gretea Skrevet 14. April 2010 Rapporter Skrevet 14. April 2010 En ting som stadig fascinerer meg er hvilke sovestillinger Chuck mener er de aller beste. Han kan ligge i de mest fantastiske positurer, og 98% av tida han sover så er en liten flik av tunga ute. Har prøvd å ta bilder av noen av de beste stillingene, men han våkner jo selvsagt når jeg lister meg så stilt på tå for å ta bilde Favorittsovestillinga over alle sovestillinger Luftgitardrømmer? så trøtt, så trøtt... Skal bare se bittelitt mer på TV og så sovne... Vis meg gjerne flere geniale sovestillinger
Pim Skrevet 15. April 2010 Rapporter Skrevet 15. April 2010 Åh herregud, perfekte tråden for spamming med Nansen-bilder Her rakk han akkurat å åpne øyna, dessverre: Denne er ganske søt (jeg rakk ikke å rydde ferdig senga hans før han sovna, og jaggu tror du ikke han sov videre sånn...): Dette er en klassiker, selv om hodet like gjerne kan være under senga, under sofaen, eller noe anna som det er såvidt plass under: Dette er kanskje den søteste...: ...men dette er vel den morsomste:
Gåsa Skrevet 15. April 2010 Rapporter Skrevet 15. April 2010 Søte bilder!Forrige hunden min lå sånn hele tiden også
gretea Skrevet 16. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 16. April 2010 Nederste bildet av Nansen var jo bare helt fantastisk Typisk valp med utgåtte batteri
SFX Skrevet 16. April 2010 Rapporter Skrevet 16. April 2010 Sovende hunder er morsomme! Jeg har også en sånn... 2 måneder: 12 måneder: 24 måneder: Det kommer SNORKElyder når hun ligger sånn...
Barney Skrevet 17. April 2010 Rapporter Skrevet 17. April 2010 Endelig en tråd jeg kan bidra til Den vanlige sovestillingen.. Sånn som dette sover han faktisk, ser jo ikke så behagelig ut akkurat
gretea Skrevet 21. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 21. April 2010 Naaawwww, Aiko er jammenmeg flink å sovedanse. Chuck gjør sjelden sånt som jeg har merket, men han vekker seg selv av og til med å snakke i søvne, og våkner da av sine egne små "boff" helt forvirra og ser seg rundt etter hunden som vekket han
Marianne&Java Skrevet 22. April 2010 Rapporter Skrevet 22. April 2010 Herlighet altså, så mange søte hunder Java skal også helst sove så vrengt som overhodet mulig! Er noen ganger jeg faktisk må leite litt etter endene Har ingen bilder her nå da, men skal prøve å legge inn noen seinere!
MonicaT Skrevet 22. April 2010 Rapporter Skrevet 22. April 2010 Som en ekte dronning må en ha pute og sove godt: Nederste bilde av Nansen var helt rått
Anette Skrevet 14. Juni 2010 Rapporter Skrevet 14. Juni 2010 Amiga elsker å ligge slik: Og her kopierer hun far:
Guest Jonna Skrevet 14. Juni 2010 Rapporter Skrevet 14. Juni 2010 Hadde dette bildet som "salgstriks" når jeg hadde en ballaløs hannhund igjen. Med teksten: Joker mener han får alt for lite mat her i huset og trenger nå ett nytt hjem. Han har prøvd det meste for å oppnå mer mat bla hoppe opp på komfyren for å redde koteletten min. (Heldigvis) Desverre er han fortsatt for liten til å oppnå noe resultat der. Sulten som han er, har han nå sakte men sikkert, begynnt å segne om av sult.... Eller denne
Lola Pagola Skrevet 15. Juni 2010 Rapporter Skrevet 15. Juni 2010 Stillinger a la Dalmis (slik lå han leeeeeeeenge )
Anette Skrevet 15. Juni 2010 Rapporter Skrevet 15. Juni 2010 hahaha, så søte Bilde nummer 3 så litt slitsomt ut om man har en stor hund som vrir seg oppå seg ref bilde 4: sånn har borderen min også ligget, ser helt forvridd ut
Anette Skrevet 24. Desember 2010 Rapporter Skrevet 24. Desember 2010 Noen krasjlandet Måtte bare poste litt flere bilder jeg
gretea Skrevet 28. Desember 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Desember 2010 N'aaawwwww såååååå søt
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar