PsychoLynx Skrevet 26. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2010 Bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 26. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2010 hvor er bildene?? Jeg vil se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 26. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2010 Bilder, bilder, bilder! Vi vil jo se vi og, hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 26. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2010 Er såååå masse herlige bilder. Legger ut noen av Kasko straks - de andre valpene får yodel publisere i kulltråden. Skal bare rydde inn varer først her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 26. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2010 jeg synes valpebilder kommer før rydding altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 26. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2010 Enig med Maren... Sortering bør utgå, og du bør få opp farten! Gleder meg masse mest til å se valpisbilder igjen jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 26. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2010 Godt dere er søte. Her kommer bilder: Finner dere Kasko? (yep, er bare å se etter den ivrigste og tykkeste.) Hva har du der? Dø, elg dø! Tar gladelig jobben som valpeseng jeg, ikkeno problem: Kasko føler seg litt beklemt og tråkket på: *dele opp* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 26. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2010 å såååå søte, jeg må komme på besøk en gang jeg er i nærheten, hvor bor du?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 26. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2010 Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin! Note to self: Hårbørste, Anette, hårbørste! ZZZzzz Vil.ikke.sove... Nope, jeg er ikke forelska i det heletatt... Bein funker som lekeplass også, ikke bare seng: Og resten av meg funker som klatrestativ og biteleke: Tjukkebolla og Tjukka. Vi står i stil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 26. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2010 ZZZzzz Vil.ikke.sove... Finnes ikke ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 26. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2010 Rynke,skrukke,tenke fjeset og slekta er helt skjønne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 26. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2010 Nyyyyyydelige rynkedyret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 26. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2010 Herregud, de er jo rett og slett til å spise opp alle som en. Supersøøøte Kasko er jo herlig da, jeg er offisielt både forelsket og medlem i en evt. fanklubb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saphire Skrevet 26. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2010 Gud så skjønne de er. Men jeg må innrømme at de svarte er finest altså(håper ikke jeg fornærmer noen nå) Skikkelig skrukketroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banshee Skrevet 26. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2010 :) awwww! (og det var alt jeg klarte å få frem av fornuftige utsagn...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 26. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2010 åååååå det finnes ikke noe nydeligere enn Basenji valper! Han er bare råå søt altså! jeg kjenner valpelukten og den varme myke valpepelsen, og de nydeligste rynkene Neida.. har IKKE lyst på Basenji valp selv skal ha basenji igjen en gang når ungene er større... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carma Skrevet 26. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2010 Noooooooooh! Du så ut som en skikkelig rørt og forelsket nybakt mor! Veldig søte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 26. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2010 Næ`æ, så søte dem var da, alle sammen. Og gratulerer med basenjivalpis Raksha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 26. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2010 De er kjempesøte hele gjengen. Jeg syns jo selvsagt sort er penest - men, tilogmed jeg ser at spesielt den ene røde hannen er bare rålekker. Kasko er ikke den peneste - men han er desidert den skjønneste - og han passer meg utmerket. Råtøff og matvrak. Bare en drøy uke igjen nå. Hmm? Utålmodig? Who? Me? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 26. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2010 Herlige bilder! Har lagt ut noen på hjemmesiden. Btw, Kasko er pan han også, for tenk! Dere passer forøvrig meget godt sammen. Virkelig herlige bilder! Dere er flinke fotografer hele gjengen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 26. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2010 Ææææææææææsj! :) Så herlig da! Men jeg synes nå det er litt teit at min yndling skal helt til Russland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 26. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2010 Yodel: Klart han er pen! Han er faktisk superpen. Akkurat passe pen til å bo hos meg. *føle seg som verdens heldigste valpekjøper* Ææææææææææsj! :) Så herlig da! Men jeg synes nå det er litt teit at min yndling skal helt til Russland. Sånn går det når du velger feil yndling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 28. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2010 Se om dette funker jeg, film av alle valpene, Billy, Dennis og Luna: http://www.kingwanas.com/Liv%20Internett/valpene6-7uker.wmv Egenhendig stjælt fra oppdretters side. En uke igjen nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 28. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2010 Se om dette funker jeg, film av alle valpene, Billy, Dennis og Luna: http://www.kingwanas.com/Liv%20Internett/valpene6-7uker.wmv Egenhendig stjælt fra oppdretters side. En uke igjen nå.... Fineste små pirajaene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IngridM Skrevet 29. Januar 2010 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2010 Er du like rastløs av denne ventingen som meg eller?? Våknet idag, å det første jeg tenke var, Det er fredag, valpene er 7 uker, EN UKE IGJEN! Å så hive på seg klær, løpe ned å skru på pc for å sjekke om Liv hadde lagt ut nye bilder. Som hun ikke hadde gjordt Men så var klokka halv ti også da Ivrig? jeg nei? PØØH Nesten synd at oppdrettere har andre ting å gjøre enn å legge ut bilder altså *fnis*. Skal lage tråd jeg også når vi har valgt hvem vi vil ha, det hærsjens valget går meg på nervene, de var jo såå fine begge to, å har jeg skikkelig flaks så har de blitt enda finere, så det blir umulig å velge Så måtte jeg bare legge inn dette bildet, regner meg jeg er tilgitt for det, haha. Bildet er av Kasko og muligens vår Krona, som sover søtt i fanget til Anette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar