Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvem har fortsatt problemer med Hundesonen?


Recommended Posts

Operativsystem: Windows vista, nettleser mozilla, multisitèr fungerer ikke- heller ikke spoiler (får ikke åpnet andres spoilere), og ingen av de andre knappene (som sett inn bilde eller link).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Windows vista, Firefox. Mutisitat fungerer ikke, når jeg trykker på den kommer jeg rett inn i "svarboksen" og det er mange koder som </b><b> :whistle: Har fungert tidligere... All teksten i innleggene mine blir presset sammen, selv om det er avsnitt i dem før jeg poster. Smailyene kommer ikke opp når jeg skriver innlegg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Windows vista, Firefox. Mutisitat fungerer ikke, når jeg trykker på den kommer jeg rett inn i "svarboksen" og det er mange koder som </b><b> :whistle: Har fungert tidligere... All teksten i innleggene mine blir presset sammen, selv om det er avsnitt i dem før jeg poster. Smailyene kommer ikke opp når jeg skriver innlegg heller.

Jeg har samme feil som Paws, masse koder når jeg prøver å svare på et innlegg, og alt blir pressa sammen selv om jeg har plenty av avsnitt. Ingen smiley heller. Jeg har Internett Explorer og Windows Wista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og da var problemene tilbake. Er det noen som ser på problemene i det heltatt?

Beklager om jeg virker irritert, men forumet har nesten vært ubrukelig i altfor lang tid for meg, det har kun gått 1 1/2 dag eller noe sånt hvor det har funket som det skal.

Det funker ikke multisitere, ikke bruke noe annet som smiley, sette inn bilde, link, fet skrift, og hele den pakka der.

Bruker fortsatt vista og IE (for ordensskyld har jeg sitti på samme data hele tiden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Windows vista, Firefox. I hurtigsvar fungerer ikke "B", "I", "U", "S", hyperkobling osv. :) Har fremdeles samme problemer som tidligere også... :P Edit: Når jeg redigerer blir teksetn også full av koder... Smailyene og de andre fungerer ikke i vanlig svar eller når jeg redigerer heller. Fungerte fint før... :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må fjernstyre noen med problemet for og finne ut av det.

Kan noen med windows ta kontakt på pm med sin mail addresse. Du må ha problemmet som blir beskrevet med at emotions ikke funker.

Jeg har problemer i Firefox, men ikke i Opera. Du kan få fjernstyre meg hvis du vil. Har windows.

Edit: Og omtrent IDET jeg skrev dette innlegget, sluttet ting å virke optimalt i Opera.. :) Jeg har fremdeles smilies i Opera, men jeg ser at teksten i innleggsboksen ser rar ut (annen font, muligens Courier New?), og når jeg trykker på en smily, blir den omgjort til kode.. Snåle greier. Men du kan fremdeles få fjernstyre meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt fjernstyre meg hvis du vil, men jeg pleier ikke å forstå ting uten t-skje forklaring altså :P

Sonen er helt fin hos pappa, altså med windows XP og firefox, men jeg har fremdeles de samme problemene hos mamma, men windows vista og firefox :lol:

Edit: Det fungerer med IE og vista, men ikke FF og vista. FF og XP går bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det dukket opp standardproblemer hos meg også. Smileys er vekke, får ikke til å trykke på bold/italics/etc knappene, ja det meste som folk rapporterer om. Forumet har fungert perfekt etter oppdateringen og fram til nå, så jeg skjønner ikke helt hva bøggen deres kan være?

Kjører Snowleopard m Firefox 3.5.7. om det er av betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...