Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder DOGS4ALL

Papillon

Recommended Posts

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Så morro at du fikk med Kee-Kee, Tatijana! :D Jeg fikk ikke sett henne i ringen, jeg skrev i LP II i går. :D Også skrev jeg i LP I på lørdag. :wub: Prøvde å få tatt noen bilder i finalene i går, men aner ikke hvordan de ble, tror de fleste ble ræva. Skal redigere litt når formen kommer seg.

Edit: Jeg er syk i dag, så jeg skriveleifer. Sier vi. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, er ikke Don! :D Jeg trodde faktisk også det først, og spurte, men han her er 8 år og het.... æsj, husker ikke hva han het. :P Men ferdigstilt iallefall, så han ble ikke stilt ut i går. :D

Jaja, så feil kan man ta.... Bare gikk ut fra det jeg siden jeg visste Don var der :D

Men han ligner da litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder :D Den lyse portisen hilste jeg på, utrolig søt :D også fikk jeg hilst på Lundii og Kee-Kee og, Kee ertet Casper på tidenes søteste måte :D

Skal legge inn bilder etterhvert jeg og.

Hehehe! Casper var kjempesøt! :D Kee likte ham egentlig skjønner du, hun måtte bare si fra at han ikke måtte prøve seg på noe. :o:P Og ja, de er veldig med labbene, basenjiene. Tror han lurte litt når hun drev og dasket ham i hodet. ;)

Jaja, så feil kan man ta.... Bare gikk ut fra det jeg siden jeg visste Don var der :D

Men han ligner da litt?

Ja, han lignet veldig, men han var ikke fullt så lys på halsen og brystet og sånn. :P Jeg trodde det var Don fram til jeg spurte, jeg. :D Men dette var på lørdagen, også. På rasestanden til Podenco-klubben. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine bilder det var fra Dogs4all! :) Jeg kommer også snart med litt bilder fra aussie ringen, men de er i veldig dårlig kvalitet.. Til jul blir det en ny linse da denne er utrolig dårlig!

Åh? Hvilket objektiv? *håpe det ikke er C 70-300mm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...