Gå til innhold
Hundesonen.no

Ingen vanlig sak...


Vimsan

Recommended Posts

  • Svar 680
  • Created
  • Siste svar

Du skjønner nå at dette bare er tull, og at valpen ikke finnes ikke sant?

Haha ja jag gör det... tycker att detta blev väldigt spännande nu, har så lust att sätta henne ordenligt ner i potta :getlost:

Men har lust att låtsas som att jag inte vet det och bara krångla till det för henne haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu tog det lång tid att få svar alltså... haha hon sitter säker nu och tänker väldi på vad hon ska svara och hur hon ska få det till. För jag skrev i smset nu att: Oj jag tror inte du förstod vad jag menade ( :hmm: ) så förklarade jag allt på nytt igen :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeje, hun er da ikke dum heller da, hvis du leser de siste sidene her så ser du jo at hun ikke stoler på damen akkurat :getlost:

Tja, men ikke slemt ment men hun trodde på det i starten. Og heller ikke vondt ment så er ikke svensken min perfekt så da har jeg kanskje misforstått litt.

Så du trenger ikke å legge ord i munnen min om at jeg mener hun er dum, for det gjør jeg absolutt ikke, jeg bare lurte på om hun var inneforstått med det. For når man har følelser med i bildet så ignorerer man ofte sannheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu fick jag svar!

Må säga att hon prövar sig ordentligt nu alltså... hon tänkte länge på denna :getlost:

"the transport is from the airport here in kamerun to your home not the transport from oslo airport to your home. it is the total cost i must pay here in kamerun".

Latterlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu funderar jag

Någon som har ett input på vad jag ska svara?

Vet inte om jag ska ifråga sätta det med vem det var som sände pengarna

över till mitt konto eller om jag ska dröja den :hmm:

Hm... jag tror jag dröjer den...vill få henne så inrotad i gröten som det går först!

Input, Input någon? :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sms är nu sänt tillbaks

Jag skrev att jag har fått information om att den summan var för transportering från flygplatsen i oslo till mitt hus.

Skrev med en glad smiley att hon bara har missförstått :getlost: tsss...

Blir kul att se vad hon svarar nu haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu har jag fått svar

Jag har gjort henne något irriterad nu :getlost:

"that is why i am paying not you. lycky is free i am to him free to a good home but i need to pay his transport with my money. send the money then pay for him".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har svarat

(jag hann inte läsa ert förslag innan jag sände)

Jag skrev att om hon kunde sända mig nummret till flygplatsen där och till sällskapet så skulle jag prata med dem och förklara.

Skrev också en fråga om hon inte har någon familje medlem i Norge som hade kunnat hjälpa.

Då får jag reda på om personen som sände mig pengarna kan vara en familje medlem eller ej.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har svarat

(jag hann inte läsa ert förslag innan jag sände)

Jag skrev att om hon kunde sända mig nummret till flygplatsen där och till sällskapet så skulle jag prata med dem och förklara.

Skrev också en fråga om hon inte har någon familje medlem i Norge som hade kunnat hjälpa.

Då får jag reda på om personen som sände mig pengarna kan vara en familje medlem eller ej.

Har du fått penger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått penger?

Ja :getlost:

De blev satt in från en automat där man identifiserar sig med ett kort, men det syns inte än eftersom att det först blir bokfört imorgon sa de på Nordea. Men då kan man nog se info om den som sänt pengarna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Ja, jo... Jeg får sikkert låne en turkamerat, men til konkurranser kreves det jo litt trening, og det hadde jo vært gøy med noen kurs innimellom. Det føles ikke som at jeg kan styre sånt selv når det ikke er min egen hund, men det kan jo hende det finnes en perfekt liten treningskamerat der ute.
    • Sikkert mange som sier ja takk til en sånn ordning så lenge man blir litt kjent først hvertfall. 
    • Er det ingen i nærheten som har en hund du kan låne? En oppdretter med flere hunder, eller noe? Nå var jo det for min og Odins del, men når jeg ikke orket å konkurrere med ham mer så gikk jo Lisa her på forumet konkurranser med ham. Men ja, livet som hundeeier er jo veldig i faser. Fra valpestadiet og få dem til velfungerende hunder i hverdagen, til å kunne ha dem med på aktiviteter og konkurranser, og så når de ikke er med på alt lengre igjen, og trenger mer oppfølging  helsemessig.
    • Akkurat nå har jeg lyst på en hund som kan henge med på lange fjellturer og som jeg kan konkurrere med, men som kan bo et annet sted så lenge senioren min fortsatt lever. Må jo bare innse at hun er en gammel hund som ikke lengre kan være med på alt jeg har lyst til, men vil jo også gi henne en god alderdom. Så ny hund i huset er uaktuelt så lenge hun er her. Hvorfor må det være så vanskelig...
    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...