Gå til innhold
Hundesonen.no

JA eller NEI


Poter

Recommended Posts

Nei. (I alle fall ikke som jeg kan huske :hyper: )

Har du sett Gudfaren-trilogien? (Og reservespørsmål - er den verdt å se?)

Ja, flere ganger, men utelukkende i ukronolgisk (og fullstendig ulogisk) rekkefølge, så jeg husker aldri hva som skjer i hvilken av filmene :flowers: Men verdt å se, jadda!

Er du innerst inne pittelitt glad for at mennesker lever lengre enn hunder, sånn at man kan ha flere i løpet av livet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 420
  • Created
  • Siste svar

Er du innerst inne pittelitt glad for at mennesker lever lengre enn hunder, sånn at man kan ha flere i løpet av livet?

Egentlig sort of ja.. Altså, jeg skjønner spørsmålet og ja på en måte litt liksom.. *vanskelig* :frantics:

Skal du ha hunden med på ferie i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. (I alle fall ikke som jeg kan huske :ahappy: )

Har du sett Gudfaren-trilogien? (Og reservespørsmål - er den verdt å se?)

Svarer jeg også: makan til gørr kjedelige filmer. Nå har vi bare sett 1 og 2, i rekkefølge, men jeg gruer meg nesten til å se 3'ern.. :banana: Jeg kunne sovnet! Og det er sjelden jeg gidder å sovne til en film altså. Mulig jeg er sær og dum som ikke liker de bedre, men de messer med det samme opp att og opp att og opp att att... GAH! :frantics:

Egentlig sort of ja.. Altså, jeg skjønner spørsmålet og ja på en måte litt liksom.. *vanskelig* :ahappy:

Skal du ha hunden med på ferie i år?

Jepp.

Skal du på jobb i helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer jeg også: makan til gørr kjedelige filmer. Nå har vi bare sett 1 og 2, i rekkefølge, men jeg gruer meg nesten til å se 3'ern.. :ahappy: Jeg kunne sovnet! Og det er sjelden jeg gidder å sovne til en film altså. Mulig jeg er sær og dum som ikke liker de bedre, men de messer med det samme opp att og opp att og opp att att... GAH! :frantics:

Jepp.

Skal du på jobb i helgen?

Nei, skal kose meg på NKK Drammen :ahappy:

har du hunden med deg på jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du på jobb i helgen?

Ja, i morgen, men ikke søndag.

Og jeg liker Gudfaren-filmene jeg, synes de er verdt å se (helst i rekkefølge) :frantics:

Red: ser armagnac var før meg.. Svarer på det spm også jeg da :ahappy:

"Har du hunden med deg på jobb?"

Nei

Har du telt, og skal du telte i sommer? (Jeg ønsker meg telt, nemlig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nej. Har inget tält och har ingen planer om att tälta i sommar än så länge i alla fall :frantics:

Är du mörkrädd?

Nei, men jeg har vært så mørkeredd at det er helt flaut...

Har du 100 % innkalling på hunden din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selveid leilighet ;)

Har du funnet rasen 'din'?

Det vet jeg ærlig talt ikke - for det kan se ut til at jeg vil mer med ham enn jeg tenkte da jeg valgte rase (men så var jeg også temmelig nøktern da jeg valgte). Hvilket er mye bedre enn det motsatte, i det minste :getlost: Og jeg har definitivt funnet hunden min :hmm:

Har du/har du hatt en omplasseringshund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja, skal hvertfall på hundeleir i en uke med Laika :lol: Men ikke noe emr enn det(eller, de skal være med på hytta vår)

Liker du hest bedre enn hund?

Nei, ikke nå mer. Men hester er utrolig sjarmerende dyr de også. :lol:

Er du redd katter slik som jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...