Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Trondheim


armagnac

Recommended Posts

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Utstillinga starter ikke før i morgen, så det er vel litt optimistisk å håpe på resultater enda...

Bare jeg som tar feil av dagene :lol: Ikke jobbet i dag, så tror det er lørdag :P Men vente på resultater kan jeg gjøre uansett :lol: :lol:

Lykke til alle sammen, da rekker jeg å se det også :P:P

Da har jeg fått noen resultater fra åven :lol: Highesteem Time has Come fikk storcertet (da hannene foran var champions) og Papermoon's Billy Jean blei Bim :P

Usikkert på hvem Bir hunden er, men en fra nordnorge :D Finner nok ut av det etterhvert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Jeg sitter her i lykkerus jeg :whistle:

Dratini's Alakazam Fenris 1/1 CK Cacib BIM

Dratini's Beautifly "Zira" 1/2 CK 3dje beste tispe

Dratini's Blastoise "Stacy" 1/1 CK Cert Res.Cacib 2dre beste tispe og ny champion!

Dratini's Azumarill "Zuma" 1/1 CK Cacib BIR og nr 4 i gruppa!!

HP i oppdretterklasse, men ikke plassert i finalen. Og vi lurer på hvorfor dommere ikke sjekker hundene der, for bis-dommeren tittet ikke engang på våre hunder, mens alle de andre oppdretterklassene ble hundene grundig undersøkt :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye å skryte av her. Både Bella, Fredrik og Eros fikk flat rød. Fredrik 1 i klassen og Eros 2 i klassen.

Dropse tok sitt femte storcert og ble 3btk og broren hennes Nero tok hannhundcertet og ble 3bhk.

Fredrik var med i Ola sin avlsgruppe og ble BIS3.

34281_460666520224_723220224_6399363_7390703_n.jpg

Grattis til alle fornøyde! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her i lykkerus jeg :whistle:

Dratini's Alakazam Fenris 1/1 CK Cacib BIM

Dratini's Beautifly "Zira" 1/2 CK 3dje beste tispe

Dratini's Blastoise "Stacy" 1/1 CK Cert Res.Cacib 2dre beste tispe og ny champion!

Dratini's Azumarill "Zuma" 1/1 CK Cacib BIR og nr 4 i gruppa!

HP i oppdretterklasse, men ikke plassert i finalen. Og vi lurer på hvorfor dommere ikke sjekker hundene der, for bis-dommeren tittet ikke engang på våre hunder, mens alle de andre oppdretterklassene ble hundene grundig undersøkt :aww:

Lot dere noen andre få noe eller? :whistle: Gratulerer, spesielt med ny champion :thumbs:

Gatulerer også til alle andre som er fornøyde! Jeg er installert hjemme hos LinKr og har gjort klar hundene til i morgen :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lot dere noen andre få noe eller? :whistle: Gratulerer, spesielt med ny champion :whistle:

Gatulerer også til alle andre som er fornøyde! Jeg er installert hjemme hos LinKr og har gjort klar hundene til i morgen :thumbs:

Nei, ikke egentlig. Burde vi det kanskje.... ? :aww:

(var egentlig ikke så mange andre som kunne fått noe i rasen, kun ei tispe til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Edit:

Lot dere noen andre få noe eller? :whistle: Gratulerer, spesielt med ny champion :thumbs:

Gatulerer også til alle andre som er fornøyde! Jeg er installert hjemme hos LinKr og har gjort klar hundene til i morgen :aww:

Tusen takk :aww: Var utrolig moro med en flott gjeng med hunder :aww: Og ikke minst til eierne som stiller opp med hundene :D

Det VAR en spøk altså, hehe :aww:

Var som Fannhvit skrev, kun en annen tispe, men den stillte til gjengjeld i championklassen og ble plassert som 4BTK :)

Ellers så har jeg problemer med å forstå hva som skjedde i grupperingen, fordi dette var (så vidt meg bekjent) kun 6. gang at en hoffe har blitt plassert i gruppa på en NKK-utstilling :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag gikk det ikke så greit med oss i agility og hopp, der disket vi på begge. Kenzo ville heller leke og ha det gøy i ringen :whistle: Men derimot i lydighet gikk det strålende! Vi fikk 174,5 poeng og kom på 1. plass :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Jeg sitter her i lykkerus jeg :thumbs:

Dratini's Alakazam Fenris 1/1 CK Cacib BIM

Dratini's Beautifly "Zira" 1/2 CK 3dje beste tispe

Dratini's Blastoise "Stacy" 1/1 CK Cert Res.Cacib 2dre beste tispe og ny champion!

Dratini's Azumarill "Zuma" 1/1 CK Cacib BIR og nr 4 i gruppa!

HP i oppdretterklasse, men ikke plassert i finalen. Og vi lurer på hvorfor dommere ikke sjekker hundene der, for bis-dommeren tittet ikke engang på våre hunder, mens alle de andre oppdretterklassene ble hundene grundig undersøkt :)

Legger til klassene de stillte i:

Fenris i Championklassen, Zira og Stacy i åpen klasse og Zuma i championklassen

:whistle:

Idag gikk det ikke så greit med oss i agility og hopp, der disket vi på begge. Kenzo ville heller leke og ha det gøy i ringen :aww: Men derimot i lydighet gikk det strålende! Vi fikk 174,5 poeng og kom på 1. plass :aww:

Gratulerer med LP'n det gikk jo bra :whistle: Lek og gøy er jo moro (men kanskje ikke i konkurransesituasjonene :aww: ) Kommer nok gjennom agilityen også dere :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til Dratini :whistle: Kjempekult!

Micko ble BIM og fikk sitt andre storcert i dag, og sitt tredje cert totalt og ble dermed CHAMPION :aww: Hurra :thumbs:

Debutten i agility hopp gikk ikke like bra, der ble det disk. Men jeg er likevel kjempefornøyd med løpet vårt :whistle: Sier meg veldig fornøyd med dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her i lykkerus jeg :D

Dratini's Alakazam Fenris 1/1 CK Cacib BIM

Dratini's Beautifly "Zira" 1/2 CK 3dje beste tispe

Dratini's Blastoise "Stacy" 1/1 CK Cert Res.Cacib 2dre beste tispe og ny champion!

Dratini's Azumarill "Zuma" 1/1 CK Cacib BIR og nr 4 i gruppa!

Grattis grattis :thumbs:. Det var jo knallbra - ikke minst gruppeplassering da gitt. Det skjer jo ikke hver helg liksom :aww:.

Idag gikk det ikke så greit med oss i agility og hopp, der disket vi på begge. Kenzo ville heller leke og ha det gøy i ringen :whistle: Men derimot i lydighet gikk det strålende! Vi fikk 174,5 poeng og kom på 1. plass :aww:

Grattis med flott LP-innsats iallefall!

Micko ble BIM og fikk sitt andre storcert i dag, og sitt tredje cert totalt og ble dermed CHAMPION :whistle: Hurra :D

Grattis så mye til deg også :aww:.

Dette lover jo godt for Sonens medlemmer :aww:. Vi krysser fingrene for morgendagens deltakere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...