lucy Skrevet 1. April 2013 Rapporter Skrevet 1. April 2013 EFIT'ene har passet så dårlig de siste mnd'ene I dag har jeg og min mor pusset opp i leiligheten min, da psser det dårlig å styre med kamera. Og søteste fjotten har bare enten sittet i hagen og glodd, eller lagt i en krok og prøvd å ikke vaere i veien Siter
Ingvild Skrevet 30. April 2013 Rapporter Skrevet 30. April 2013 EFIT i morgen! (April har gått sykt fort. ) Siter
tm100021 Skrevet 30. April 2013 Rapporter Skrevet 30. April 2013 Enig i at det har gått fort Har kamera klart til imorgen! Siter
Teserere Skrevet 30. April 2013 Rapporter Skrevet 30. April 2013 1 mai allerede!! Tror ikke morgendagen blir så veldig spennende men Siter
pippin Skrevet 30. April 2013 Rapporter Skrevet 30. April 2013 Skal huskes! Skjer vel litt av hvert imorgen.. Siter
Red Merle Skrevet 30. April 2013 Rapporter Skrevet 30. April 2013 Skal huske det! Skal huske det! Skal huske det! Skal huske det!Skal huske det! Skal huske det! Skal huske det! 1 Siter
Kaja Skrevet 30. April 2013 Rapporter Skrevet 30. April 2013 Skal huske det! Skal huske det! Skal huske det! Skal huske det!Skal huske det! Skal huske det! Skal huske det! SIGNERER! 1 Siter
Ozzy Skrevet 30. April 2013 Rapporter Skrevet 30. April 2013 Blir sikkert super uinteressant for min del, som alltid Men morro er det! Siter
Raksha Skrevet 30. April 2013 Rapporter Skrevet 30. April 2013 Åh jeg skal! Endelig har jeg mobil som tar helt greie bilder også Blir nok ikke veldig spennende her heller. Siter
SiriEveline Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Skrevet 1. Mai 2013 Jeg har faktisk husket det!! Nå gjelder det bare å holde ut dagen Skjer jo littegrann mer enn vanlig kjedelig arbeidsdag idag Siter
Ingvild Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Skrevet 31. Mai 2013 EFIT i morra! Jeg skal prøve å huske i alle fall Siter
pippin Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Skrevet 31. Mai 2013 Jeg og! Det blir en heidundranes EFIT Siter
Ozzy Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Skrevet 31. Mai 2013 Det blir en møkka kjedelig dag har jeg bestemt, men efit blir det! Siter
Raksha Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Skrevet 31. Mai 2013 Jeg er med, om jeg husker, og formen er hakket bedre enn i dag Siter
Tabris Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Skrevet 1. Juni 2013 Hiver meg med for første gang i dag, jeg! 1 Siter
Gjest Skrevet 30. Juni 2013 Rapporter Skrevet 30. Juni 2013 Kanskje jeg skal slenge meg på denne gangen? Ja, det tror jeg jammen *skrive påminnelse* Siter
MegaMarie Skrevet 30. Juni 2013 Rapporter Skrevet 30. Juni 2013 Denne gangen MÅ jeg huske det, for nå er jeg endelig ikke på jobb, men har ferie Men jeg tror ikke den blir lagt ut før etter ferien min da, siden jeg skal leve internettfritt den uken Siter
Ingvild Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Jeg har tatt det første bildet alt! Får se hvor mye EFIT det blir utover dagen, det er vanskelig å huske på sånt når man er på jobb og gjør helt andre ting. 1 Siter
Annik Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Æsj, jeg hadde faktisk tenkt å være med, men hadde helt glemt det! Så Milo skal være hos mamma i hele dag, jeg skal jobbe nesten hele dagen og møte ei venninne etter jobb. Det kan umulig bli spennende med EFIT uten hund på et hundeforum Siter
Tavi Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Har tatt et bilde, men er spent på om det glir ut når jeg stikker på jobb kvart på fire. Er liksom ikke så spennende med sånne jobbilder når bikkja ikke er med på jobb Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.