Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny overnatting i Skiptvet


armagnac

Recommended Posts

Ingen som har et stort utstillingstelt vi kan bruke?? Er jo ikke noe kos med øs pøs regn og sitte i små telt hvor ikke alle får plass :hmm:

Om jeg kommer i forhold til regn er det det typen som bestemmer, det er nemlig han som skal kjøre(jeg har ikke lappen), så sier han nei så er det nok nei :hmm:

Og jeg må vist ha regnbukse, den jeg har er ikke god nok gitt. Gikk tur med Frost i drittværet i går, og buksa ble gjennomvåt :hyper:

Vi har stort 6 mannstelt :hmm: Der er det god plass til mange, det var der vi satt ved sist overnatting :hyper:

Eventuelt sette to telt tett sammen med åpningen mot verandre, de to største :hyper:

Været virker jo forholdsvis bra :getlost: Håper vi får opphold og litt sol, så vi kan få tatt noen bilder :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 256
  • Created
  • Siste svar

må jo ha bur å ha han i om natten. hvis ikke så får nok mamma igjen et telt som er makulert

Det tror jeg ikke du skal være så redd for :getlost: Bikkjene kommer nok til å bli rimelig slitne av så mye aktivitet, så jeg tviler på at han blir destruktiv. Han kommer nok til å slokne tvert! :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men siden jeg nå må kjøpe nye briller, så har jeg heller ikke råd til å komme. jeg beklager, får liksom alt kastet mot meg her nå

må gjerne bli med en annen gang og skal love deg de blir slitne! de løper løst fra vi kommer frem og mens vi sitter og snakker på kvelden/natta, sist satt vi vel oppe til 3 mens hundene kosa seg ute :hmm: Var ikke mye bråk på natta da :getlost::hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det plutselig blir dårlig etter kl 18.00, uforberedt, så får vi heller bare grille og dra, for de som har rukket å komme seg frem.. syntes nå jeg! :getlost:

Enig! Vi får ta det litt på sparket, men pøsregner det fra tidlig på dagen så kan vi jo vurdere å utsette det :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Vi får ta det litt på sparket, men pøsregner det fra tidlig på dagen så kan vi jo vurdere å utsette det :hmm:

Enig :hmm:

Igjen sier jeg ifra at jeg har en plass ekstra for noen som reiser fra Bærum-Oslo området om ønskelig :hmm: bare å sende PM, si ifra her eller på telefon 97 13 49 97 :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når var det man skulle møte opp? Yr/storm har meldt sånn nogelunde ok vær nå da. Så da krysser vi fingrene for det. Jeg bor jo ikke sååå langt unna, så da tar man det som det kommer. Blir det øs pøs på morgenen/da vi skal dra kommer vi nok ikke. LItt regn utover kvelden går jo. Og i værste fall så tar man kun grillingen og at hundene får muligheten til å leke og løpe løs, de bryr seg jo ikke stort om regnet da. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når var det man skulle møte opp? Yr/storm har meldt sånn nogelunde ok vær nå da. Så da krysser vi fingrene for det. Jeg bor jo ikke sååå langt unna, så da tar man det som det kommer. Blir det øs pøs på morgenen/da vi skal dra kommer vi nok ikke. LItt regn utover kvelden går jo. Og i værste fall så tar man kun grillingen og at hundene får muligheten til å leke og løpe løs, de bryr seg jo ikke stort om regnet da. :getlost:

Oppmøte hos meg kl. 18.00=) Stokkebekkveien 184, 1816 Skiptvet (uten D som nesten alle skriver :hmm: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man tror man har tenkt på alt, også plutselig dukker det opp noe. Hundene! Ja hva skal de sove på? Jeg prøver jo å pakke lett, og ta med senger på tur blir jo drøyt.

Tinka pleier å ende opp i soveposen, og Chico i fotenden, holder det da med liggeunderlag til meg? Eller bør de ha et teppe i tillegg (type wetbed)?

Også lurte jeg på hvor langt det er å gå? Tenkte på skovalg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...