trevi Skrevet 3. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2010 Bare litt bilder av Tervtrollene våre på tur i dag.... Koselig og underholdene.... Don't try this at home kids... Deilig fint vær, ikke mer enn -5C, og sambo og bikkjene ble offer for mors kamerakløe... Så begynner det å ta seg opp litt... er fremdeles usikker på om han prøver å hjelpe, eller om han skal "dyppe" far... *fnise* Resten får bare tale for seg selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 3. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2010 Fine bilder! *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 3. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2010 Ler fortsatt av disse bildene jeg, de var kjempekule. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 3. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2010 Hahaha fantastisk Ser ut som det går like hardt for seg der som ved prikkelek altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 3. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2010 Tihi... Takk Lolapagola: kan tenkes det jah... hehe! det blir noen skrubbsår nå og da, men ikke noe mer... heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 3. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2010 Herlig! Så utrolig fint det er med så mørkt fjes som den ene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 3. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2010 Herlig! Så utrolig fint det er med så mørkt fjes som den ene der Takk Synnøve, det er Bravo, sønnen til Roma, den med lysest fjes *fnis (eller minst maske om du vil...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 3. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2010 Hehehee, crazy dogs! Kjempefine bilder av nydelige hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 3. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2010 Kule bilder! Så ut som at de storkoste seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 3. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2010 Stilige bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 3. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2010 Herlige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 3. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2010 Fine rever i snøen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Pernille Skrevet 3. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2010 Fine galningene i snøen Neste gang bli vi med (Uten kennelhoste da...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 3. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2010 Takk Synnøve, det er Bravo, sønnen til Roma, den med lysest fjes *fnis (eller minst maske om du vil...) Wow! Det kullet må jo ha fått veldig mørke masker da Hverfall lekre, må nesten ta meg tid å stikke bortom å hilse på nestegang jeg ser deg på utstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2010 Hahaha, utrolig bra bilder Iselin! Gærne tervisene, og stakkars "far" Blir det et lite vintervisitt snart så vet jeg hvem som skal få ta med kameraet ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2010 Kule terver! Ligner på noen rever i snøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2010 Artige bilder..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 4. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2010 Takk alle sammen Wow! Det kullet må jo ha fått veldig mørke masker da Hverfall lekre, må nesten ta meg tid å stikke bortom å hilse på nestegang jeg ser deg på utstilling Han er absolutt mørkest, men det ser ut til at alle får gode masker. Er et par med litt lavere masker enn de andre, men sånn all over, så ser de veldig lovende ut Hehe, Bare å kommer bort å dulte i meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saphire Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2010 Skjønne terver Syns nå absolutt den hunden på bilde nr 2 fra toppen var nydelig jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 4. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2010 Skjønne terver Syns nå absolutt den hunden på bilde nr 2 fra toppen var nydelig jeg da! Takk for det Saphire Det er Roma, "stamtispen" min (har bare hatt ett kull enda ), og moren til den mørkeste "gymnasten" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2010 Hahaha! Kjempeherlige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 5. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2010 Gærninger! Men sååå fine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 5. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2010 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 6. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2010 Tervueren må være noen av de skjønneste hunderasene etter min menig, utrolig flott bilder! Ser ut som de storkoser seg i kulda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 6. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2010 Er ikke så mye som skal til for at en terv skal ha det morro ihvertfall! FIne og artige bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar