Papillon Skrevet 6. Desember 2009 Rapporter Skrevet 6. Desember 2009 Her er mine bilder fra Andebu i dag Orker ikke å legge ut absolutt alle, HER kan dere se flere. Alba Frøken Lundi
Papillon Skrevet 6. Desember 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Desember 2009 To som hadde det litt gøy Veldig fotogen hund! Alba er trøtt
Papillon Skrevet 6. Desember 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Desember 2009 Kid og Frøken *Hviske i øret*
Papillon Skrevet 6. Desember 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Desember 2009 BIS! Det var det jeg orka å legge ut Bildene ble ikke sånn enestående bra akkuratt, men bedre enn på Lillestrøm!
LindaM Skrevet 6. Desember 2009 Rapporter Skrevet 6. Desember 2009 Alba er helskjønn Kjempefine bilder forresten!
Helene Skrevet 6. Desember 2009 Rapporter Skrevet 6. Desember 2009 Så masse flotte bilder av herlige valpiser
Lola Pagola Skrevet 6. Desember 2009 Rapporter Skrevet 6. Desember 2009 Bra bilder dette! Var det noen dalmiser der da?
mara Skrevet 6. Desember 2009 Rapporter Skrevet 6. Desember 2009 Kan jeg stjele et bilde av Zelda - whippetvalpen min i gruppefinalen?
Papillon Skrevet 6. Desember 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Desember 2009 Bra bilder dette! Var det noen dalmiser der da? Nei, så ingen faktisk
Djervekvinnen Skrevet 6. Desember 2009 Rapporter Skrevet 6. Desember 2009 Kjempeflotte bilder av flotte hunder!
Synnikken Skrevet 6. Desember 2009 Rapporter Skrevet 6. Desember 2009 Lundii! jeg er avstandsforelsket.
Toril Skrevet 6. Desember 2009 Rapporter Skrevet 6. Desember 2009 Mange flotte bilder og nydelige valper
Tøfflus Skrevet 6. Desember 2009 Rapporter Skrevet 6. Desember 2009 Jeg vet hverken hvem hund eller handler er, men dette bildet gjorde meg glad En fin-fin begynnelse for en valp i ringen, få så tydelig annerkjennelse av "mamma'en" sin Lundi Jøsses Astrid, ser ut til at du virkelig har fått dreisen på kenguruen din
Papillon Skrevet 6. Desember 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Desember 2009 Jeg vet hverken hvem hund eller handler er, men dette bildet gjorde meg glad En fin-fin begynnelse for en valp i ringen, få så tydelig annerkjennelse av "mamma'en" sin Ja, det er et skikkelig søtt bilde
Nowisclee Skrevet 6. Desember 2009 Rapporter Skrevet 6. Desember 2009 Lundii! jeg er avstandsforelsket. Ikke sant hun er sjkønn? Jøsses Astrid, ser ut til at du virkelig har fått dreisen på kenguruen din Jah, såvidt! Hun gikk faktisk kjempefint i ringen også da, strakk godt ut. Men fant jo ut etterpå at etnaen liksom ikke egentlig skal på bordet, da. Hverken meg eller dommeren visste. *flire* Legger ut kritikken i resultatbørsen! Og, Kristin, jeg håper det er ok om jeg stjeler noen bilder for å sende til oppdretter? Selvsagt nevne hvem som har tatt dem, i tilfelle hun vil legge dem ut på facebook eller hjemmesiden.
Lola Pagola Skrevet 6. Desember 2009 Rapporter Skrevet 6. Desember 2009 Nei, så ingen faktisk Så kjipt da..
Papillon Skrevet 6. Desember 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Desember 2009 Ikke sant hun er sjkønn? Jah, såvidt! Hun gikk faktisk kjempefint i ringen også da, strakk godt ut. Men fant jo ut etterpå at etnaen liksom ikke egentlig skal på bordet, da. Hverken meg eller dommeren visste. *flire* Legger ut kritikken i resultatbørsen! Og, Kristin, jeg håper det er ok om jeg stjeler noen bilder for å sende til oppdretter? Selvsagt nevne hvem som har tatt dem, i tilfelle hun vil legge dem ut på facebook eller hjemmesiden. Ja, selvsagt Blir bare glad om noen bruker de!
Nowisclee Skrevet 6. Desember 2009 Rapporter Skrevet 6. Desember 2009 Ja, selvsagt Blir bare glad om noen bruker de! Tusen takk!
Wanderlust Skrevet 7. Desember 2009 Rapporter Skrevet 7. Desember 2009 Her var det masse flotte bilder
Sasha&Kiara Skrevet 7. Desember 2009 Rapporter Skrevet 7. Desember 2009 Utrolig fine Hva slags hund er den brune? Som ble referert til kengeru og eier Astrid Skjønn hund hvertfall
Gjest Skrevet 7. Desember 2009 Rapporter Skrevet 7. Desember 2009 Så nydelig Lundii er Kjempefine bilder av de herlige valpisene Da jeg var på valpeshow selv med Ellie syntes jeg alle andre så store ut, men man ser jo at de er småå Klikk + godbit for bilde av welshvalpen
Nowisclee Skrevet 7. Desember 2009 Rapporter Skrevet 7. Desember 2009 Utrolig fine Hva slags hund er den brune? Som ble referert til kengeru og eier Astrid Skjønn hund hvertfall Hun er en etnahund! Og tusen takk!
SoppenCamilla Skrevet 9. Desember 2009 Rapporter Skrevet 9. Desember 2009 Da er bloggen min oppdatert med bilder også! Mange fler i bloggen!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar