en sånn farlig kamphund innimellom da jeg løfter på leppa! Er ellers veldig kjekk og grei, men selvfølgelig for kul til å dresseres. Gjør som pappaen min sier sånn innimellom for å gjøre ham glad ( han blir like overraska hver gang!). Pappa mener jeg er en fuglehund men jeg synes det er mye morsommere å løpe etter rådyr.

Så det var litt om meg, vil gjerne bli kjent med dere også :wub: ( la til et sånn smiletegn her jeg, har hørt at det er populært)

Hvis noen har lyst til å lære meg hvodan jeg legger inn bilde av meg selv, speak out!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til forumet! Kjekt med flere settere! De er ikke akkurat overrepresenterte her inne, men de finnes :lol:

Jeg har også irsk setter, men han er ikke så flink til å skrive på tastatur(kombinasjonen av store labber og små taster tror jeg :wub: ), så jeg må skrive for ham. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en god velkomst alle sammen!

Da tror jeg bildet skal være i boks, blir spennende å se :wub: fint å høre at det er flere med samme rase her!

( forresten, jeg heter Jostein og er pappaen til Sussie, måtte kjappe meg å svare før hun står opp :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...