Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstillingsklær


ipadda

Recommended Posts

Jeg har meldt på til Wds og skal i den sammenheng (nevner ikke at jeg har lagt på meg, slik at knappen på favorittbuksen røk...) ha nye utstillingsklær. Jeg ønsker egentlig en helsort dress, med bukse (jeg har ikke figur til å gå i skjørt)

Hvor finner jeg slik?? Jeg har lett på nett, men finner ingenting. Var innom sørbø idag, men fytti for noen priser. Jeg er forberedt på at det kommer til å koste litt, men 4000,- er det ikke sjans i havet for at jeg betaler, da går jeg heller naken , haha.

Mange her inne har jo fine dresser de bruker, hvor har dere kjøpt de forskjellige dressene deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Jeg handler sånne ting på match, mener å huske jeg betalte rundt 600-700 kroner for dressbuksa der, kosta vel 1100 for jakka tror jeg. Godt utvalg hadde de på Gjøvik i hvert fall, vet ikke hvordan resten av landet er. Men ellers så har de mange fine dressbukser og jakker på H&M eller Kapahl eller Lindex, på sånne litt mer "voksen dame" butikkene.

Problemet mitt når jeg kjøper sånn er å få lange nok bukser, men mine 182 cm så er det ikke lett skal jeg love deg :) Må gå med herrebukse på jobb fordi det ikke finnes lange nok damebukser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lurer jeg på også! Jeg leter etter en fin (dress)jakke nå og det er umulig å finne riktig farge og sånn. Har en fin dressbukse jeg kjøpte i sommer som jeg er fornøyd med, men jakka har alt for korte armer for en sånn tynn, lang med lange armer som meg. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første utstillings anntrekket mitt kom fra sparkjøp faktisk xD Svart bukse, hvit skjorte og en svart vest. Det kan jeg si med hånden på hjertet at var billig!

Nå i ettertid har jeg fått en beige dress fra HM. Det var et stort tilbudsstativ så jakken kostet 200 kr, toppen 50 kr og buksen 100/50 kr. Utrolig fornøyd med det anntrekket! Men skulle gjerne ønsket et skjørt til.

Så jeg lurer på hvor man kan få tak i beige utstillingsskjørt. Noen som vet gode butikker som selger skjørt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva burde man egentlig ha på seg da?

Om man har svart hund. :getlost:

Vel, hadde du hatt helsvart hund, kunne jo hvitt vært en idé. Men du har svart og hvit, og da er nok ikke det det beste. Det meste går fint med svart, så egentlig kan du vel gå med det du har lyst til. Bare det ikke er altfor flagrete, spraglete og stjeler mye oppmerksomhet fra hunden. Nøytrale, duse farger er nok fint. :D

Selv sliter jeg med klær til rød hund, leiter etter noe fint grønt noe å ha på meg, men finner jo ingenting. Så nå vurderer jeg å konvertere til grått eller svart i stedet, selv om grønt jo er det riktigste til rød hund. (i følge mer kompetente personer enn meg) :D

Men, grønt er tydeligvis ut i vår, så jeg finner ingenting på nettbutikker. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så dårlig utvalg av dresser i de vanlige kjedebutikkene. HM har kanskje to eller tre liksom. Jeg tror jeg skal sjekke ut sånne typisk damebutikker. Jeg vet ikke hvor sånne butikker finnes en gang, for selv er jeg jo i min ungdoms vår. De butikkene har alltid vært for folk som er dobbelt så gamle som meg, det vil nå si rundt 110. Men jeg tror det finnes dresser der. Et eller annet sted må alle disse dressene komme fra.

Jeg lurer på om jeg skal skaffe meg noe i rødt, hvitt eller blått jeg, for å matche certrosetten. :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg skal skaffe meg noe i rødt, hvitt eller blått jeg, for å matche certrosetten. :getlost:

Jeg har faktisk hørt anbefalt å kle seg i fargene til den plassen man vil ende opp på, så det er kanskje noe i det? Dog har jeg vunnet ganske mye i helsvart :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk hørt anbefalt å kle seg i fargene til den plassen man vil ende opp på, så det er kanskje noe i det? Dog har jeg vunnet ganske mye i helsvart :wub:

Oh, akkurat nå kom jeg på at jeg kjøpte en blå skjorte som jeg tenkte å bruke på Stange. Tror jeg lar den ligge hjemme jeg. :getlost:

Edit: Eventuelt supplere antrekket med hvit bukse og rødt skjerf. Men det hørtes ikke særlig lekkert ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødt hvitt og blått er vel enklest å få pent på et flagg, ja..

Men husk - blått kan jo også være 2. BIS, da... eller nr 2 i gruppa... Så blått er ikke ALLTID grusomt, liksom...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, akkurat nå kom jeg på at jeg kjøpte en blå skjorte som jeg tenkte å bruke på Stange. Tror jeg lar den ligge hjemme jeg. :getlost:

Edit: Eventuelt supplere antrekket med hvit bukse og rødt skjerf. Men det hørtes ikke særlig lekkert ut.

Det er kanskje mer safe med rødt og grønt eller evt. hvitt? Championat og Cacib skal man ikke klage på :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har meldt på til Wds og skal i den sammenheng (nevner ikke at jeg har lagt på meg, slik at knappen på favorittbuksen røk...) ha nye utstillingsklær. Jeg ønsker egentlig en helsort dress, med bukse (jeg har ikke figur til å gå i skjørt)

Hvor finner jeg slik?? Jeg har lett på nett, men finner ingenting. Var innom sørbø idag, men fytti for noen priser. Jeg er forberedt på at det kommer til å koste litt, men 4000,- er det ikke sjans i havet for at jeg betaler, da går jeg heller naken , haha.

Mange her inne har jo fine dresser de bruker, hvor har dere kjøpt de forskjellige dressene deres?

Jeg sier alltid de jeg instruerer at 50% stativene i buissness avdelinga til H&M er gull! Jeg har svart, hoppe hund og bruker hvit dress - sier seg selv at jeg ikke legger 3000,- i den.... Jakkene koster gjerne ca 349,- og buksene 199,- også 50% av det - ikke ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg skal skaffe meg noe i rødt, hvitt eller blått jeg, for å matche certrosetten. :getlost:

Jeg har faktisk hørt anbefalt å kle seg i fargene til den plassen man vil ende opp på, så det er kanskje noe i det? Dog har jeg vunnet ganske mye i helsvart :wub:

En kompis sverger til rød bukse, og mener det går dritt når de buksene ligger hjemme - og han har gjort det mye bra i de buksene. Han har dog gjort det bra uten buksene også... Men han mener jeg må kjøpe røde bukser om X'en skal bli champion :D

Jeg sverger dog til lykketruse, selv om jeg tror den er ødelagt, for vi har ikke gjort det så bra i det siste.

Jeg er opptatt av å se pent kledd ut i ringen, dog justert etter vær og type utstilling - et uoffisielt matchshow får ikke samme klær som verdensvinneren. Jeg liker å stille i skjørt og en pen overdel, en kan gjøre det bra på utstilling uten drakt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HM-fashion-studio.jpg

Jeg tenker å gå for noe sånt på wds.

Digger forresten denne muligheten på H&M sine sider. Man velger en modell, og så kler man henne opp som en barbie. Man kan velge mellom ALLE klærne til H&M + sko og alt annet de har. Veldig gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HM-fashion-studio.jpg

Jeg tenker å gå for noe sånt på wds.

Digger forresten denne muligheten på H&M sine sider. Man velger en modell, og så kler man henne opp som en barbie. Man kan velge mellom ALLE klærne til H&M + sko og alt annet de har. Veldig gøy!

Hvor, hvor, hvor??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kupper" tråden litt eg... Er veldig usikker på hva eg skal ha på meg når eg stiller gutten på NKK. Hva ville dere gått med (av farger) når en stiller en ulvegrå gutt?

Untitled+1.jpg

Har desverre ikkje så mange oppstillingsbilder, så det ble med slufse, gitt...

Litt OT...men gud for en vakker hund du har! :getlost::wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...