Gå til innhold
Hundesonen.no

Sølenkurs


Benedicte

Recommended Posts

Jeg har tittet litt på det :P Jeg får droppe det til neste år, må ha strenge soniser som kan backe up meg og den ûberkule "brukshunden" min.. :) , foreløpig tror jeg jeg må prioritere forsikring - vaksiner og utstilling jeg allerede har meldt på til. Jeg har funnet meg en idiotisk dyr hobby :whistle: Neste år, jeg lover!

Jeg skal jo forsåvidt også kjøre til Evje fra Stavanger.. i alle fall om jeg ikke stryker noe helt sinnsykt på oppkjøringen da ;-) Så du kan få sitte på om du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Jeg fikk ikke avslag selv om jeg ville droppe mat, men jeg klarte jo ikke å dy meg og meldte på allikevel ;) Det blir Tia som får gå denne gangen, med spor som førsteprioritet. Først må jeg velge mellom gren og deretter mellom hund, livet er vanskelig ;)

Om noen skal oppover fra Østlandet og har plass til oss (og vil dele på bensinpenger), så si fra. Ser ut til at jeg må direkte fra Sølen til Hemsedalkurset også, det blir moro :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen skal oppover fra Østlandet og har plass til oss (og vil dele på bensinpenger), så si fra. Ser ut til at jeg må direkte fra Sølen til Hemsedalkurset også, det blir moro ;)

Jeg regner med jeg har plass oppover men drar antakelig tilbake igjen allerede fredag ettermiddag pga et foto-oppdrag (men jeg er ennå litt usikker på hvordan jeg gjør det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Skjønner ikke alle disse raringene som ikke har lyst til å være med meg og Tone altså. :whistle: Kanskje det er et hint? :lol:

Jeg har lyst! Vil gjerne tilbake til belgerklubben sitt sølenkurs også, men det passer ikke i år :whistle: Så da ble det NBF i år, også får jeg satse på neste år med dere :icon_redface: Blir tydeligvis masse sonenfolk på NBF sitt da. Blir moro å møte folk :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med jeg har plass oppover men drar antakelig tilbake igjen allerede fredag ettermiddag pga et foto-oppdrag (men jeg er ennå litt usikker på hvordan jeg gjør det).

Og jeg må endre litt - for jeg drar antakelig ikke nedover overhodet, men skal videre til Selbu på ei ukes ferie hos slekta i stedet...

Jeg har lyst! Vil gjerne tilbake til belgerklubben sitt sølenkurs også, men det passer ikke i år :whistle: Så da ble det NBF i år, også får jeg satse på neste år med dere :icon_redface: Blir tydeligvis masse sonenfolk på NBF sitt da. Blir moro å møte folk :innocent:

Artig at du kommer på "vårt" kurs i stedet for belgerklubbens da :whistle:. Hørte forresten noe om at de sleit med å få tak i instruktører ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at du kommer på "vårt" kurs i stedet for belgerklubbens da :icon_redface:. Hørte forresten noe om at de sleit med å få tak i instruktører ?

Det har vi hørt og, men vi hørte det ikke så tidlig som andre har hørt det. Merkelig, det der :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidendet står at alle kan delta uansett nivå på hund, betyr det at ALLE kan delta? Hvor finner dere oversikt over slike ukeskurs og morsomme sommerkurs a? Jeg vil være med neste sommer :blink:

Ja, alle kan delta. Da jeg var på evje ifjor var det noen med på runderingsgruppa som ikke visste hva de hadde meldt seg på til engang :lol: Turid -instruktøren- hadde stått en stund og pratet om apportering, og de hadde ikke helt skjønt hva det var -før de skjønte at den plankebiten het en apport på hundespråk...

NBF har to sommerkurs, der kommer annonsen på hjemmesida cirka i begynnelsen av april, regner med at de fleste andre klubbene som arrangerer også legger ut info på sine hjemmesider omtrent på den tida.. for ikke å snakke om at det sikkert blir mye prat på sonen neste år også, om hvem som skal hvor og når. :jump:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg har ikke hørt et pip etter at jeg meldte på...

Godt å høre, for det har ikke jeg heller. Forventet meg egentlig en mail med info. Jeg gikk inn på sidene til NBF i stad og så at resten av beløpet må betales innen i dag. Det hadde vært kjekt å få det på mail altså.. Man har gjerne litt spm rundt arrangementet også. Sendte en mail til dem og spurte om vi får høre noe mer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en mail for en drøy uke siden, med beskjed om at min instruktør måtte melde forfall, at de lette etter ny, og ville ha tilbakemelding om vi fremdeles var interessert i å være med. Mulig de er litt maniskpaniskhektisk opptatt med å få inn ny instruktør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en mail for en drøy uke siden, med beskjed om at min instruktør måtte melde forfall, at de lette etter ny, og ville ha tilbakemelding om vi fremdeles var interessert i å være med. Mulig de er litt maniskpaniskhektisk opptatt med å få inn ny instruktør?

Hm.. det har ikke jeg fått... kanskje de har rotet meg bort :lol:

Og SandyEyeCandy for den sak skyld..

Edit: la til noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. ja et eller annet.

Mailen jeg fikk var sendt til fire-fem personer, jeg antar vi er satt i samme gruppe - det vil være flere grupper på Sølen, og denne informasjonen var neppe nødvendig å sende til alle påmeldte. Altså ikke noe å stresse over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mailen jeg fikk var sendt til fire-fem personer, jeg antar vi er satt i samme gruppe - det vil være flere grupper på Sølen, og denne informasjonen var neppe nødvendig å sende til alle påmeldte. Altså ikke noe å stresse over.

Jeg vet at en av instruktørene var blitt syk og måtte erstattes, så det er nok bare dem som var satt opp på hans gruppe som har fått info om det ja. Jeg mener forøvrig de har funnet en erstatter også. Lurer forresten veldig på hvem jeg får som instruktør ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Instruktørbytte og ulike grupper til tross - jeg synes det er litt spesielt å kreve depositum uten å bekrefte at det er motatt og at innbetaler har fått plass, for deretter å operere med en sistefrist som er så flytende som "4 uker før", uten noen som helst form for kommunikasjon i forkant. Hva er dette, liksom? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Instruktørbytte og ulike grupper til tross - jeg synes det er litt spesielt å kreve depositum uten å bekrefte at det er motatt og at innbetaler har fått plass, for deretter å operere med en sistefrist som er så flytende som "4 uker før", uten noen som helst form for kommunikasjon i forkant. Hva er dette, liksom? :lol:

Enig i det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar fra dem at de sender ut info pr post til alle i morgen.

Så bra. Begynte å bli litt småredd for at jeg hadde klart å sende påmeldingen til feil mail el, siden ikke jeg har hørt noe mer.. Men da gleder jeg meg til den posten, og nå er resten betalt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Instruktørbytte og ulike grupper til tross - jeg synes det er litt spesielt å kreve depositum uten å bekrefte at det er motatt og at innbetaler har fått plass, for deretter å operere med en sistefrist som er så flytende som "4 uker før", uten noen som helst form for kommunikasjon i forkant. Hva er dette, liksom? :lol:

Ja, jeg er helt enig ! Veldig dårlig infoflyt her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...