Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny overnatting i Skiptvet


armagnac

Recommended Posts

Er det fredagen eller lørdagen? Fikk litt hjerneteppe nå :rolleyes2: og sitter med dårlig nett så har ikke mulighet til å ransake tråden :rolleyes2:

Fra 31. juli --> 1.August :ahappy: Ikke greit med dårlig nett :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Ja, det er en fin måte å bli kjent med andre hundefolk på...:poke:

Dere får flytte hit til Skiptvet i indre Østfold! :rolleyes2: Det er ca 50 minutter fra Oslo sentrum...:)

He he. Er en ikke avhengig av ferje for å komme dit? Er absolutt ikke kjent, så det er sikkert feil!

Jeg skal studere videre på UIO, og det frister ikke så mye med ferje turer for å komme seg på skolen.

Vi har sett litt på Ski, Enebakk, Nittedal, Lillestrøm, Fet o.l Vil gjerne ha småbruk, men ikke for langt borte fra sivilisasjonen når vi flytter til en helt ny plass :rolleyes2:

Virker som det ellers er mye mer sosialt hundeliv i Oslo- Akershus området. Fellestreninger, turkamerater osv. I Kristiansand er det ganske lite.

Men jeg skal slutte å kuppere tråden deres :whistle:

Er nevnt kl. 18.00 hvis dere syntes det er en okei tid å møtes på :ahappy::D

Hera: Koselig om du blir med, en suveren bli kjent tur :D

Hadde vært kjempe koselig! Tror dere er noen hunder mindre når vi skilles, min mann er nemlig hel frelst for grand danois!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen er forresten di hundene som skal være med?

Jeg har jo som sagt en hund som kan være litt bitchy og vil ikke dra hvis det er flere som Java der..! Hun er som regels veldig grei når hun er løs, men er det flere hunder som bitcher så kan det bli litt bråk. Men det skal sies at hun aldri har vært i slåsskamp og det går fint med de aller fleste. Vil bare ikke gjøre dette kjipt for bikkja, meg selv eller for dere.

Så er det noen av hundene som skal være med som er litt kranglete av seg? Jeg vil jo veldig gjerne være med... :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. Er en ikke avhengig av ferje for å komme dit? Er absolutt ikke kjent, så det er sikkert feil!

Jeg skal studere videre på UIO, og det frister ikke så mye med ferje turer for å komme seg på skolen.

Vi har sett litt på Ski, Enebakk, Nittedal, Lillestrøm, Fet o.l Vil gjerne ha småbruk, men ikke for langt borte fra sivilisasjonen når vi flytter til en helt ny plass :rolleyes2:

Virker som det ellers er mye mer sosialt hundeliv i Oslo- Akershus området. Fellestreninger, turkamerater osv. I Kristiansand er det ganske lite.

Men jeg skal slutte å kuppere tråden deres :D

Hadde vært kjempe koselig! Tror dere er noen hunder mindre når vi skilles, min mann er nemlig hel frelst for grand danois!

Må ikke ta ferje for å kommer til Skiptvet nei :rolleyes2: Nærmeste ferje er Moss :whistle: Bare å kuppe ivei det :ahappy: En måte å bli kjent på og det er å spørre seg frem :D:poke:

Haha da veit jeg hvem jeg skal kontakte hvis jeg savner noen hunder :)

Marianne&Java: Kan svare for alle GD'ene, de er ikke bråkete :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen er forresten di hundene som skal være med?

Jeg har jo som sagt en hund som kan være litt bitchy og vil ikke dra hvis det er flere som Java der..! Hun er som regels veldig grei når hun er løs, men er det flere hunder som bitcher så kan det bli litt bråk. Men det skal sies at hun aldri har vært i slåsskamp og det går fint med de aller fleste. Vil bare ikke gjøre dette kjipt for bikkja, meg selv eller for dere.

Så er det noen av hundene som skal være med som er litt kranglete av seg? Jeg vil jo veldig gjerne være med... :rolleyes2:

jeg tar ikke med min border collie som er bitchette, så problem solved ;-)

tar bare med lille hyper duper valpen som tror den er kjempesvær (er virkelig latterlig å se hu løpe på GD'er og tror hu er like stor... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det så langt ikke er noen hunder som Java kan finne på å krangle med... Har veid litt opp og ned om jeg skal være med eller ikke pga det, men hun har jo veldig godt av å få være sammen med trygge, snille hunder :rolleyes2: Og om hu blir kranglete så får hun ikke herje no mer. Så enkelt er det.

Er det noen som mener at jeg ikke burde ta henne med, så bare si i fra! Jeg har jo som sagt vært litt usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinka er heller ikke bitchy, men hun har begynt å si ifra litt sterkt om hun er i en presset situasjon (har opplevd det to ganger nå :S), men ellers i vanlige situasjoner er hun kjempesnill og grei, uuuutrolig leken og løpete.

Chico er bare en snill kar, god som dagen er lang. Også veldig leken, tiltross for at han ble 6 år igår :rolleyes2:

Så med andre ord, så er hundene snille :rolleyes2: Eneste er dette med Tinka, men det har som sagt kun skjedd i pressede (fysisk) situasjoner, en gang med mat i bildet. Enda hun ikke har noe matforsvar altså, ihvertfall har ikke jeg sett det verken med mennesker eller andre hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke opplevd at Frost er noe Bitch, hu er jo kun 7 mnd så alt er en lek for henne fremdeles. Men hun har noe VOLDSOM matagresjon, dvs jeg håper vi ikke trenger å la hundene løpe løs mens de spiser?? For hu mener nemlig at mat hu får, er kun hennes..eller mat andre får er til å stjeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri opplevd noen av mine som bitchy heller... Men de er ikke mer enn 8mnd og 3.5 mnd da...:rolleyes2: Aimee kan kanskje være litt voldsom, men hun er snill som dagen er lang... Lille Liita er mer forsiktig av seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke opplevd at Frost er noe Bitch, hu er jo kun 7 mnd så alt er en lek for henne fremdeles. Men hun har noe VOLDSOM matagresjon, dvs jeg håper vi ikke trenger å la hundene løpe løs mens de spiser?? For hu mener nemlig at mat hu får, er kun hennes..eller mat andre får er til å stjeles.

Er ikke noe problem å ha de i bånd under fôring :rolleyes2: Eventuelt fôre de i hvert sitt telt :whistle: Så får de matro :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også gleder meg masse :wub: Langt tid ca tar det å kjøre fra Oslo??

Syns det er så bra at hundene kan løpe løse, Frost har så godt at det da vi har manko av slike muligheter her hjemme. Mange ser det ut til at vi blir, antall folk og dyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker ca 50 minutter til Oslo S dersom det sier deg noe...:lol:

Skal vi se...Kan prøve å sette opp ei liste over de som kommer...:D

TonjeRA (og Sindre?) - Aimee og Liita

Armagnac - Kita og Nanti

Anettehe og Thorstein - Amiga

Kvikklunsj - Tinka

Marianne&Java - Java

Sapire og Erlend - Frost

Noen som føler seg glemt og oversett? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått låne bil :wub: Jeg har da også litt ekstra plass om noen reiser fra Bærum/Oslo området :lol:

Jeg har ihvertfall plass til en person pluss masse bagasje og hund, avhengig av hvilken bil jeg får låne.

Men hvordan kjører man fra Oslo? Evt. en addresse jeg kan plotte inn i GPS? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått låne bil :wub: Jeg har da også litt ekstra plass om noen reiser fra Bærum/Oslo området :lol:

Jeg har ihvertfall plass til en person pluss masse bagasje og hund, avhengig av hvilken bil jeg får låne.

Men hvordan kjører man fra Oslo? Evt. en addresse jeg kan plotte inn i GPS? :D

Adressa hjem til søstersen er Stokkebekkveien 184, 1816 Skiptvet...:lol: skal være greit å finne...:lol:

Anettehe - Amiga og 2nd halvdel Thorstein.

Da skal jeg legge dere til nå...:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bedre halvdel er med også..Erlend :lol: forresten, er vi de eneste som ikke kjenner noen?? Hehe, syns slikt er litt "skummelt" jeg :wub:

Tror ikke vi er så mange som kjenner hverandre :lol: Jeg kjenner bare søstra mi, TonjeRA :D og hennes samboer :lol: Resten er nye for meg også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bedre halvdel er med også..Erlend :lol: forresten, er vi de eneste som ikke kjenner noen?? Hehe, syns slikt er litt "skummelt" jeg :wub:

nop, jeg kjenner ingen av disse gærne GD folkene! men de har søte hunder, så de biter nok ikke :lol:

blir så koselig atte! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hilst på noen av dere før nei, så du er ikke aleine :D

Nå har jeg fått låne telt også! Og ja jeg er enig i at det skal være litt kontroll når bikkjene skal spise :wub: Java får jo stadig noe godbiter da, men det er vel ikke no problem vil jeg tro :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nop, jeg kjenner ingen av disse gærne GD folkene! men de har søte hunder, så de biter nok ikke :wub:

blir så koselig atte! :lol:

Vi gleder oss masse vi også :lol: Og neida vi er ikke så farlige :D Like rolig og stabile som GD'er :lol: Som hund så eier :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...