Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny overnatting i Skiptvet

armagnac

Recommended Posts

Skrevet

Veldig koselig og trangt med et lite telt med meg og LivetmedLeo og 4 bikkjer :lol:

Ikke ta med koffert :lol: haha Og ikke ta med masse! Jeg tok med aaalt for mye og måtte legge igjen det meste i bilen :lol:

Vi lurte på om kanskje vi skulle drikke bitte litt denne gangen? Klar for det? Ikke rølpefyll altså, men bare kose oss litt med rusbrus feks :P

Edit: Armagnac kan bare lukte på korken :P

haha pass på å gi meg en liten kork da :P kan ikke risikkere å bli spysjuk på hundetur :P Men litt drekke kan vi nok ta med oss ja :P

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg drikker ikke da, men er ikke no problem for meg om andre vil drikke litt altså :lol: Bare folk ikke blir grisefulle, for da blir det litt i overkant kjipt å være edru! :blink:

Skrevet

Jeg drikker ikke da, men er ikke no problem for meg om andre vil drikke litt altså :) Bare folk ikke blir grisefulle, for da blir det litt i overkant kjipt å være edru! :blink:

Er omtrent avholds selv :) drikker 2-3 ganger i året kanskeje :lol: Er ikke sikkert jeg gider (les har råd) til drikke heller...

Men morro skal vi ha det uansett.

Skrevet

Er omtrent avholds selv :) drikker 2-3 ganger i året kanskeje :) Er ikke sikkert jeg gider (les har råd) til drikke heller...

Men morro skal vi ha det uansett.

Jammen da er det greit :) Jeg har som sagt ikke noe i mot at andre drikker (drakk jo før jeg å, så skal ikke si no på det), bare liker ikke å være med på fyllekuler :lol: Men jeg pleier å drikke alkoholfri øl jeg, så jeg kan jo ta med det! Blir litt mer stemning enn solo liksom :blink:

Skrevet

Veldig koselig og trangt med et lite telt med meg og LivetmedLeo og 4 bikkjer :blink:

Ikke ta med koffert :) haha Og ikke ta med masse! Jeg tok med aaalt for mye og måtte legge igjen det meste i bilen :)

Vi lurte på om kanskje vi skulle drikke bitte litt denne gangen? Klar for det? Ikke rølpefyll altså, men bare kose oss litt med rusbrus feks :lol:

Edit: Armagnac kan bare lukte på korken :)

Og jeg som tenkte å møte opp i høye hæler, med to trillekofferter og en egen butler...

*sigh*

(jeg eier ikke høye hæler, ta det med ro! :) )

Skrevet

Åh, det skulle jeg gjerne vært med på. men da har nok barna kommet hjem fra ferie... kanskje jeg kan ta en dagstur bort å bare hilse på dere i steden.. :lol:

Jada, det må du gjerne gjøre :blink: veit ikke om vi har noe klokkeslett for møtetid ennå??

Men sist møtte vi hoss meg kl. 18.00 :)

Skrevet

Selv er jeg ukomfortabel med å være sørpings med hunder, de merker det og man har ikke samme kontroll over hverken seg selv eller bikkja.

Men et par øl for stemningen syntes jeg er greit :blink:

Skrevet

Selv er jeg ukomfortabel med å være sørpings med hunder, de merker det og man har ikke samme kontroll over hverken seg selv eller bikkja.

Men et par øl for stemningen syntes jeg er greit :lol:

Ja er enig i denne :blink:

Skrevet

Jada, det må du gjerne gjøre :lol: veit ikke om vi har noe klokkeslett for møtetid ennå??

Men sist møtte vi hoss meg kl. 18.00 :)

hmmm. lørdag -> søndag.

møtes på ettermiddagen høres bra ut. så hundene får peset litt før vi andre slår oss til ro med grilling og kos :blink:

(jeg hadde satt for meg å dra liksom kl 9 lørdag morgen jeg :) menne, kan jo ta en tur om sverige på veien! )

Skrevet

Men et par øl for stemningen syntes jeg er greit :blink:

Nå mente ikke jeg drita full, men bitte litt kos :lol: men for all del, trenger ikke :)

Jeg må enda sjekke om jeg kan.. :)

Skrevet

Nå mente ikke jeg drita full, men bitte litt kos :blink: men for all del, trenger ikke :)

Jeg må enda sjekke om jeg kan.. :lol:

Det var absolutt ikke ment som et, herregud at dere kan drikke med hunder i nærheten! Men så lenge man ikke sjangler rundt liksom, men det er vel ingen som har planer om det akkurat regner jeg med :)

Skrevet

Hvilken helg blir dette egentlig? Mulig det står et sted, men jeg fikk det ikke med meg.

Nysgjerrig på alderen på folk også jeg da :blink: ?

Skrevet

Hvilken helg blir dette egentlig? Mulig det står et sted, men jeg fikk det ikke med meg.

Nysgjerrig på alderen på folk også jeg da :) ?

31 juli -> 1 august

min alder: 21, bedre halvdel: 24

resten, aner ikke :lol:

og ja, amiga 4 mnd :)

jeg er 21 :)

"barna" er 19mnd og 3mnd :)

Søstersen er 23 :)

"barna" hennes er 8mnd og 3mnd :)

Sham er også 23 :)

Tassen hmm, var han 2 tro??

resten veit jeg ikke :lol: Skrik ut folkens :)

Så kan vel si vi er i 20-åra :lol::blink: Høres det lovende ut?? :)

Skrevet

Så da lurer jeg Saphir, hvor gammel er du og din lille frøken??

Hehe, jeg blir nok eldst om jeg blir med, men er ikke så stor forskjell...25 her, og om min samboer blir med er han 27! Og "bumpibjørnen" min er 7 mnd :blink:

Skrevet

Hehe, jeg blir nok eldst om jeg blir med, men er ikke så stor forskjell...25 her, og om min samboer blir med er han 27! Og "bumpibjørnen" min er 7 mnd :lol:

Hehe okei :) Men det skal bli en fin tur, hvor vi skal kose oss masse :blink: Sitte og grille og prate til langt på natt :)

Skrevet

Hehe okei :) Men det skal bli en fin tur, hvor vi skal kose oss masse :lol: Sitte og grille og prate til langt på natt :)

jeg skal huske førstehjelpsskrin jeg!

Jeg er mester i å falle gjennom og på ting og går fortsatt med bandasjer på beina etter knall og fall 4 mnd siden :blink:

(ja jeg kan falle på flat mark, no problemo! :) )

Skrevet

jeg skal huske førstehjelpsskrin jeg!

Jeg er mester i å falle gjennom og på ting og går fortsatt med bandasjer på beina etter knall og fall 4 mnd siden :)

(ja jeg kan falle på flat mark, no problemo! :) )

:lol: Stygt å le men :blink: Men er ikke langt til sivilisajonen heller hvis noe skulle skje :)

Skrevet

:P Stygt å le men ;) Men er ikke langt til sivilisajonen heller hvis noe skulle skje :)

bare noen vet veien til nærmeste legevakt!

rekorden er 3 lørdager på rad ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Da får jeg prøve å se etter ett annet navn til den kommende valpen min da. Siden ingen av dem falt i smak. Har dere noen andre forslag på fine navn til tispe?
    • Hva gjør dere om 10-15 år? Kommer dere til å fortsette å ha ny hund da? Det er umulig å vite men hva tror dere? Hvor gamle er dere? Jeg selv aner ikke. Ser ingen liv utenom hund men nå har jeg hatt hund hele voksne liv. Men om jeg skal fortsette med hundetrening,kurs,utstilling vites ikke. Da må jeg ha noe annen hobby men jeg vet ikke hva. Hva tror dere dere skal?
    • Hvilket navn er finest av Emmy, Lilly eller Sally?
    • Det er variasjon i egenskaper innad i rasen, men generelt vil jeg påstå at Hovawarten er mer samlet mentalt. De skal ha arbeids- og samarbeidslyst. Til forskjell fra mange av gjeterne kan de nok virke litt sta og egenrådige, men mitt inntrykk er at det veldig ofte er fører som ikke har knekt koden for å motivere til samarbeid med en hund som gjerne arbeider selvstendig. Det som gjør at jeg tror hoffen kan passe deg ut i fra din beskrivelse av ønsker er: - "atletiske og friske bruksschäfere der «mykere» egenskaper vektlegges" - Hoffen er en generelt frisk rase, med en funksjonell bygning. Det finnes dessuten et enormt helseregister hvor det er god oversikt over forskjellige sykdommer.  -  "Hunden som jeg ser etter er atletisk og lett, elsker å bruke nesen til f eks smeller, fungerer bra til lydighet, veldig lite skarp og ikke like mye drifter og «heithet» som hos de heftigste bruksschäfere, men ellers med forventede egenskaper av en schäferhund i en sunn kropp." - dette er for meg egentlig essensen av en hoffe. De er veldig alsidige uten å være ekstreme, og perfekte som aktive familiehunder med kapasitet for langt mer. De er atletiske og holdbare (noe variasjon i størrelse er det). Elsker å bruke nesa og trener gjerne lydighet. Den gjennomsnittlige hoffen har lite skarphet. De har (og skal ha) en del drifter, men de aller fleste er mer moderate enn de heftigste bruksschäferne. Det en skal være klar over, er at det er en vokter. De skal dog ikke vokte på alt og alle. Mine følger for eksempel gjerne med på det som skjer utendørs, men varsler kun i veldig spesielle tilfeller (hvis det plutselig står en ukjent hund på gårdsplassen eller om det er unormal aktivitet på natta). De reagerer for eksempel ikke om det banker på døra. Lager ikke lyd når jeg kommer hjem eller om noen de kjenner kommer inn uanmeldt når jeg ikke er hjemme. Vet ikke hvor du holder til, men send meg en PM om du har spørsmål og/eller eventuelt ønsker å møte en eller flere hoffer så skal jeg finne noen i nærheten av deg
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...