Gå til innhold
Hundesonen.no

Mosseutstillingen 2010


SusanneL

Recommended Posts

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Om jeg skal dit (skal kanskje med en venninde og stille valpen hennes) så gjør jeg det gjerne jeg :whistle:

Hadde vært supert, isåfall! :)

Han er litt hyper, så kan ikke love at han står/går rolig og pent, men han er jo valp ;) (derfor det er greit med noen litt mer erfarne enn meg til å stille han :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært supert, isåfall! :)

Han er litt hyper, så kan ikke love at han står/går rolig og pent, men han er jo valp :P (derfor det er greit med noen litt mer erfarne enn meg til å stille han ;) )

Kan ikke love at jeg er megaerfaren altså, men har stilt ut min egen endel ganger :whistle: Men vi kan jo snakkes om det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke love at jeg er megaerfaren altså, men har stilt ut min egen endel ganger :P Men vi kan jo snakkes om det? :whistle:

Hehe.. Nei, det trenger du jo ikke å være :)

Men hverken jeg eller han har gjort det før, så vil tro du er nokså masse bedre enn meg ;)

Jepp, det kan vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gleder oss masse :ahappy: Reiser til østlandet om 2uker så får huske på alt som må pakkes ned, hehe. 3uker på østlandet med 2voksne, 2barn og en hund som ksal på 3utstillinger trenger litt ting og tang :banana:

Men gleder oss til mosseutstillingen hvertfall :flowers: Første junior utstilling :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Overkant av en uke igjen nå :)

Og PMn er vel rett rundt hjørnet :lol::)

Kjempespent er vi :)

Sasha har nå klart og røyte av seg meste av pelsen da for sikkerhetsskyld :blink:

Men men, vi går på vår første junior utstilling som nakenhund, det gjør da ingenting :):lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder du (eller noen annen) å sjekke hvor mange bearded collies som skal dit?

Det er bare 6 påmeldt hver dag på Vålerbanen for en rasespesialist (oppdretter på rasen) så det blir interessant å se om det er mange som reiser til Moss istedenfor...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder du (eller noen annen) å sjekke hvor mange bearded collies som skal dit?

Det er bare 6 påmeldt hver dag på Vålerbanen for en rasespesialist (oppdretter på rasen) så det blir interessant å se om det er mange som reiser til Moss istedenfor...

Susanne

2 valper og 11 voksne :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, begge to!

Oj, 11 - DET var mange! Alt er jo relativt, såklart. Men jeg trodde faktisk at "de fleste" skulle til Våler, jeg - men skjønte jo at det neppe var tilfellet med bare 6 påmeldte...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, begge to!

Oj, 11 - DET var mange! Alt er jo relativt, såklart. Men jeg trodde faktisk at "de fleste" skulle til Våler, jeg - men skjønte jo at det neppe var tilfellet med bare 6 påmeldte...

Susanne

Vet du hvor mange japanere som er i Våler? :icon_cry:

Vi vurderte lenge og dra til Våler istede, men siden det var ett stykke, og vi tross alt er på ferie,hehe, så droppa vi det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av japansk spisshunder er det 10 på lørdag og 6 på søndag, fant ingen valper.

Susanne

Edit:

GD - finner ikke en eneste på lørdagen, og på Søndag står det i annonsen "unntatt GD". Mulig de ikke fikk være med på lørdagen også, da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...