Gå til innhold
Hundesonen.no

Mosseutstillingen 2010


SusanneL

Recommended Posts

Det var ikke helt planlagt å dra, men der ble visst Nemi etteranmeldt :wub:

Har ikke fått pm da, så kunne noen snille soniser sjekket antall tervueren valper, samt ring og oppmøtetid på søndag?

Det er ring 6 kl 10.30 og det er 3 valper

Mange hoffer da? :lol:

1 valp og 2 voksne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar
Guest Belgerpia

Det er 13 tervueren og ingen groenedael.

Jøss, det var jo mange jo *ler* - Takk

I Våler er det 7 ene dagen og 9 den andre - og 3 groenendael den ene dagen og 5 den andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Hun er ikke akkurat i topp pels for tiden nei... Men satse på at dommeren ser at hun er usedvanlig vakker uansett :wub: Du må sende melding om hvordan det går :lol:

Og mens dere er så godt i gang: noen som gidder å sjekke hvor mange briarder det er i hhv Moss og på Våler ???

Jeg kan ikke se at det er noen Briarder på lørdag, men på søndag er det 3 valper og 2 voksne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dotten bada og har nå mindre pels enn for 2timer siden :lol:

Måtte bades 2 ganger i tillegg fordi jeg ikke hadde fått ut all balsamen i første forsøk :wub:

Men men, nå er vi nå klar for lørdagen da. :lol:

Litt sånn at jeg kommer til og bli overlykkelig for rød :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mens dere er så godt i gang: noen som gidder å sjekke hvor mange briarder det er i hhv Moss og på Våler ???

Mulig jeg har oversett at noen allerede har svart, men jeg kan i hvert fall ikke finne noen påmeldte briarder på Mosseutstillingen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere som kan dette, er det noen siberian husky påmeldt i moss? Når begynner bedømminga?

1 SH, i ring 2 på lørdag, kl. 9 (eller egentlig litt seinere, for andre raser skal bedømmes først)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...