Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny overnatting i Skiptvet


armagnac

Recommended Posts

frost skjønner at noe er på gjære, hu er helt bajas nå. med en gang hu så teltet osv ble dratt frem begynte hu å løpe villmann i stua :hmm: har vi alt vi skal ha nå? 2 stk poartytelt/utstillingstelt; grill og kull??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 256
  • Created
  • Siste svar

frost skjønner at noe er på gjære, hu er helt bajas nå. med en gang hu så teltet osv ble dratt frem begynte hu å løpe villmann i stua :hmm: har vi alt vi skal ha nå? 2 stk poartytelt/utstillingstelt; grill og kull??

Hvorfor lurte du på hvor jeg bodde? (jeg blir så nysgjerrig :getlost:)

Java har vært syk i natt... :hmm: Men tror nok ikke det skal være noe problem i dag altså :hmm:

Da er vi to, har vasket rumpe 4 ganger (diaré). Men hun ser ut til å være bra nå, og alt er litt fastere.

Nå begynner ting å falle på plass, bare lage et rundstykke til, shine over leiligheten, vente på at pappa kommer tilbake med bilen, også pakke inn alt sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lurte du på hvor jeg bodde? (jeg blir så nysgjerrig :getlost:)

JEG LURTE PÅ HVOR DU BODDE ETTERSOM DU SA DU HADDE PLASS I TELTET OG I BILEN. VI HAR NEMLIG GANSKE SÅ LITEN PLASS I BILEN TIL MAREN OG ELVIS, MEN DET ORDNER SEG. HUM...FINNER IKKE CAPS LOC PÅ DENNE PCEN, SÅ SORRY STOR SKRIFT. SITTER HOS SVIGERS NÅ OG, MÅ LÅNE LITT SMÅTTERI AV DE. SKAL I BUTIKKEN SNART, HANDLE INN MASSE SNOP!! :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG LURTE PÅ HVOR DU BODDE ETTERSOM DU SA DU HADDE PLASS I TELTET OG I BILEN. VI HAR NEMLIG GANSKE SÅ LITEN PLASS I BILEN TIL MAREN OG ELVIS, MEN DET ORDNER SEG. HUM...FINNER IKKE CAPS LOC PÅ DENNE PCEN, SÅ SORRY STOR SKRIFT. SITTER HOS SVIGERS NÅ OG, MÅ LÅNE LITT SMÅTTERI AV DE. SKAL I BUTIKKEN SNART, HANDLE INN MASSE SNOP! :hmm:

Ahh, derfor, har nemlig skrevet litt tidligere i tråden at jeg har plass til et menneske, og masse bagasjeplass. Men ingen som har meldt seg, jeg vet ikke hvor stor omvei det hadde blitt for meg, men hadde vel kunnet gå :hmm:

Men hvis dere ordner det så er jo det greit også, tlf til mg sto lenger opp, men skriver det igjen jeg :hmm: 97 13 49 97.

@Armagnac, dumme pc som er treg, som ikke lar meg gå igjennom tråden for numrene deres, tenkte det var lurt å ha i tillfelle :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, derfor, har nemlig skrevet litt tidligere i tråden at jeg har plass til et menneske, og masse bagasjeplass. Men ingen som har meldt seg, jeg vet ikke hvor stor omvei det hadde blitt for meg, men hadde vel kunnet gå :hmm:

Men hvis dere ordner det så er jo det greit også, tlf til mg sto lenger opp, men skriver det igjen jeg :hmm: 97 13 49 97.

@Armagnac, dumme pc som er treg, som ikke lar meg gå igjennom tråden for numrene deres, tenkte det var lurt å ha i tillfelle :hmm:

Nummeret til Armagnac/Tina er: 97644594 :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått pakket, handlet og alt skulle være klart for avreise. Tar kanskje med et partytelt vi også, så da har man jo tre. Kan bare konkludere med at vi må gå to turer til camp plassen for å få med oss alt, og at jeg kommer til å ete godis til jeg spyr :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt* Jeg har et telt som jeg aldri har prøvd, så kanskje jeg trenger litt hjelp til å sette det opp... :hmm:

Det skal vi nok få til :hmm: Vi hjelper hverandre med telt og slikt :hmm:

sjekket nettbanken min nettopp :hmm: den er like blakk som en kirkerotte

beklager så må jeg nok stå over, har bare 122 kr igjen som skal holde en liten stund :hmm:

Det var synd da :hyper: Får bli med en annen gang :hyper:

Da har jeg fått pakket, handlet og alt skulle være klart for avreise. Tar kanskje med et partytelt vi også, så da har man jo tre. Kan bare konkludere med at vi må gå to turer til camp plassen for å få med oss alt, og at jeg kommer til å ete godis til jeg spyr :hmm:

Jøss, folk er snart klare alt jo :hyper: Jeg har igjen å handle å gå bort med pikkpakk og å pakke :aww: Men jeg skal ha med meg minst mulig :getlost: Hadde en sekk bare sist :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål, hvordan er toalett fasilitetene der?? All natura eller?

Ja det bli all natura, eller hjem til meg/mamma, der vi parkerer :getlost:

ææææh, nå må jeg snart dra! Har jeg husket alt mon tro...?

God tur, vi ses snart :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte å bli med og sitte på med Marianne og Java, men nå har begge tispene mine fått løpetid, så da sto vi over. Kanskje det blir flere overnattings turer? Kanskje vi slenger oss med da :hmm:

Håper dere får en fin tur, høres ihvertfall utrolig koselig ut med så mange hunder og hundesonen mennesker :hmm::hmm: Kos dere masse! :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte å bli med og sitte på med Marianne og Java, men nå har begge tispene mine fått løpetid, så da sto vi over. Kanskje det blir flere overnattings turer? Kanskje vi slenger oss med da :P

Håper dere får en fin tur, høres ihvertfall utrolig koselig ut med så mange hunder og hundesonen mennesker :lol::) Kos dere masse! :)

Synd med løpetiden :( Det blir nok fler turer :P Var utrolig koselig sist i hvertfall :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...