Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg har oppdatert hjemmesiden min


armagnac

Recommended Posts

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Jeg har oppdatert hjemmesiden, hva som er oppdatert står til venstre. Det mest drastiske er kanskje at jeg har laget en engelsk versjon. Ser nå at det er noen skriveleifer på den, skal rette opp når jeg er på riktig data. Valgte å gjøre den engelske versjonen noe enklere, droppet sider som planer og raseinfo, og har tatt med det som vil være interessant for utenlandske som besøker siden, som stamtavle, bilder, og info om casper.

Noen av siden er like på den norske og engelske versjonen, som video og galleriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tilbake fra fjerne himmelstrøk og klar for vårens mange aktiviteter. Har med det oppdatert aktivitetsiden vår (denne blir nok oppdatert kontinuerlig) og lagt ut noen nye DNT- hytter som tar i mot hund. Kjekt før sommerens fjelltur?

Planen er å få litt fortgang i arbeidet og få lagt ut alle hyttene jeg har oversikt over iløpet av kort tid.

Tilbakemeldinger mottas gjerne i denne tråden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjemmesiden er oppdattert med utstillingsbilder, galleri (Kita), vekst og utstillingsplaner :D

Til lørdag kommer det mer (daglige sysler) for da skal vi på hundetreff i parken, møte broren til Kita, Ztetson :console: Og søndag er det treff i Lørenskog med mange sonenhunder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...