Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvem har fortsatt problemer med Hundesonen?


Recommended Posts

Prøver å lage ett litt ett litt mer oversiktlig emne for feilene. Her poster du feilene du har. Du må ha med nettleserversjon (internet explorer, opera, firefox etc) og operativsystem (mac, windows etc) HELST ett print screen.

Ingen innlegg med "jeg har samme feil" eller "stakkars deg" Fyldig og dokumentert informasjon om din feil.

Innlegg som ikke møter standard over blir slettet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Jeg hadde ikke problemer før i dag, da jeg feilmelding på "Vis nytt innhold", som viser seg å gi denne linken:

http://hundesonen.no...arch_filter_app[%20[forums]=1

Det siste filteret ser ut til å være ugyldig. (Nyeste versjon av Opera, uten at jeg tror at det er relevant)

Feilmeldingen sier "[#10140] Vi kunne ikke finne en gyldig fil for søk i våre systemer."

Vet ikke om dette var lov, altså å si at jeg har samme feil?

Jeg hadde samme feil, men nå fungerer det igjen. Firefox og Windows XP. Jeg vet ikke hvilken type Firefox jeg har.

Det er heller ikke alltid at den orange knappen fungerer. Den knappen man trykker på for å komme til det man leste sist. Noen ganger kommer jeg bare til førstesiden av tråden.

Håper jeg gjorde det rett :)

Edit: Når jeg fulgte linken til Simira over fungerte det, men når jeg trykket "Vis nytt innhold" kom samme feilmedlingen opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettleser: Firefox. Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; nb-NO; rv:1.9.1.6) Gecko/20091201 Firefox/3.5.6 (.NET CLR 3.5.30729)

Operativsystem: Windows Vista

Problemer: Verktøylinja fungerer ikke,får ikke opp smilefjes, linkefunksjonen, bilder, etc, og idag dukket det opp feilmelding da jeg skulle bruke "nytt innhold" funksjonen. Den samme som Simira: "[#10140] Vi kunne ikke finne en gyldig fil for søk i våre systemer." Multiqoute fungerer heller ikke.

Har hatt samme problem tidligere, men da gikk det over til dagen etterpå. Det har det ikke gjort nå.

prntscreensonen.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker mozilla, Når jeg skal skrive ett innlegg får jeg ikke til å quote. Når jeg trykker på "quote" under ett inlegg går det direkte til "skrive innlegg". Altså, jeg kan kun quote ett og ett inlegg. Ingenting fungerer når jeg skal skrive inlegg heller, jeg får ikke opp smilefjes, kursiv osv. Kan ikke trykke på noe rundt skriftboksen her.

Jeg bruker Windows.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å lage ett litt ett litt mer oversiktlig emne for feilene. Her poster du feilene du har. Du må ha med nettleserversjon (internet explorer, opera, firefox etc) og operativsystem (mac, windows etc) HELST ett print screen.

Ingen innlegg med "jeg har samme feil" eller "stakkars deg" Fyldig og dokumentert informasjon om din feil.

Innlegg som ikke møter standard over blir slettet!

Jeg har fremdeles problemer med mulitsitering; når jeg trykker på multisiter, kommer jeg automatisk til "skrive-innlegg-siden" (se print screen link). Her er også smiliene borte, som du også ser. Nettleser: FF, Operativsystem: Windows. Og sorry, men jeg får ikke til å legge inn bilde (noe jeg klarte før, sikkert en feil som har med dette å gjøre), men her er "link" til print screen'en '(jeg får ikke til å legge inn link heller nemlig, oppgavelinjen fungerer ikke): http://i4.photobucke...3/Sonenfeil.jpg Edit: Noen flere ting som ikke fungerer: Når jeg skal sende PM, kan man velge å trykke på medlemmets navn, for så å komme inn på medlemmets profil og velge "send meg en melding". Eller så kan man trykke på et lite "ikon" ved medlemmets navn, hvorpå det da kommer opp et lite vindu, hvor man kan skrive PM'en og sende. Sistnevnte fungerer IKKE hos meg, når jeg trykker på det lille ikonet, kommer jeg automatisk inn på medlemmets profil og må gå den "lange veiene". En annen ting: når man trykker redigèr (slik jeg måtte gjøre for å redigere dette innlegget), pleier vanligvis redigeringsvinduet å laste automatisk på den siden man er på; å bli et lite vindu inni selve forumet/innlegg man har skrevet. Det skjedde ikke nå, nå kom jeg til en slik "skriv innlegg-side" med mulighet for å redigere. Men også her er smiliene borte (jeg kan ikke trykke på "vis alle"), og oppgavelinjen fungerer ikke. Jeg fikk forresten heller ikke til å laste opp en fil (printscreenen fra over), og fikk beskjed om at jeg ikke hadde tillatelse til å laste opp den fil-typen (.bmp). Det er forresten ingen endringer siden oppgraderingen/oppdateringen for noen dager siden når det gjelder disse problemene. Edit2: Ja, og ser man det; "enter-knappen" som gjør at man kan lage mellomrom mellom avsnitt fungerer heller ikke når jeg redigerer. I grunnen virker det som om jeg redigerer i et slags html-format...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fremdeles problemer med mulitsitering; når jeg trykker på multisiter, kommer jeg automatisk til "skrive-innlegg-siden" (se print screen link). Her er også smiliene borte, som du også ser. Nettleser: FF, Operativsystem: Windows. Og sorry, men jeg får ikke til å legge inn bilde (noe jeg klarte før, sikkert en feil som har med dette å gjøre), men her er "link" til print screen'en '(jeg får ikke til å legge inn link heller nemlig, oppgavelinjen fungerer ikke): http://i4.photobucke...3/Sonenfeil.jpg

Jeg har akkurat samme problemet som deg, Huldra.

Har ikke smiley, kan ikke multiquote, bruke fet, kursiv, under- eller gjennomstreket skrift.

Prøvde i sikkert 30 min igår på å legge inn en print screeen, helt umulig!

Har nettleser IE 7, operativsystem Windows Vista.

Edit: Lastet ned nyeste Firefox og har akkurat samme problemene med denne nettleseren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<P>

I Opera fungerer ikke smiliene, det å legge quote rundt noe, eller "klammer" &lt;&gt;. Men link ser ut til å fungere, det samme med bilde og mail. Ingen andre funksjoner virker. Smiliene er også her borte fra siden av innleggsskrivevinduet.

</P><P>Edit: Redigering fungerer så som så, men diverse kodegreier blir jo liggende i teksten da, som her. </P>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme problem her. Ikke noe fungerer når jeg skal skrive et innlegg, som f.eks fet skrift, smileys, linker, bilder osv. Og multisitat fungerer heller ikke. Det som skjer da er det samme som om jeg skulle trykket på "sitér".

jeg bruker IE 7 og vindovs vista.

Det har forresten ikke fungert de siste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at når jeg er på hundesonen får jeg "feil på siden", og dobbeltklikker jeg der får jeg opp:

"Detaljer om feil på webside

Brukeragent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.0; Trident/4.0; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; Media Center PC 5.0; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729)

Tidsstempel: Fri, 25 Dec 2009 11:31:12 UTC

Melding: URIen som skal dekodes, har ikke gyldig kryptering

Linje: 69

Tegn: 308

Kode: 0

URI: http://hundesonen.no/forum/public/min/index.php?g=js"

Vet ikke hva dette er for noe jeg :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Mozilla Firefox 3.5.6 i Windows Vista. Fått mail om ny melding, men ingen ny melding her på sonen. Har også sett etter om meldingen jeg fikk ligger der med en annen pc, da også Windows Vista, men med Internet Explorer - den var heller ikke her da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. har konvertert til Opera, og enten er det det som gjør at det plutselig fungerer (har ikke fungert 100% tidligere, men bedre enn FF), men nå ser alt ut til å fungere igjen. Edit: dette er skrevet i FF, og nei, her fungerer det fortsatt ikke.. :) Nå tipper jeg at avsnittene forsvinner også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Operativsystem: Mac (Snowleopard, halvannen uke gammel maskin...) Nettleser: Safari Problem: Nå sluttet plutselig ting å virke - multisitat fungerer ikke (det er som om jeg trykker på sitat), smileysene kommer ikke opp i den boksen hvor jeg skriver innlegg. Oppgavelinjen (kursiv, linker, bilder o.l.) fungerer ikke. Og all teksten kommer uten linjeskift! Det siste gjør meg mest gal egentlig, jeg orker jo ikke å lese mine egne innlegg engang når alt er i en eneste stor bolk, så jeg forventer da heller ikke at andre leser dem. :lol: Alt fungerte helt normalt tidligere i formiddag, så startet jeg et emne, og der så hele teksten merkelig ut (Nyttårsforsetter 2010-emnet), og når jeg skulle gå inn og redigere så jeg fikk linjeskift og slikt, skjedde det ingen endringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Operativsystem: Mac (Snowleopard, halvannen uke gammel maskin...) Nettleser: Safari Problem: Nå sluttet plutselig ting å virke - multisitat fungerer ikke (det er som om jeg trykker på sitat), smileysene kommer ikke opp i den boksen hvor jeg skriver innlegg. Oppgavelinjen (kursiv, linker, bilder o.l.) fungerer ikke. Og all teksten kommer uten linjeskift! Det siste gjør meg mest gal egentlig, jeg orker jo ikke å lese mine egne innlegg engang når alt er i en eneste stor bolk, så jeg forventer da heller ikke at andre leser dem. :) Alt fungerte helt normalt tidligere i formiddag, så startet jeg et emne, og der så hele teksten merkelig ut (Nyttårsforsetter 2010-emnet), og når jeg skulle gå inn og redigere så jeg fikk linjeskift og slikt, skjedde det ingen endringer.

Pussig! Nå virker alt som normalt igjen, plutselig. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Ingenting fungerer av formateringsknappene her (igjen). Og siden "alle" har tilsvarende problemer, så ville jeg tro at det er den nye versjonen av forumet som er skyld i ustabilitetene (på samme måte som nye programmer har masse bugs og "småfeil").

Her er iallefall en skjermdump tatt for noen minutter siden:

skjermdump0201.jpg

Nettleser: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; nb-NO; rv:1.9.1.6) Gecko/20091201 Firefox/3.5.6 (.NET CLR 3.5.30729)

OS: XP Professional Version 2002 med SP3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Kjenner veldig på det samme. Da min var 11 tenkte jeg "jøss, er det dette som er gammel hund?", for jeg så ingen tegn til alderdom. Nå som hun er er 13 er det derimot veldig tydelig at hun er gammel i kroppen, mens hodet fortsatt vil så mye... Det knuser meg å se henne sånn.
    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...