LouDan Skrevet 4. Desember 2009 Rapporter Skrevet 4. Desember 2009 Snoopy jo! (eller Isostar's St. Snoopdogg) Veldig mye fine bilder her! Moro å se da jeg ikke fikk sett så mye selv..
Guest Dratini Skrevet 5. Desember 2009 Rapporter Skrevet 5. Desember 2009 Det er Nuch NV09 Chanterelle Bleue de la Vie Pastorale...
civga Skrevet 7. Desember 2009 Rapporter Skrevet 7. Desember 2009 Åh? Hvilket objektiv? *håpe det ikke er C 70-300mm* EF 70-300 mm f/4-5.6 IS USM. Jeg og den linsa er helt uvenner, så da blir det enten en helt ny kamera eller ny linse, vet ikke helt enda..
Aussieglis Skrevet 7. Desember 2009 Rapporter Skrevet 7. Desember 2009 EF 70-300 mm f/4-5.6 IS USM. Jeg og den linsa er helt uvenner, så da blir det enten en helt ny kamera eller ny linse, vet ikke helt enda.. Vil du ha noe som er lyssterkt nok til haller og enda vil ha zoom, så blir du veldig fattig *ler* Jeg vurderer å kjøpe en med mindre brennvidde enn den jeg har nå og en i L-fatning (værtetning), hvis det blir aktuelt kan jeg jo hyle ut så kan du få kjøpe mitt objektiv? Jeg har tatt bilder innendørs i hele helga, i dåååårlig stuelys på fest, og bildene ble faktisk ganske så brukbare på ISO 800! Ser jo for meg at den linsa må være super i haller. Den har også USM, som er et stort pluss, hvis du vil bruke den i svakt lys.
civga Skrevet 7. Desember 2009 Rapporter Skrevet 7. Desember 2009 Ja du må si ifta om det blir aktuelt å selge linsa Anniken Edit: Her kommer bilder fra aussieringen i Lillestrøm, men de ble veldig dårlige da lyset i hallen ikke var bra.. HANNER Easy Lover of Mine Taplac`s American Express v Hisaw ? ? Skogstrollet's 10 Camaro 1967 ? Call Me Myth Buster av Aussieboxy DKCH Moon Rise Latin Lover (BIR) NUCH Aussie Gården`s Jumping Jack Flash N CH NV-08 Cuebiyar Soul Patrol NUCH Ki-Ro-Ma`s Eiegode Egon
civga Skrevet 7. Desember 2009 Rapporter Skrevet 7. Desember 2009 NUCH Aussie Gården`s Lord Shanto TISPER Leading Angel's Cherish Thornapple Easy Kiss Me Quick Tamburenga`s Echo of Indiana Taplac`s American Fantasy v Hisaw Carla Brown Spirit Of Crystal Lake ? ? Call Me Red Rose av Aussieboxy Call Me Lady Hawk av Aussieboxy Blacktorn's Red Rose DKch Thornapple Queen Of Diamonds (BIM) ? Skogstrollet's 2 Orkan Olga
Caroline Skrevet 7. Desember 2009 Rapporter Skrevet 7. Desember 2009 Som sagt tidligere, kjempefine bilder! Er SÅ glad noen fikk tatt noen fine bilder av Tíbrá
PsychoLynx Skrevet 8. Desember 2009 Rapporter Skrevet 8. Desember 2009 Kjempe flotte bilder! Mine kommer etterhvert de også Men må ha igjen katalogen min så jeg får sett hvem som er hvem først
Aussieglis Skrevet 8. Desember 2009 Rapporter Skrevet 8. Desember 2009 Kjempe kult å få se så mange aussiebilder, Linn! Gleder meg til dine bilder også Marit!
Caroline Skrevet 8. Desember 2009 Rapporter Skrevet 8. Desember 2009 Kjempe flotte bilder! Mine kommer etterhvert de også Men må ha igjen katalogen min så jeg får sett hvem som er hvem først Synes du kan legge dem ut først jeg, og bare legge til navn etterpå
Bambi Skrevet 8. Desember 2009 Rapporter Skrevet 8. Desember 2009 DKCH Moon Rise Latin Lover (BIR) Twister er så flott altså!! En virkelig vakker gutt ^^
Yodel Skrevet 8. Desember 2009 Rapporter Skrevet 8. Desember 2009 Her kommer det litt fra meg også! Adens Mullige Malte Mandelklubb - BIR! Haritza´s Tuffe Nuffe - NY NORSK CHAMPION! *Dele opp* Også litt basenji: Sonen basenji! Søteste Kee! Hun er så flink i ringen Men altså... driver du og snikfotograferer UTEN å hilse?!?!?! Det ække lov, altså! Man må jo hilse! Fine bilder, btw!
ipadda Skrevet 8. Desember 2009 Rapporter Skrevet 8. Desember 2009 Søteste Kee! Hun er så flink i ringen Men altså... driver du og snikfotograferer UTEN å hilse?!?!?! Det ække lov, altså! Man må jo hilse! Fine bilder, btw! Jammen.. Jeg hilste jo på deg jo! Jeg bare glemte å introdusere meg. Jeg koste med Kee, og stod med Annika og Tasha ved ringen deres!
PsychoLynx Skrevet 8. Desember 2009 Rapporter Skrevet 8. Desember 2009 nå ligger det bilder fra Aussieringen på hjemmesiden min Les gjerne korrektur på hundene for meg. For er absolutt ikke sikker på at jeg har fått alle rett
armagnac Skrevet 8. Desember 2009 Rapporter Skrevet 8. Desember 2009 hvem farge er det på Sobelkustens Madame Butterfly?? er det blue merle?? kjempenydelig
Caroline Skrevet 9. Desember 2009 Rapporter Skrevet 9. Desember 2009 nå ligger det bilder fra Aussieringen på hjemmesiden min Les gjerne korrektur på hundene for meg. For er absolutt ikke sikker på at jeg har fått alle rett Åh, bildene av Sycamore (Ch Thornapple Queen Of Diamonds) var bare superfine! Vet om en eier av den som hadde blitt veldig glad for de bildene hvertfall Veldig moro at noen orker å ta så mange fine bilder, jeg hadde jo ikke sjans til å se noen av hannhundene og heller ikke alle tispene pga. kollisjon med sheltieringen, så det er kjekt å kunne se det i etterkant
PsychoLynx Skrevet 9. Desember 2009 Rapporter Skrevet 9. Desember 2009 hvem farge er det på Sobelkustens Madame Butterfly?? er det blue merle?? kjempenydelig Blue Merle uten tan vil jeg anta? Åh, bildene av Sycamore (Ch Thornapple Queen Of Diamonds) var bare superfine! Vet om en eier av den som hadde blitt veldig glad for de bildene hvertfall Veldig moro at noen orker å ta så mange fine bilder, jeg hadde jo ikke sjans til å se noen av hannhundene og heller ikke alle tispene pga. kollisjon med sheltieringen, så det er kjekt å kunne se det i etterkant hehe, du får tipse h*n
Caroline Skrevet 9. Desember 2009 Rapporter Skrevet 9. Desember 2009 hehe, du får tipse h*n Har sendt henne link til bloggen din
PsychoLynx Skrevet 9. Desember 2009 Rapporter Skrevet 9. Desember 2009 Har sendt henne link til bloggen din Og nå har hun fått bilder på mail
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar