Artemis Skrevet 24. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2010 Da synes jeg at vi skal si tirsdag 2. mars jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 24. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2010 Ny EFIT dag, Førstkommende Tirsdag 2.Mars.! Ladd batteriene, tøm minnekortet og gjør dere klare! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 24. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2010 *gravere inn i hjernen, hardt* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 24. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2010 Håhå! Perrrrfekt! Det er jo akkurat den dagen Nansen skal være med på valpekurs for første gang! Blir nok mer enn bare ett foto i timen da...men jeg kan plukke ut det beste så forumet ikke blir fullstendig spamma Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carma Skrevet 24. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2010 Da kan det være det samme, for tenk Veeeeldig moden reaksjon asså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 24. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2010 Veeeeldig moden reaksjon asså! Ikke sant Jeg er moden og fornuftig, trygg og med beina plantet godt på jorden, det er det med meg (jeg synes fortsatt vi kan ha efit på søndag å...) Jeg skal være spik spenna gær'n jeg, og lage min egen på søndag, så kan Tore Tyrann bare ha det så godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 24. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2010 Oooh! Da må jeg prøve å huske å være med altså! Men for min del blir det vel kanskje bare et par hundebilder da, for tirsdagene er jeg opptatt med revyøving Men det kan jammen bli morsomme bilder av det altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carma Skrevet 24. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2010 Ikke sant Jeg er moden og fornuftig, trygg og med beina plantet godt på jorden, det er det med meg (jeg synes fortsatt vi kan ha efit på søndag å...) Jeg skal være spik spenna gær'n jeg, og lage min egen på søndag, så kan Tore Tyrann bare ha det så godt Ooooh, kom på at på tirsdag (ikke bare tirsdag da...) har jeg vinterferie! Så mye mulig min tirsdagsefitdag kommer til å se ut som en søndagsefitdag da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 24. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2010 I'm in! Denne gangen blir det ikke bilder fra Firenze, men fra den evige stad (Roma). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 24. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2010 Ikke sant Jeg er moden og fornuftig, trygg og med beina plantet godt på jorden, det er det med meg (jeg synes fortsatt vi kan ha efit på søndag å...) Jeg skal være spik spenna gær'n jeg, og lage min egen på søndag, så kan Tore Tyrann bare ha det så godt om NOEN minner meg på dette, så skal jeg både bli med deg på søndagen OG da tirsdagen jeg! Sympati EFIT fortenk! Men da må NOEN minne meg på det, gjerne søndag (og tirsdag) før jeg står opp.. En sms på tlf er fint hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 26. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2010 Hvem spør? Skru av lyden på tlf og knips i vei Men da blir bare mobilen tatt, også blir det ikke flere bilder den dagen.. Jeg har jo samme problemet med skolegreier.. Alternativt må jeg jo bare ta klokken åtte og hoppe rett fra det til klokken to. Edit: Oisann, en ekstra side.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 26. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2010 Men da blir bare mobilen tatt, også blir det ikke flere bilder den dagen.. Jeg har jo samme problemet med skolegreier.. Alternativt må jeg jo bare ta klokken åtte og hoppe rett fra det til klokken to. Edit: Oisann, en ekstra side.. Men dere har vel pauser i løpet av en skoledag?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 2. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2010 pokker! Jeg glemte at det var EFIT jeg, og har gått ut fra en DITL. (Day in the life) Så her blir det ikke et bilde hver time, men generelle bilder gjennom en hel dag. Sorry folks! Eller er dette et tips til alternativ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 2. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2010 Uffda, jeg glemte også, begynte ikke ta bilder før klokka halv 12 (og jeg stod opp åtte) Men kan jo legge ut likevel. edit: ups, glemte igjen. får ta neste gang (haha, kommer til å glemme det igjen sikkert) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 2. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2010 Men dere har vel pauser i løpet av en skoledag?? Jo, men er det ikke litt kjedelig med 5 bilder fra den skittene skolegården? Edit: Neei! Var det i dag? Åhh.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 2. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2010 ånei glemte efit i dag jeg også jeg trenger noen som minner meg på slikt ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 9. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2010 Når blir neste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 9. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2010 Neste gang mååå jeg bli med. Var syk under forrige EFIT, så da valgte jeg å la det være Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 19. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2010 Kommer det flere EFIT-dager snart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shilamon Skrevet 20. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2010 Kommer det flere EFIT-dager snart? Jeg stemmer for i morgen for da er jeg på tur så kan ta mase fine naturbilder på veien:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elvira Skrevet 20. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2010 ååå! dette høres kjempegøy ut! Jeg er med. Helt klart scrappemateriale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 20. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2010 Hvis noen minner meg på det så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 22. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2010 Jeg foreslår torsdag 1. april - skjærtorsdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 22. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2010 Jeg foreslår torsdag 1. april - skjærtorsdag. haha på bursdagen min faktisk Kunne i hvertfall blitt en del morsomme bilder da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 22. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2010 Jeg stemmer også for Fridag kan bli mye bra eller fint lite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts