Gå til innhold
Hundesonen.no

Sølenkurs


Benedicte

Recommended Posts

Dere som drar på Sølenkurs, hvilken klubb drar dere med og hvem anbefaler dere? NBF har vel Sølenkurs, Canis og den belgiske fårehundklubben?

Linker til info om tidspunkt og instruktører (dersom det er satt hos de ulike klubbene) er også fint, for det finner jeg ikke :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Dere som drar på Sølenkurs, hvilken klubb drar dere med og hvem anbefaler dere? NBF har vel Sølenkurs, Canis og den belgiske fårehundklubben?

Linker til info om tidspunkt og instruktører (dersom det er satt hos de ulike klubbene) er også fint, for det finner jeg ikke :lol:

NBF sølen kurset er ikke lagt ut enda, så det er ikke så rart du ikke finner det. NBF har også Evje kurset litt tidligere enn Sølen.

Tror de akkurat har funnet ansvarlige for begge de kursene så det dukker opp etterhvert. Mener huske det er April PM skal inn, da skal også instruktørene være klare.

Flateby hk holder også Sølen kurs i slutten av mai.

NBF Sølen kurset er uke 28.

Generellt vil jeg si at alle kursene er omtrent like bra, da det hele kommer ann på instruktøren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man melde interesse hos alle de forskjellige klubbene mtp på sølenkurs?

Det var et lignende tilbud for oss i nord, men da det ble så få påmeldte år på år så gikk det vekk. Jeg syns det er trist, for jeg gikk lenge å fantaserte om å dra på et slikt med My før jeg hadde fått henne :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Jeg skal oppover, men jeg har dessverre allerede et par hunder ekstra i bilen (Dinamor skal jo være med, i tillegg til at jeg passer ei frøken den uka). Håper det ordner seg for deg! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal nok ordne seg :whistle: Hvor i Norge ligger Stølen? Forstod meg ingenting på forklaringen i akkurat nå-tråden

Det heter SØLEN (uten t :)).

Man kjører rv 3 til Elverum, så videre til Trysil og oppover til Engerdal (rundt 5 mil fra Trysil eller noe sånt). Veldig lett å finne. Det er vel sånn ca 30 mil fra Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, men, men, ... det var jo MYE dyrere jo. Jeg skal jo reise helt fra Stavanger... ikke har jeg brukshund heller, så det blir muligens i dyreste laget da. I tillegg skal jeg jo betale 12 saftige for hund :whistle: Må nok bli en annen gang, nå fikk jeg vondt i arvepengene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, men, men, ... det var jo MYE dyrere jo. Jeg skal jo reise helt fra Stavanger... ikke har jeg brukshund heller, så det blir muligens i dyreste laget da. I tillegg skal jeg jo betale 12 saftige for hund :) Må nok bli en annen gang, nå fikk jeg vondt i arvepengene...

Men det er jo ikke mye dyrere :whistle:

NBF m/Kost og losji: Kurspris: 4.950,-

Belgerkurset: Kursavgift inkl. kost og losji Kr 5000

Eneste forsjellen er at Belgerkurset også oppgir pris uten kost. Om du kontakter NBF så tipper jeg du får ca samme prisen uten kost hos de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, men, men, ... det var jo MYE dyrere jo. Jeg skal jo reise helt fra Stavanger... ikke har jeg brukshund heller, så det blir muligens i dyreste laget da. I tillegg skal jeg jo betale 12 saftige for hund :whistle: Må nok bli en annen gang, nå fikk jeg vondt i arvepengene...

Det er et kurs på Evje også, 16.-20. juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et kurs på Evje også, 16.-20. juni.

Jeg har tittet litt på det :P Jeg får droppe det til neste år, må ha strenge soniser som kan backe up meg og den ûberkule "brukshunden" min.. :) , foreløpig tror jeg jeg må prioritere forsikring - vaksiner og utstilling jeg allerede har meldt på til. Jeg har funnet meg en idiotisk dyr hobby :whistle: Neste år, jeg lover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også på Sølenkurs, men i uke 28. Ingen som skal da?

Sølen ligger i Rendalen, som noen andre beskrev oppover mot Elverum og retning Tynset. Jeg har faktisk hytte med utsikt rett på Sølenfjellet :whistle:

Edit: ikke så alt for langt fra Femund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster det bare 3500kr hvis man tar med mat selv eller har jeg misforstått?

Ja, det stemmer. Hvis du ikke skal ha mat, så koster det 3500.

Det skal nok ordne seg :) Hvor i Norge ligger Stølen? Forstod meg ingenting på forklaringen i akkurat nå-tråden

Ordne seg som i at du kommer?? :P:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal visst på NBF sitt, for da er det soniser der. Du og jeg er ikke soniser vi, Carina :whistle:

*hmpfr* :)

Ja, hvis jeg nå får positiv tilbakemelding på mailen min. Blir ikke NBFK da :P

:D Sviker!

Skjønner ikke alle disse raringene som ikke har lyst til å være med meg og Tone altså. :D Kanskje det er et hint? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...