Gå til innhold
Hundesonen.no

JA eller NEI


Poter

Recommended Posts

  • Svar 420
  • Created
  • Siste svar

Ja, eller, etter jobb(som omhandler hunder) og utstillinger(som jo er pga hundene), og hvis jeg skal ha valp, selvsagt.

Har hunden din mye jaktlyst? (typ ville jaget ihjel en sau eller noe hvis den fikk muligheten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eller, etter jobb(som omhandler hunder) og utstillinger(som jo er pga hundene), og hvis jeg skal ha valp, selvsagt.

Har hunden din mye jaktlyst? (typ ville jaget ihjel en sau eller noe hvis den fikk muligheten)

Ja, jeg vil tro Tulla har jaktlyst på sau, og jeg tror Nenya vil få enda større jaktlyst enn henne. Aynï er jeg usikker på, tror nok hun ville løpt etter, men ville også gitt seg tidligere eller ved tilsnakk eller dersom sauen snudde.. :P Ellers har jo Tulla jaktlyst i bøtter og spann etter elg, fugl, osv, Aynï har jaktlyst på vanlige fugler som kråker osv (men der bryr ikke Tulla seg). Jaktlyst på katt har begge to, men Tulla har mest. Og noen ganger på syklister som kommer brått på, men jeg tror ikke de ville jaget de til de døde! :aww: Var det svar nok? :wub:

Liker du hunder bedre enn mennesker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! :rolleyes2:

Ville du vært den du er nå hvis du ikke hadde hatt hund?

Hehe, NEI! Da hadde det ikke vært mye igjen av meg, haha! :whistle:

Går du på kino mer enn fire ganger i året?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! :ahappy:

Jeg og :wub:

Ja, Ellie sover i sengen :whistle:

Hun skal ned derfra når vi får en hund til da.

Er du plaget med at flere enn oss hundeiere kanskje burde plukke opp møkka etter seg ? :rolleyes2:

(In other words; ruller hunden din seg i ekle ting på tur?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vil også ha! (Og det er enda verre fordi jeg vet at det er fem år eller noe til jeg kan få meg ny hund, eller hund i det hele tatt....)

Liker du å legge puslespill?

Nei, egentlig ikke. Men jeg liker sudoku.

Liker du sudoku?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...