Gå til innhold
Hundesonen.no

Vaskemaskin for hunder!

pippin

Recommended Posts

Fant denne på diskusjon:

Kunne aldri tenkt meg å plassere hunden min i den greia! :lol:

Tenkt hvilke traumer hunden kan få av det da. Ingen måte å komme seg vekk fra eller noe som helst.. På grensen til dyreplageri? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg stappet min inni der tror jeg kanskje han ved første anledning hadde forlatt meg for evig tid og funnet seg en ny eier :lol:

Alltid tenkt det, og dette endrer ikke saken: Amerikanerne har noen skruer løse :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se for meg at hundene, da spesielt langhårede, blir spesielt rene av dette her. De må det vel isåfall være godt trykk på strålene og det kan ikke være behagelig?! :lol:

Denne katten fikk ivertfall panikk stakkars:

Disse to også :lol:

Katter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne på diskusjon:

Kunne aldri tenkt meg å plassere hunden min i den greia! :lol:

Tenkt hvilke traumer hunden kan få av det da. Ingen måte å komme seg vekk fra eller noe som helst.. På grensen til dyreplageri? :lol:

Jeg synes absolutt dette er dyreplageri ja! Stakkars dyr! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Disse eierne skulle vært fratatt retten til å ha dyr, når de ønsker å utsette de for slikt for å slippe å vaske selv. Lenge leve latskapen vel...

Om det dukker opp noe slikt i Norge, håper jeg folk anmelder butikken for dyremishandling samt boikotter den.... Blir kvalm av hva folk er villige til å gjøre for å tjene penger eller slippe unna litt strev.

Edit: Håper folk boikotter det dyrepensjonatet som har tatt den i bruk. Skammelig at noen syntes det er greit å utsette dyr for slikt, og skal drive kennel samtidig. Et sted jeg garantert aldri hadde satt igjen dyrene mine i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk gidder å ha hund i det hele tatt liksom! Hvis det er for slitsomt å bruke noen min på å vaske bikkja på normal måte fatter jeg ikke at folk gidder å ha hund i det hele tatt... Jeg ville aldri verden satt min hund i den maskinen der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det ser jo ut som at det virker å bruke strup, men jeg ønsker ikke å bruke det på hundene mine uansett. Mykere metoder tar nok lengre tid, og krever sikkert mer av meg som hundefører, men jeg ønsker heller å legge inn den innsatsen enn å påføre smerte på hundene mine. Hva forskning sier er ikke så relevant for meg, når jeg ser at jeg klarer å oppnå det jeg ønsker uten å bruke brutale metoder så gjør jeg selvsagt det.  Ingen av mine hunder er enkle typer, så når det går an å få de til å fungere godt uten bruk av vold så tenker jeg det skal være mulig for de fleste. 
    • Det er veldig lenge siden jeg har brukt noe slik(da jeg gikk på folkehøyskole for 20+ år siden). Men jeg husker at man skulle skylle før man satte inn i maskinen. Jeg fant også dette, om det er til noe hjelp; Oppvaskmaskin til industri: Slik får du best resultat - Machine Products Storkjøkken AS
    • Er det noen som har kompetanse når det gjelder forvask av spisebestikk og servise før man setter det inn i maskin med kort vaskesyklus (steamer). Skal man vaske med håndoppvaskmiddel først, eller bare bruke rent vann? Finner ingen spesifikk beskrivelse hos mattilsynet. Har bare hørt at det kan ødelegge maskinen. Hvis noen har en link å vise til, helst fra produsent (Miele, Hobart el.lign.) hadde det vært fint.  
    • Huken multisele eller Troll nomesele. 
    • Avstand? Om hun kjefter, ta henne bort fra ham. Eller ham bort fra henne.  Dette er en prosess som tar mye tid, så jeg tenker at det kan være hun har større behov for rom og avstand en god stund til. Å ta igjen et par år med sosialisering som skulle skjedd fra valpestadiet vil ta lang tid og mye tålmodighet tror jeg.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...