wenche89 Skrevet 1. Februar 2010 Rapporter Skrevet 1. Februar 2010 Vil at alle skal legge ut bilder av sitt sjarmtroll:) Når man har en skjønnhet hjemme, så hvorfor ikke vise den frem:)
Djervekvinnen Skrevet 1. Februar 2010 Rapporter Skrevet 1. Februar 2010 Jeg syns Nitro er den søteste hunden i verden. Desverre kan det ikke rettferdiggjøres på bilder, men man tager det man haver Hera var også den søteste hunden jeg har møtt. Mest vakker, men veldig søt også! *sukk* Chanti er også kjempesøt! Har ikke fått tatt noen skikkelige søte bilder av henne enda da..
Gjest Skrevet 1. Februar 2010 Rapporter Skrevet 1. Februar 2010 Linux er ganske søt han også (selv om det ene bildet er tatt for en stund siden nå)
Tuskelusken Skrevet 1. Februar 2010 Rapporter Skrevet 1. Februar 2010 Mitt sjarmtroll. Forrige sjarmtrollet mitt. Savner henne fryktelig!
SD Skrevet 1. Februar 2010 Rapporter Skrevet 1. Februar 2010 Jeg synes Kira er den søteste hunden i verden
Nowisclee Skrevet 1. Februar 2010 Rapporter Skrevet 1. Februar 2010 Lundii er definitivt en av de to søteste hundene i verden. Uten tvil! Den andre er jo da selvsagt Kee-Kee..
wenche89 Skrevet 2. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2010 Så mange søte hunder:) Her er hunden jeg eier med foreldrene mine, Pepsi:)
Betty Skrevet 2. Februar 2010 Rapporter Skrevet 2. Februar 2010 Mine hunder er søte de, men de må nok se seg slått av "venninna" mi - Penta. Yngre helsøster av Decoy. Hun er søt hun, både innvendig og utvendig. Men aller mest inni seg.
Blondiemamma Skrevet 2. Februar 2010 Rapporter Skrevet 2. Februar 2010 Verdens søteste bor i Askim Liten Blondie: Litt større Blondie:
PhoNuLi Skrevet 3. Februar 2010 Rapporter Skrevet 3. Februar 2010 Verdens søteste er Phoebe`n min Finnes ingen bedre, verken inni eller utenpå.
Midas Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Skrevet 4. Februar 2010 Så mange vakre hunder på sonen Her er gamle hunden min Casper som jeg savner veldig. Han var virkelig så vakker som en eventyr hund. Han er en BM Collie langhår Baby Casper Voksen Casper Dina verdens herligste Baby Dina Voksen Dina Verdens vakreste
wenche89 Skrevet 21. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Februar 2010 Vi var barnevakt for springeren "Pepsi" i helgen. Min Milo skulle av en eller annen merkelig grunn ligge OVER henne heeeele tiden mens de sov... Veldig søtt da <3
Eloyn Skrevet 21. Februar 2010 Rapporter Skrevet 21. Februar 2010 Så mange skjønne hunder! Her er vår lille kooiker, på det første bildet er hun 14 uker, det andre ble tatt på nyttårsaften. Har mista kameraledningen, så det siste er tatt med mobil
Symra&Pippin Skrevet 25. Februar 2010 Rapporter Skrevet 25. Februar 2010 Når det gjelder tittelen Verdens søteste hund, så har disse to delt førsteplass: (Her koser de seg bakerst i campingvogna, gjett om vi gleder oss til å komme igang med sesongen, Stangehallen here we come!
Benedicte Skrevet 25. Februar 2010 Rapporter Skrevet 25. Februar 2010 Sorry ass, Tia utkonkurrerer dere
wenche89 Skrevet 25. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Februar 2010 Virkelig helt nyyydelig!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar