Gå til innhold
Hundesonen.no

Større avatar?

Recommended Posts

Skrevet

Nå som infofeltet til venstre er blitt så stort, kunne det gått an med bittelitt større avatarer? Ikke noe gigantisk, skjønner jo at det bruker en del kapasitet - men bittelitt større enn 80x80 hadde vært fint. Det er jo mye størrelse å gå på, mine avatarer innenfor 80x80 blir aldri i nærheten av 30 kB, kanskje 100x100 hadde gått an?

Skrevet

Syns helt ærlig at 120x120 blir veldig stort. Da må vi faktisk skyve menyen nedover. Husk at vi moderatorer har noen ekstra knapper og styr som ikke dere andre ser også :getlost:

Eksempel på 100x100

post-151-12606186137664_thumb.jpg

120x120

post-151-12606186239318_thumb.jpg

Skrevet

Men går det ikke med 100x 100? *vifte med øyevippene* :ahappy: Noen av avatarene er så små at jeg har seriøse problemer med å se hva de skal forestille. Ikke at det er deres feil, men kanskje brukerne som har valgt disse detaljerte bildene, men 100 x 100 hadde vært kjempefint altså! Nå synes jeg ærlig talt at avataren ser merkelig liten ut; har det blitt endret på bredden på den delen etter oppdateringen kanskje? Synes nemlig ikke at det så så rart ut før..? :getlost:

Skrevet

Men går det ikke med 100x 100? *vifte med øyevippene* :ahappy: Noen av avatarene er så små at jeg har seriøse problemer med å se hva de skal forestille. Ikke at det er deres feil, men kanskje brukerne som har valgt disse detaljerte bildene, men 100 x 100 hadde vært kjempefint altså! Nå synes jeg ærlig talt at avataren ser merkelig liten ut; har det blitt endret på bredden på den delen etter oppdateringen kanskje? Synes nemlig ikke at det så så rart ut før..? :getlost:

Signeres :D

Skrevet

Jeg er enig i at 100x100 hadde vært greit. 80x80 er lite, og det er begrenset hva man kan bruke det til. All økning hjelper! :getlost:

Skrevet

Syns helt ærlig at 120x120 blir veldig stort. Da må vi faktisk skyve menyen nedover. Husk at vi moderatorer har noen ekstra knapper og styr som ikke dere andre ser også :ahappy:

Eksempel på 100x100

post-151-12606186137664_thumb.jpg

120x120

post-151-12606186239318_thumb.jpg

Synes 120x120 så bra ut jeg? Skjønner ikke helt hva du mente med å skyve menyen nedover :getlost:

Men enig i at all økning er supert, 110 da kanskje?

Skrevet

Hvis vi åpner for 120x120, så må all teksten under avataren skyves nedover. Noe som igjen gjør at hvert innlegg tar større plass, selv om det er lite tekst i det. Derfor mener jeg at det er bedre med 100x100 eventuelt.

Skrevet

Hvis vi åpner for 120x120, så må all teksten under avataren skyves nedover. Noe som igjen gjør at hvert innlegg tar større plass, selv om det er lite tekst i det. Derfor mener jeg at det er bedre med 100x100 eventuelt.

Åja, nå skjønner jeg :getlost: Så ikke så mye forskjell jeg da, men ser hva du mener. Små innlegg tar jo mye "unødvendig" (i gåseøyne fordi jeg synes ikke det er til bryderi) plass nå og da.

Skrevet

Nå mener jeg ikke å høres tverr ut her altså, for jeg er glad for enhver økning :getlost: Men jeg synes ikke det er så veldig stor forskjell fra 80 til 100 egentlig, og det ser jo fortsatt litt merkelig ut med tanke på bredden på profilinfoen.

Skrevet

Men Lola Pangola.. Hvis du ikke synes det er så stor forskjell fra 80 til 100, kan det jo ikke virke så forferdelig mye større med 120 istedenfor 100?..

Jeg stemmer også for 100x100 :getlost:

Skrevet

På bildene til IW syns jeg at 100 x 100 og 120 x 120 så fint ut. :getlost: Glad hvis det blir økning i det hele tatt. God idé å spørre om dette.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...