Papillon Skrevet 29. November 2009 Rapporter Skrevet 29. November 2009 Får vel starte først jeg da. Bildene ble ikke akkuratt av de beste, menmen.. Prøvde på litt forskjellige innstillinger, desverre uten så kjempebra resultat. *Skylder på lysforholdene i hallen* Ble ikke så veldig varierte bilder heller, mest fra portis og pyrreringen Bare å legge inn dine egne bilder i tråden LP 1? Wheaten Frøken Harley Min link En litt stilig portis! Alfa
Papillon Skrevet 29. November 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 29. November 2009 Pop Tassa (og Frøken) Hege og Cora En kul portis (og skyhøy iso.. ) En nedklippet portis Isabel og Java Det var det! Får håpe noen andre fikk noen finere bilder enn jeg
Wanderlust Skrevet 29. November 2009 Rapporter Skrevet 29. November 2009 Morsomt å se bilder, selvom en har vært der Kommer bilder fra meg også, skal bare få redigert og lastet opp
Papillon Skrevet 29. November 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 29. November 2009 Noen til! Isabel stiller opp Java for fotografen Trixie? Tassa Alba tygger på griseøre Tia
MegaMarie Skrevet 29. November 2009 Rapporter Skrevet 29. November 2009 fine bilder men et spørsmål: er det lov å ha skjerf på hunden i lp-konk? eller hva er det du har på henne benedicte?
Wanderlust Skrevet 29. November 2009 Rapporter Skrevet 29. November 2009 Her kommer noen av mine bilder: Lørdagen: Og søndagen: Resten av bildene ligger i et eget album på siden min.
Papillon Skrevet 29. November 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 29. November 2009 Hvordan fikk du så fine bilder?
Wanderlust Skrevet 29. November 2009 Rapporter Skrevet 29. November 2009 Hvordan fikk du så fine bilder? Fordi jeg elsker den nye linsa mi Fikk prøvd meg inne i hall for første gang. (Bildene i hall E ble best, pga lyset der inne var mye bedre).
HHC Skrevet 29. November 2009 Rapporter Skrevet 29. November 2009 Skal ikke skryte av kvaliteten jeg heller, men ser frem til nytt objektiv til jul (bruker fortsatt det som fulgte med!) IS GD Stabyhoun Vi gjorde det jo bruktbart sånn resultatmessig også Champ. hanne Kennel Almanza BIS oppdrett Bakerste delen av gruppa vår
Gjest Skrevet 29. November 2009 Rapporter Skrevet 29. November 2009 Takk for bilder! Veldig moro å se når man ikke har fått vært der!
PsychoLynx Skrevet 29. November 2009 Rapporter Skrevet 29. November 2009 Fordi jeg elsker den nye linsa mi Fikk prøvd meg inne i hall for første gang. (Bildene i hall E ble best, pga lyset der inne var mye bedre). Kjempeflotte bilder altså! Åssen linse? Kommer vel muligens noen bilder fra meg etterhvert.. Må redigere og fikse først
Wanderlust Skrevet 29. November 2009 Rapporter Skrevet 29. November 2009 Kjempeflotte bilder altså! Åssen linse? Kommer vel muligens noen bilder fra meg etterhvert.. Må redigere og fikse først Takk Gøy å få tatt noen brukbare i en hall for en gangs skyld Eneste man savner er litt zoom Linsa er en Nikkor AF-S 50mm f/1.4
Benedicte Skrevet 29. November 2009 Rapporter Skrevet 29. November 2009 Så flotte bilder! Kan jeg bruke bildene av meg og Tia? fine bilder men et spørsmål: er det lov å ha skjerf på hunden i lp-konk? eller hva er det du har på henne benedicte? Jada, fullt lov
PsychoLynx Skrevet 29. November 2009 Rapporter Skrevet 29. November 2009 Takk Gøy å få tatt noen brukbare i en hall for en gangs skyld Eneste man savner er litt zoom Linsa er en Nikkor AF-S 50mm f/1.4 Å ja stemmer ja Har du zoomet på bildene i ettertid, eller fikk du sneket deg innpå alle hundene? Tenker på å ta med meg Sigma 50mm f:1.4 på utstilling jeg også, men mistenker at dyrene blir litt langt unna...
HeraHiromi Skrevet 29. November 2009 Rapporter Skrevet 29. November 2009 Mange flotte bilder og hunder, men de flotteste hundene ser jeg i bakgrunnen på noen av bildene
Papillon Skrevet 29. November 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 29. November 2009 Mange flotte bilder og hunder, men de flotteste hundene ser jeg i bakgrunnen på noen av bildene Hehe Ble overasket over hvor svæære de var
Wanderlust Skrevet 29. November 2009 Rapporter Skrevet 29. November 2009 Å ja stemmer ja Har du zoomet på bildene i ettertid, eller fikk du sneket deg innpå alle hundene? Tenker på å ta med meg Sigma 50mm f:1.4 på utstilling jeg også, men mistenker at dyrene blir litt langt unna... På dsg har jeg ikke zoomet på så mange(da satt jeg helt inntil ringen), men på de oppvisningsbildene måtte jeg zoome meg inn en del på noen av bildene.
Carina Skrevet 29. November 2009 Rapporter Skrevet 29. November 2009 Kjekt å se bilder, kjempemange fine her.
ToneS Skrevet 29. November 2009 Rapporter Skrevet 29. November 2009 Takk for at dere delte, ble liksom litt "med" jeg også da. Fine, herlige, morsomme bilder!
Iago Skrevet 29. November 2009 Rapporter Skrevet 29. November 2009 Kjempefine bilder. Har noen jeg også. Prøvde å ta bilder under finalen, det gikk helt elendig! Prøvde alle instillinger, og alle mulige manuelle. Ikkeno funka.
HeraHiromi Skrevet 29. November 2009 Rapporter Skrevet 29. November 2009 Hehe Ble overasket over hvor svæære de var Hadde vært kjekt å vært der å sett litt flere hvite. Jeg er frelst
Hampus Skrevet 29. November 2009 Rapporter Skrevet 29. November 2009 Takk Gøy å få tatt noen brukbare i en hall for en gangs skyld Eneste man savner er litt zoom Linsa er en Nikkor AF-S 50mm f/1.4 Lurte på om det var du som satt på gulvet utenfor gårdisringen ja, og da stemte jo det...
Stine Pernille Skrevet 30. November 2009 Rapporter Skrevet 30. November 2009 Fine bilder! Vil se flere, så kom med dem!
Wanderlust Skrevet 30. November 2009 Rapporter Skrevet 30. November 2009 Lurte på om det var du som satt på gulvet utenfor gårdisringen ja, og da stemte jo det... Ja, det var meg det. Og gikk opp for meg hvem du var etter hvert også, men var bare ikke helt sikker før jeg kom hjem å sjekket hjemmesiden din Hampus er jo knallflott Tror jeg har noen bilder av dere på hjemmesiden.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar