Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny overnatting i Skiptvet


armagnac

Recommended Posts

  • Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Kan hende jeg tar med kameraten min også, han er så syk på å kjøpe hund og elsker å kose med mine :P

er det okay? (han skulle sjekke om han jobba først)

han er snil,lydig,sitter i en stol, spiser lite og lager lyd skjeldent, lyder navnet håvard og er korthåret. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og jeg stemmer for mange kameraer for å forevige bildet!

Nyladet kamera er en selvfølge :P Jeg skal i hvertfall ha med mitt :P Blei masse bilder sist :P

Kan hende jeg tar med kameraten min også, han er så syk på å kjøpe hund og elsker å kose med mine :P

er det okay? (han skulle sjekke om han jobba først)

han er snil,lydig,sitter i en stol, spiser lite og lager lyd skjeldent, lyder navnet håvard og er korthåret. :P

:P hahaha det er helt i orden vettu :P Skal nok greie å gjøre han enda mer hundesyk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værvarsel for Skiptvet lørdag 31.07.2010

Morgen kl 6 – kl 12

16°

Lettskyet. Lett bris, 4 m/s fra sørvest. 0 mm nedbør.

Dagtid kl 12 – kl 18

20°

Lettskyet. Lett bris, 5 m/s fra sørvest. 0 mm nedbør.

Kveld kl 17 – kl 23

20°

Regn. Laber bris, 7 m/s fra sørvest. 1,5 mm nedbør.

Sol og skyer hele dagen! dette lover bra. ikke noe mer flomvarsel etter fredagen :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes jo greit ut! :icon_redface: Nå er spørsmålet bare om jeg skal bruke det regntøyet jeg fikk fra XXL etter at jeg leverte inn et ikke regntett sett fra samme merke og modell.

Selv tror jeg det er noe feil med hele greia, ikke bare det ene settet jeg hadde. Eller skal jeg bare sørge for å få solgt det og kjøpe nytt? Strengt tatt trenger jeg bare regnbukse, men vet ikke om jeg gidder å kjøpe noe billig skvip igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regnbukse? ! hva er det?:thumbsup: jeg har regntett telt.. har bare regnjakke jeg :innocent:

(jada jeg liker å gå med våte sko og bukser :banana: )

Heheh, jeg klarer meg nok ja :icon_redface: Hmm.. går jo an å ta med seg skift også.. tar jo med Chico, som kan bære det i kløven sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har et stort utstillingstelt vi kan bruke?? Er jo ikke noe kos med øs pøs regn og sitte i små telt hvor ikke alle får plass :hmm:

Om jeg kommer i forhold til regn er det det typen som bestemmer, det er nemlig han som skal kjøre(jeg har ikke lappen), så sier han nei så er det nok nei :getlost:

Og jeg må vist ha regnbukse, den jeg har er ikke god nok gitt. Gikk tur med Frost i drittværet i går, og buksa ble gjennomvåt :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... skal ringe thorsteins tante og høre, hun sa hun hadde et utstillingstelt med vegger ^^,

'

edit:

stikker opp og henter teltet nu, tror ikke det er sånn megastort men jeg kan ha det med i bilen tilfelle rotefelle :getlost: jeg ser for oss bare med flere utstillingstelt p rad sitter under og koser oss og griller mens det småregner :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...