Gå til innhold
Hundesonen.no

Gåte tråd


Akita

Recommended Posts

Riktig, din tur. :blink:

FY FLATE, nå føler jeg meg smart her :D

Ok.

En far og en sønn kjører sammen i en bil. Bilen kræsjer, og faren dør momentant. Sønnen blir kjørt til sykehus i ambulanse, og da de annkommer sykehuset utbryter legen "Det der er min sønn!"

Hvordan kan dette ha seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 327
  • Created
  • Siste svar

FY FLATE, nå føler jeg meg smart her :D

Ok.

En far og en sønn kjører sammen i en bil. Bilen kræsjer, og faren dør momentant. Sønnen blir kjørt til sykehus i ambulanse, og da de annkommer sykehuset utbryter legen "Det der er min sønn!"

Hvordan kan dette ha seg?

Den der har vi jo hatt før :D Det er moren som er legen :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurraaaaaaaaaa! ENDELIG klarte jeg noe! HAHA! :console: Okei, snatcha en fra nettet.

Jeg trives blant tyver og blant de villeste ville. Jeg er alltid til stede når noen tar en hvil. Jeg trives i hvite omgivelser, men ikke i røde og grønne. Blant verdensmestrene er jeg alltid først, og jeg finnes til slutt i hvert eneste liv, men aldri i døden.

Hvem er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurraaaaaaaaaa! ENDELIG klarte jeg noe! HAHA! :P Okei, snatcha en fra nettet.

Jeg trives blant tyver og blant de villeste ville. Jeg er alltid til stede når noen tar en hvil. Jeg trives i hvite omgivelser, men ikke i røde og grønne. Blant verdensmestrene er jeg alltid først, og jeg finnes til slutt i hvert eneste liv, men aldri i døden.

Hvem er jeg?

DOP! Nei, jeg aner rett og slett ikke :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeeeeei!! :console: Det var at det var til slutt i liv som gjorde at jeg fant det ut! :P

Hmmmm... ny gåte dah.... *klø seg i hodet*

Denne da:

Tre mennesker tar inn på et hotell. De betaler 30 dollar i resepsjonen og går til rommet sitt. Resepsjonisten kommer plutselig på at rommene koster 25 dollar og gir derfor 5 dollar til pikkoloen så han kan gi de tilbake til gjestene. På vei opp til rommet kommer pikkoloen frem til at det blir vanskelig å dele 5 dollar på tre personer så han gir gjestene 1 dollar hver og putter de resterende 2 i egen lommebok. Nå har altså hver person betalt 10 dollar og fått tilbake 1. Altså har de betalt 9 dollar hver, 27 dollar i alt. Pikkoloen har 2 dollar. Tilsammen er dette 29 dollar. Hva har skjedd med den siste dollaren??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...