TonjeRA Skrevet 18. Januar 2010 Rapporter Skrevet 18. Januar 2010 Masse nye bilder og ny info på hjemmesiden... Håper noen vil ta en titt, og kanskje legge igjen en liten hilsen!
armagnac Skrevet 25. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Januar 2010 Masse nytt på hjemmesiden til Kita nå, og gjort om på layouten (eller hvordan det skrives ) gjøre den litt mer kjønnsnøytral, rosa er ikke for gutter hehe
Lola Pagola Skrevet 25. Januar 2010 Rapporter Skrevet 25. Januar 2010 Jeg har oppdatert hjemmesiden, hva som er oppdatert står til venstre. Det mest drastiske er kanskje at jeg har laget en engelsk versjon. Ser nå at det er noen skriveleifer på den, skal rette opp når jeg er på riktig data. Valgte å gjøre den engelske versjonen noe enklere, droppet sider som planer og raseinfo, og har tatt med det som vil være interessant for utenlandske som besøker siden, som stamtavle, bilder, og info om casper. Noen av siden er like på den norske og engelske versjonen, som video og galleriet.
armagnac Skrevet 4. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Februar 2010 Noen oppdatteringer på Kitas hjemmeside. Bilder og noen kritikker fra utstillingene vi har vært på i det siste
armagnac Skrevet 6. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Februar 2010 har oppdattert hjemmesiden med vekst, bilder og daglige sysler
FlippogRime Skrevet 7. Februar 2010 Rapporter Skrevet 7. Februar 2010 Har oppdatert hjemmesiden, utseendet er helt nytt
Wanderlust Skrevet 7. Februar 2010 Rapporter Skrevet 7. Februar 2010 Hjemmesiden er oppdatert med nytt album (7.feb).
Carina Skrevet 11. Februar 2010 Rapporter Skrevet 11. Februar 2010 Oppdatert Cane sin side med kulloversikt for han og søsknene.
TonjeRA Skrevet 14. Februar 2010 Rapporter Skrevet 14. Februar 2010 Oppdatert hjemmesiden med nye bilder, og litt generel info... Ailo og Aimees hjemmeside
Wanderlust Skrevet 15. Februar 2010 Rapporter Skrevet 15. Februar 2010 Da har det kommet ny layout på siden, det ble kanskje en litt for blå farge? Og jeg har gjort om bittelitt på bildesiden
Ganzie Skrevet 15. Februar 2010 Rapporter Skrevet 15. Februar 2010 Oppdatert hjemmesiden med helgens resultat, og nytt "nyhetsbilde"
armagnac Skrevet 21. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Februar 2010 Kitas hjemmeside er oppdattert med utstillingsresultater og daglige sysler
Shilamon Skrevet 22. Februar 2010 Rapporter Skrevet 22. Februar 2010 Tilbake fra fjerne himmelstrøk og klar for vårens mange aktiviteter. Har med det oppdatert aktivitetsiden vår (denne blir nok oppdatert kontinuerlig) og lagt ut noen nye DNT- hytter som tar i mot hund. Kjekt før sommerens fjelltur? Planen er å få litt fortgang i arbeidet og få lagt ut alle hyttene jeg har oversikt over iløpet av kort tid. Tilbakemeldinger mottas gjerne i denne tråden
Ganzie Skrevet 23. Februar 2010 Rapporter Skrevet 23. Februar 2010 Oppdatert med nytt nyhetsbilde og nytt hovedbilde.
armagnac Skrevet 25. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Februar 2010 hjemmesiden er oppdattert med utstillingsbilder, galleri (Kita), vekst og utstillingsplaner Til lørdag kommer det mer (daglige sysler) for da skal vi på hundetreff i parken, møte broren til Kita, Ztetson Og søndag er det treff i Lørenskog med mange sonenhunder
Shilamon Skrevet 26. Februar 2010 Rapporter Skrevet 26. Februar 2010 Oppdatert med enda litt flere hytter. Prosjekt DNT- hytter med hund ser ut til å gå effektivt fremiver for en gang skyld Link
wenche89 Skrevet 7. Mars 2010 Rapporter Skrevet 7. Mars 2010 Jeg har lagt ut bilder, blogg og resultatet fra utstillingen i dag på min hjemmeside:)
Margrete Skrevet 8. Mars 2010 Rapporter Skrevet 8. Mars 2010 Jammen meg, jeg har faktisk oppdatert bloggen min www.zizco.net
TonjeRA Skrevet 12. Mars 2010 Rapporter Skrevet 12. Mars 2010 Hjemmesiden til Ailo og Aimee er oppdatert med blder + informasjon... link finnes i signaturen...
wenche89 Skrevet 12. Mars 2010 Rapporter Skrevet 12. Mars 2010 Hjemmesiden vår har blitt oppdater med nytt innlegg i blogg + Info om Milo:)
Ganzie Skrevet 12. Mars 2010 Rapporter Skrevet 12. Mars 2010 Oppdatert hjemmesiden, lagt til en ny underside, Ganziepedia Ante ikke hva jeg skulle kalle den, så da fikk det bli litt parodi på Wikipedia
armagnac Skrevet 13. Mars 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mars 2010 oppdattert hjemmesiden til Kita Med noen nye bilder fra i dag og litt skribleri om dagens sysler
Shilamon Skrevet 17. Mars 2010 Rapporter Skrevet 17. Mars 2010 Nytt album med vinterbilder lagt ut: http://friluftshund.net/galleri.php
Wanderlust Skrevet 17. Mars 2010 Rapporter Skrevet 17. Mars 2010 Hjemmesiden har fått ny layout. Syns den andre ble for blå. Og ny link er lagt ut.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar