armagnac Skrevet 30. November 2009 Rapporter Skrevet 30. November 2009 Her kan vi skrive når og hva vi har oppdatert på våre hjemmesider Jeg oppdatterte min i går med utstillingsresultater
armagnac Skrevet 1. Desember 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Desember 2009 er vel fler her inne som har hjemmeside hadde vært fint om fler ville skrive sine oppdatteringer her
Shilamon Skrevet 2. Desember 2009 Rapporter Skrevet 2. Desember 2009 Nettsiden min er total renovert og oppdatert, tar gjerne i mot kommentarer i egen tråd.
TonjeRA Skrevet 7. Desember 2009 Rapporter Skrevet 7. Desember 2009 Da er hjemmesiden til Ailo oppdatert... Nye bilder, vekt, høyde, utstillingsresultater og planer...
armagnac Skrevet 10. Desember 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Desember 2009 oppdattert hjemmesiden med nye bilder av Kita:) Dette finner dere i galleri
ipadda Skrevet 11. Desember 2009 Rapporter Skrevet 11. Desember 2009 Hele siden min er gjort om på. Nytt design, nytt innhold. Kanskje i overkant kjedelig design, men det får være enn så lenge, innhold er viktigst syns jeg Komentarer?
Huldra Skrevet 12. Desember 2009 Rapporter Skrevet 12. Desember 2009 Har oppdatert hjemmesiden, nye ting ligger i "nytt-menyen". Bla har jeg laget ny side som jeg har kalt "Valpeblogg".
Huldra Skrevet 12. Desember 2009 Rapporter Skrevet 12. Desember 2009 Jeg har oppdatert hjemmesiden med søkefunksjon, og så har jeg laget blogg inni selve hjemmesiden. Akkurat det siste vil jeg ha kommentarer på hvordan oppleves; bedre, verre, helt greit? Skriv en kommentar i den nye bloggen, eller i tråden for hjemmesiden min. Kommentarer på søkefunksjonen mottas også. Tar gjerne imot synspunkt på om Valpebloggen bør være et eget menypunkt, eller om den kan ligge slik den gjør nå.
armagnac Skrevet 16. Desember 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Desember 2009 14. Desember oppdaterte jeg med utstillingsresultater
Wanderlust Skrevet 16. Desember 2009 Rapporter Skrevet 16. Desember 2009 15.desember kom det en ny enkel julelay (godt jula ikke er så lang, for den ble ikke så flott )
Guest LXT Skrevet 16. Desember 2009 Rapporter Skrevet 16. Desember 2009 Jeg synes julelayouten din var fin jeg Monica Har forøvrig laget en blog/hjemmeside selv. (Har tenkt til å legge til planer for neste år, når jeg får ut fingern) Ellers, ris og ros er fint
armagnac Skrevet 20. Desember 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Desember 2009 har oppdattert litt på daglige sysler og Kitas venner:)
TonjeRA Skrevet 21. Desember 2009 Rapporter Skrevet 21. Desember 2009 Har oppdatert hjemmsiden, slik at Aimee også har fått sine sider... Hjemmesiden...
TonjeRA Skrevet 26. Desember 2009 Rapporter Skrevet 26. Desember 2009 Har oppdatert hjemmsiden, slik at Aimee også har fått sine sider... Hjemmesiden... Oppdatert nok en gang...
Wanderlust Skrevet 27. Desember 2009 Rapporter Skrevet 27. Desember 2009 Hjemmesiden ble i dag oppdatert med nytt album.
Wanderlust Skrevet 31. Desember 2009 Rapporter Skrevet 31. Desember 2009 Oppdatert med nok et nytt album
Shilamon Skrevet 31. Desember 2009 Rapporter Skrevet 31. Desember 2009 najs bilde Monica! utrolig fine farger:)
Shilamon Skrevet 2. Januar 2010 Rapporter Skrevet 2. Januar 2010 Jeg har vel egentlig oppdatert med ny lay-out (iallefall nye farger, oppsetter er mer eller mindre det samme) og en del nye bilder her og der
Carina Skrevet 5. Januar 2010 Rapporter Skrevet 5. Januar 2010 Kalenderen vår er oppdatert med masse nye aktiviteter.
Aussieglis Skrevet 8. Januar 2010 Rapporter Skrevet 8. Januar 2010 Jeg har oppdatert hjemmesiden litt. Hva syns folk om de bildene på toppen som kan klikkes på? Stygge i forhold til en vanlig banner?
Gjest Skrevet 13. Januar 2010 Rapporter Skrevet 13. Januar 2010 Jeg har oppdatert hjemmesiden litt. Hva syns folk om de bildene på toppen som kan klikkes på? Stygge i forhold til en vanlig banner? ...ser ut til at du har byttet de ut nå, så jeg spør om noe annet: hvorfor er "plan" siden passordbeskyttet?
Lola Pagola Skrevet 13. Januar 2010 Rapporter Skrevet 13. Januar 2010 Jeg har oppdatert planer og resultater og sånn. Litt småglipper i formatering og sånn ser jeg, er pga. at jeg ikke har programmet inne her og redigerte fra one.com
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar