tutle Skrevet 28. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2015 Jøsses så lekker han er blitt :wub: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 1. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2016 På 28. desember 2015 20:56:05, tutle skrev: Jøsses så lekker han er blitt :wub: Takk Har igrunn bestemt meg for valp. Det er to uker til termin nå, så jeg krysser fingra for at valpene er friske og fine, og klarer seg bra. En av de eneste tinga jeg synes er litt slitsomt med Damien er at jeg må være forsiktig med folk som kommer på besøk, o.l. Så det er viktig for meg at neste hund har en større tolleranse for fremmede folk som kommer på besøk (og generelt). Og da er det jo mye bedre å få en valp som man kan sosialisere og forme mer selv. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 30. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2016 Hadde gleda meg til å prøve nytt kamere idag, men formen er selvfølgelig dritt, så da blei det med noen veldig få bilder i hagen.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 8. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2016 Lekkerbisken Og nå er vel valpene født? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 8. Februar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2016 43 minutter siden, Teserere skrev: Lekkerbisken Og nå er vel valpene født? Ja, de er nå litt over tre uker. Det har vært såå mye styr med dette valpegreine, så det føles fremdeles helt fjernt at det mest sannsynlig er en valp her i slutten av april. Klarer ikke helt å glede meg over det enda. Har ikke begynt å planlegge stort heller, haha.. Når valpene blir litt større og de plukker ut en som passer meg så blir det nok litt annderledes. Forrige gang jeg fikk meg valp kjørte jeg jo veldig safe, kjente foreldredyra veldig godt, alle i slekta var røngta, besøkte valpene nesten ukentlig fra de var to-tre uker, så dette føles som ekstrem gambling i forhold. Jeg har jo i det minste sett begge foreldredyra irl da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 27. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2016 Veldig spennende da Må nok få komme å klå litt på valpis asså... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 27. Februar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2016 19 minutter siden, LØJ skrev: Veldig spennende da Må nok få komme å klå litt på valpis asså... Jaa, det er bare å komme Er App flink med valper? Blir en av disse to frøknene her. Frøken brindle er litt kraftigere og har bedre hode, frøken fawn har litt snipesnute, men hun virker litt kvikkere og mere happy. Men det kan jo forandre seg, så det er ikke helt bestemt hvem det blir enda. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 27. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2016 *smelt* Edit: jeg så at du skrev i valpegjengen2016 for en stund siden at det ble brindle tispe til deg, er det endring i planene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 27. Februar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2016 42 minutter siden, Th3a skrev: *smelt* Edit: jeg så at du skrev i valpegjengen2016 for en stund siden at det ble brindle tispe til deg, er det endring i planene? Oppdretter mente først at den brindle var best, men nå er dem så gjevne at vi ikke vet helt.? Men etter det lille jeg har sett på film så heller jeg foreløpig mot den fawne fordi hun virker mer "våken". Se på søte rynketrynet til broren da. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 27. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2016 1 time siden, jma skrev: Jaa, det er bare å komme Er App flink med valper? Vi kommer vi! Han er kjempe flink med valper Hadde blitt frøken fawn på meg tror jeg...herregud så søte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 27. Februar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2016 8 minutter siden, LØJ skrev: Vi kommer vi! Han er kjempe flink med valper Hadde blitt frøken fawn på meg tror jeg...herregud så søte Så bra! Hun kommer jo til å trenge litt sosialisering med både folk og bikkjer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 27. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2016 Når hun er stor nok til å tåle det vil Damir gjerne leke 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 27. Februar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2016 Akkurat nå, Ozzy skrev: Når hun er stor nok til å tåle det vil Damir gjerne leke Ja, så bra, det hadde vært veldig koselig å møtt dere! ? Så fort som de vokser så tar det nok ikke lang tid før hun blir stor nok.? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 3. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2016 Å hællandussen så søte! Likte utrykket til fawn godt Jeg valgte også siste nå på bakgrunn av gemytt og er veldig glad for det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 3. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2016 3 timer siden, Teserere skrev: Å hællandussen så søte! Likte utrykket til fawn godt Jeg valgte også siste nå på bakgrunn av gemytt og er veldig glad for det! Ja, jeg kommer definitivt til å velge etter gemytt Men jeg må jo stole litt på oppdretter også, er begrensa hva jeg får sett på korte filmsnutter. Håper det blir hun fawne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 3. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2016 32 minutter siden, jma skrev: Ja, jeg kommer definitivt til å velge etter gemytt Men jeg må jo stole litt på oppdretter også, er begrensa hva jeg får sett på korte filmsnutter. Håper det blir hun fawne Spennende ventetid da Når drar du nedover? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 3. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2016 2 timer siden, Teserere skrev: Spennende ventetid da Når drar du nedover? Ca. 13. april. Har ikke bestilt billett enda, haha.. Kanskje på tide. Det er veldig spennende! Har ikke hatt valp på seks år, grugleder meg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 2. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2016 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 2. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2016 Jeg så en valp på facebook, som jeg er farlig sikker på at ble din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 10. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2016 Ja, her har det skjedd litt vel mye siden sist. Damien var enda slappere de siste ukene, i tillegg til at han fikk en del slim i luftveiene. Merka at han ble sliten og hang etter, etter bare 10-15 min med tur, noe han aldri har gjort før. I tillegg hadde vi et par episoder hvor han var mer gretten mot meg en vanlig. Så etter å ha prata masse med dyrlegen og oppdretter valgte vi å la han slippe før han ble verre.. Det var utrolig trist og vanskelig, men føles samtidig litt godt å la han slippe å bli enda dårligere. Han var en utrolig bra hund, og han er dypt savnet av alle som kjente han godt.. ??❤️❤️ Han har satt standarden høyt! Er helt uvirkelig at han er borte. I tillegg har samboeren min flytta ut. Så hun lille kom just in time! ? Skal lage en egen tråd til henne seinere. (Forstår og vet at det er mange som synes det er fælt at hun er kupert, men nå ble det sånn, så setter pris på om dere vil ytre deres mening om det et annet sted) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 10. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2016 Huff Godt med en liten en som kan trøste oppi alt det her 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 10. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2016 Og gratis med den nye! Kjempe søt er hun Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 10. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2016 Uff, @jma litt mye som skulle skje på en gang. Kondolerer! D er dypt savnet, fineste gutten Gleder meg til valpetafsing til helgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 10. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2016 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 10. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2016 Fineste Damir det var veldig trist å lese at han ikke er mer. Godt du har en liten en som kan gjøre ting litt bedre iallefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts