Carina Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 Fiiine Damien! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 23. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2013 Bilder fra dagens lydighetstrening... som gikk så som så, fordi Damien var litt understimulert og litt vel ivrig, haha godt det går den veien da, og at han ikke er for treig. Belløning i farta, haha.. Fellesdekk med søster Dina. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 24. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2013 Damien e så nydelig (gjentar meg selv ) Herlige valper 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 24. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2013 Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banshee Skrevet 24. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2013 Jeg synes det er så flott at dere er så flinke til å trene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 24. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2013 Takk Jeg føler jeg har vært sløv med lydigheten det siste året, det blir veldig lite trening utenom de fellestreningene vi har på Solum. Men jeg skal prøve å skjerpe meg fremover. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 12. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2013 Jeg bor hos oppdretter en uke, for å passe hunder mens han henter en ny valp på Tenerife. Så her er noen bilder av pappaen til Dami, Obi. Det er ganske morsomt å gå tur med han i byen, han får myyye oppmerksomhet Åsså noen av Dami da... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundelykke Skrevet 12. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2013 Nyyydelig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 13. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2013 Åååh, skulle så gjerne hatt en slik <3 :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 13. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2013 Gedigne gutter 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 13. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2013 Jeg bor hos oppdretter en uke, for å passe hunder mens han henter en ny valp på Tenerife. Så her er noen bilder av pappaen til Dami, Obi. Det er ganske morsomt å gå tur med han i byen, han får myyye oppmerksomhet Åsså noen av Dami da... Nydelige hunder begge to Men Obi må jeg si var rålekker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 13. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2013 Tusen takk :) Obi er "dum og deilig" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 13. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2013 Wow nydelig. ser hvor han har arvet det nydelige utsende fra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 14. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2013 Wow nydelig. ser hvor han har arvet det nydelige utsende fra Takk Ja, jeg synes Damien er en fin mellomting mellom foreldrene. Han er ganske mye mer atletisk enn Obi, og det er jeg gla for Slenger med et bilde av mammaen og. Hun er ikke fult så imponerende og pen som Obi, men hun er veldig aktiv, glad og atletisk. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 19. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2013 Oooobiiii :heart: Hahaha..dum og deilig...passer på en prikk det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 20. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2013 yup han har utseende med seg, men det stopper litt der, hahaha Han lager bra valper da, det skal han ha. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 21. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2013 I know! Damien er jo beviset for det Har alltid hatt lyst på en Obi-valp. Og nå er jo muligheten der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 21. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2013 I know! Damien er jo beviset for det Har alltid hatt lyst på en Obi-valp. Og nå er jo muligheten der... Jeg tror ikke det er planlagt noe parring på Obi med det første, men Dina, søstra til Damien er akkurat parra med en hanne på Teneriffe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 4. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. August 2013 Lille vovva mi, som jeg er kvalmt stolt av <3 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 2. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2013 Her kommer ett bilde fra idag. Og ett av ei lita frøken som jeg har passa litt i sommer. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 9. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2013 Presa i høstsol 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 26. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2013 Flotte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 27. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2013 Takk for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 19. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Skjønne vovva mi <3 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundelykke Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Så lekker! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts