Gå til innhold
Hundesonen.no

Gåtur i oslo


MaleneOgZico

Recommended Posts

Siden jeg bor på hadeland har jeg veldig lyst på at ta toget inn til oslo engang og miljø trene Zico inne i byen så han blir vandt med det å. Men altså jeg er ikke kjent..Kan finne frem til bussen fra oslo s så jeg kommer meg til bjerke, men ikke noe mere.

Det hadde vært koselig hvis det evt var noen som kunne gi meg og zico en liten rundtur i oslo(trenger jo ikke å være tjukkeste og mest trafikerte delen)

post-6274-1269820515,7016_thumb.jpg

Er det noen som kan si nei til han her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir veldig glade for å møte flere terriere;) Jeg bor ved Carl Berner, men kan vel møte hvor det måtte være. Her pleier jeg å gå i to forskjellige parker hvorav den ene pleier å ha mange løse og greie hunder. Er det en valp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig, det visste ikke jeg engang, hehe. Men jeg tar som oftest t-banen om jeg skal "utover". Min hund er jo bare 1 år, men hun er grei med yngre hunder ute :aww: Elsker å løpe og herje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Amigo likte veldig godt å traske rundt Steinbruvann og innover Lillomarka generelt. Du kan traske deg inn til evigheten der, om du vil. Pleier som regel ikke å være stappet fullt av folk innover, men pleier å være en litt turgåere rundt Steinbruvann/Stemmern rundt disse tider.

For å komme dit, kan du ta t-bane linje 5 mot Vestli og gå av på Grorud. Og ved taxiplassen (ved snurrevipptrappene like ved t-banestasjonen, tar du til venstre og følger veien. Også skal du ha en litt bratt bakke foran deg rett før du nærmer deg målet. :aww:

Bussen går også dit. Du kan ta 31-bussen til Grorud og ta samme ruta. Eller hoppe på neste buss som går rundt Ammerud (tror det er 62? Hjelp? Lenge siden jeg har bodd i Oslo nå, føler jeg ...). Men lite vits, greit å bare gå fra Grorud uansett.

Også har du Lillomarka fra Ammerud. Der er det også pent å gå, og litt mindre befolket (fra Vesletjern og utover). Gå av på Ammerud (også linje 5 mot Vestli), og gå til høyre for deg og følg veien. Så ta til venstre når du har en gangbro rett foran deg, og gå opp en "bratt", svingete vei til du kommer til et grått skolebygg. Gå til høyre i skolegården og inn i skauen og følg stien(e). :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niliani :

påsken passer ikke for meg...

Anette jeg tar gjerne en tur med deg engang..må bare få det til å passe med pengene..en oslo tur koster nemlig 300 kr bare for toget:S

SandyEyeCandy :

Tar gjerne en rundtur med deg å..ut fra hva jeg har lest i bloggene dine er frøkna di rolig og vant med sånn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

SandyEyeCandy :

Tar gjerne en rundtur med deg å..ut fra hva jeg har lest i bloggene dine er frøkna di rolig og vant med sånn:)

Jadda, Aiko er til tider sjokkerne miljøsterk, hehe. Send oss alle en pm når du veit mer om når det passer, så koser vi oss sammen hele gjengen! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...